loading...

بازرگانی سایناویژن

b.gholami بازدید : 53 دوشنبه 20 آبان 1398 نظرات (0)

خرید متابی سولفیت سدیم و خطرات آن برای دستگاه گوارش

متابی سولفیت سدیم چیست؟

متابی سولفیت سدیم فرمول مولکولی Na2O5S2 دارد و یک آنتی اکسیدان محسوب می شود. متابی سولفیت سدیم به عنوان ماده نگهدارنده در صنعت شراب سازی تجاری استفاده می شود. در صنعت کاغذ و نساجی از آن به عنوان ماده سفید کننده  نیز استفاده می شود

کاربرد متابی سولفیت سدیم

متابی سولفیت سدیم می تواند با واکنشهای آلرژیک جدی همراه باشد واکنش در مورد سولفیت ها اغلب در بیمارانی که دارای بیماری واکنشی از راه هوایی مانند آسم هستند ، رخ می دهد. علائمی که معمولاً گزارش می شود شامل خس خس سینه ، تنگی نفس و تنگی قفسه سینه است. سولفیتها از استنشاقهای با دوز اندازه گیری ، از جمله آلبوترول برداشته شده اند. تشخیص این حساسیت به سولفیت از طریق یک آزمایش انجام شده است

برای جلوگیری از سولفیت موجود در مواد غذایی ، برچسب های بسته بندی مواد غذایی را با دقت بخوانید. علاوه بر این ، تولید کنندگان مواد مخدر موظفند لیست گنجاندن سولفیت ها را در برچسب گذاری محصولات پزشکی ذکر کنند.بدن افرادی که به متابی سولفیت سدیم هاحساسیت ندارند به ندرت واکنش نشان می دهند.

 خریدمتابی سولفیت سدیم

متابی سولفیت سدیم چیست؟

احتمالاً با بسیاری از محصولات حاوی متابی سولفیت سدیم حتی بدون درک آن مواجه شده اید. متابی سولفیت سدیم ها مواد غذایی را حفظ می کنند و در ساخت شراب تجاری از آن استفاده فراوانی می شود. این ماده سفید کننده در صنایع نساجی ، خمیر و کاغذ است. همچنین در صنایع شیمیایی ، دارویی ، فیلم و عکاسی و حتی در کارخانه های تصفیه آب و فاضلاب استفاده می شود. با این حال ، متابی سولفیت خالص می تواند بسیار خطرناک باشد.

استنشاق

استنشاق این محصول دستگاه تنفسی شما را تحریک می کند. علائم آن شامل سرفه و تنگی نفس است. در بعضی از افراد ، متابی سولفیت سدیم ممکن است یک واکنش آلرژیک و از نوع آسم ایجاد کند.

بلع

مصرف این محصول بصورت خالص باعث تحریک دستگاه گوارش می شود زیرا با آزاد کردن اسید گوگرد ، با اسید موجود در معده شما واکنش نشان می دهد. مصرف مقادیر زیاد این محصول می تواند باعث تهوع ، استفراغ ، اسهال ، دردهای شکمی ، اختلال در گردش خون و افسردگی سیستم عصبی مرکزی شود. دوز کشنده برای متوسط ​​بزرگسال 10 گرم تخمین زده می شود.

فروش متابی سولفیت سدیم

تماس پوستی

در هنگام تماس مستقیم ، متابی سولفیت سدیم می تواند پوست را تحریک کند و باعث ایجاد قرمزی ، خارش و درد شود.

ارتباط چشمی

مشابه تحریک پوست ، تماس مستقیم سدیم متابی سولفیت با چشم شما می تواند باعث تحریک ، درد ، لک شدن ، پارگی ، قرمزی ، تورم ، آسیب قرنیه و کوری شود لازم به ذکر است این اثرات ممکن است غیر قابل برگشت باشد.

عکس العمل های آلرژیتیک

این محصول در برخی از افراد حساس به سولفیت باعث واکنش شدید آلرژیک می شود و در نتیجه انقباض برونکو ، تنگی نفس ، خس خس سینه ، سرفه ، اختلالات دستگاه گوارش ، تورم سریع پوست ، گرگرفتگی ، احساس سوزن سوزن شدن و شوک ایجاد می شود.

سدیم متابی سولفیت 

این محصول یک ترکیب معدنی است که از سدیم ، گوگرد و اکسیژن تشکیل شده است. این محصول یک نوع پودر کریستالی سفید یا زرد مایل به سفید است که به راحتی در آب حل می شود و بوی گوگردی باورنکردنی ای دارد

در غذا

سدیم متابی سولفیت معمولاً به عنوان ماده نگهدارنده برای غذاهای خشک شده مانند چیپس سیب زمینی ، کشمش و سیب و همچنین آبمیوه کنسانتره میوه استفاده می شود

به عنوان یک محصول غذایی ، میزان مصرف ایمن روزانه این محصول حدود 7 گرم در هر کیلوگرم وزن بدن تعیین شده است. با این حال ، پیشنهاد میشود کسانی که به سولفیت ها حساسیت دارند - غالباً توسط بثورات کهیر ، و خس خس دیده می شود – از مصرف این محصول خودداری کنند

به عنوان یک عامل تمیز کردن

این ترکیب همچنین در شراب و آبجو وجود دارد ، زیرا در فرآیند دم کردن آبجو یا تخمیر شراب به عنوان استریلیزر و آنتی اکسیدان نیز استفاده می شود. اگر شما یا کسی که می شناسید به شراب قرمز حساسیت دارید ، احتمالاً به دلیل وجود این محصول است.

به عنوان یک ضد باکتری ، از این ماده شیمیایی در فرآیند تصفیه آب ، تصفیه لوله های آب و غشاهای اسمز معکوس در تجهیزات نمک زدایی نیز استفاده می شود.

خاصیت اسیدی و نگهدارنده آن ، آن را نیز به عنوان جایگزین موثره بی سولفیت سدیم ، یک ماده شیمیایی مورد استفاده در عکاسی سنتی تاریک ، تبدیل می کند. همچنین از سدیم متابی سولفیت به عنوان ماده سفید کننده در تولید خمیر و نساجی و همچنین به عنوان ماده کاهش دهنده دارویی استفاده می شود. وبه عنوان یک ماده نگهدارنده شناخته شده در مواد آرایشی می باشد

سمیت

اگرچه خوردن مجاز سدیم متابی سولفیت ولیس سولفید سدیم به عنوان یک ماده نگهدارنده ، آن را به سولفات موجود در کبد کاهش می دهد و باعث از بین رفتن بی ضرر می شود ، اما قرار گرفتن در معرض بیش از حد بدن در برابر این محصول به سیستم ایمنی بدن آسیب می رساند. این بیماری همچنین به سرطان ، تولید مثل ، سمیت رشدی و سمیت عصبی مرتبط بوده است. افراد مبتلا به آسم و سایر آلرژی ها ممکن است نسبت به سدیم متابولیت سولفیت نیز حساس باشند.

این محصول نمکی ارگانیک است که معمولاً در صنایع بهداشتی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان یک افزودنی غذایی به E223 معروف است و از نظر خاصیت آنتی اکسیدانی در نظر گرفته می شود.

مواد نگهدارنده مواد شیمیایی هستند که برای افزایش طول عمر نوشیدنی ها و غذاها استفاده می شوند.

فروش متابی سولفیت سدیم

موارد استفاده متابی سولفیت سدیم

این ماده سفید کننده در صنایع خمیر ، نساجی و کاغذ است. علاوه بر این ، یک ماده کاهنده محسوب می شود که مولکول های هیدروژن را به سایر مواد موجود در محصولات مراقبت شخصی و مواد آرایشی اهدا می کند.

همچنین در بعضی از داروها مانند:

استروئیدها و محلول های برونکودیلاتور عصبی.
بیهوشی؛
مسکن ها (مسکن ها)؛
شل کننده های عضلانی داخل وریدی.
آرام کننده ها؛
آنتی بیوتیک ها؛
داروهای قلبی عروقی؛
آنتی بیوتیک (جلوگیری از حالت تهوع).

مورد استفاده قرار میگیرد

نامهای دیگر

اگر در حال بررسی برچسب های خود برای مواد غذایی ، آشامیدنی یا مواد تمیز کننده خانگی هستید ، به خاطر داشته باشید که متابی سولفیت سدیم به تعدادی نام دیگر نیز برمی گردد ، از جمله سدیم پیروسولفیت. نمک دی سدیم اسید پیروسولفوروز؛ اسید دی سولفور ، نمک دی سدیم ، اسید پیروسولفور ، نمک دی سدیم؛ دی سولفیت سدیم؛ پیروسولفیت سدیم؛ دی سولفیت سدیم؛ دی سولفات دی سدیم

برای خریدمتابی سولفیت سدیم میتوانید با ساینا ویژن تماس بگیرید.

پیشنهادمیکنیم برای اطلاعات بیشتر و خرید اسید اسکوربیک و خریداسیدسیتریک به لینک مربوطه مراجعه کنید.

به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید متابی سولفیت سدیم،فروش متابی سولفیت سدیم

b.gholami بازدید : 55 یکشنبه 19 آبان 1398 نظرات (0)

خریداسید سدیم پیرو فسفات (SAPP) و کاربردهای آن

اسید سدیم پیرو فسفات  (SAPP) چیست؟

این محصول به عنوان دی سدیم دیفسفات شناخته می شود

اسید برگ ، اسید پیرو فسفات سدیم (SAPP) یکی از اجزای مهم پودر پخت دوتایی و همچنین افزایش آرد است. SAPP در مراحل مختلف واکنش نشان می دهد و در عمل پخت برای عملکرد آرام مطلوب است.

خواصاسید سدیم پیرو فسفات:

فرمول شیمیایی: Na2H2P2O7

وزن مولکولی: 221.94

پودر کریستالی سفید یا گرانول

محلول در آب

در ابتدا ، هنگامی که رطوبت برای تشکیل یک خمیر اضافه می شود ، SAPP با جوش شیرین (بی کربنات سدیم) برای تولید گاز دی اکسید کربن واکنش نشان می دهد. در حقیقت ، در این مخلوط اولیه دو دقیقه ای 22-40٪ از گاز آزاد می شود. گاز باقیمانده ، بیش از 50٪ ، هنگام اعمال حرارت در طی فرآیند پخت ، نیز رها می شود

تاریخچهاسید سدیم پیرو فسفات:

در قرن هجدهم و قبل از آن ، نانوایان برای مخلوط کردن تمام کالاهای پخته شده به مخمر متکی بودند. با این حال ، استفاده از مخمر برای تهیه فرآورده های پخته شده خسته کننده بود و نانوایان شروع به اکتشاف استفاده از سیستم های مواد شیمیایی کردند. در سال 1846 ، نوشیدن جوش شیرین به عنوان ماده تركیب كننده كشف شد و این عامل منجر به كشف بیشتر اسیدها شد كه با جوش شیرین مانند SAPP.3 واکنش نشان داد.

فروش اسید سدیم پیرو فسفات

از نظر تجاری ، اسید پیرو فسفات سدیم در اواخر قرن نوزدهم به مخلوط پودرهای شیرین معرفی شده است. SAPP یک اسید ترشی جات ترجیحی می باشد زیرا ارزان تر و قوی تر از سایر اسیدهایی است که قبلاً معرفی شده اند.

عملکرد

اسیدهای باقیمانده ،هوا و حجم را در ساختار خوب پخته شده تأمین می کنند ، اما بر خصوصیات خمیر نیز تأثیر می گذارد. این اسیدها علاوه بر واکنش با جوش شیرین برای تولید دی اکسید کربن ، پیوندهای یونی را با نشاسته و پروتئین موجود در خمیر تشکیل می دهند.

لازم به ذکر استSAPP به آسانی حل می شود تا آنیون پیرو فسفات را که در یک سیستم پخته میشود با ایجاد یک بافت مرطوب با پروتئین ها در ارتباط باشد و آن را حل کند. همچنین ، یک سیستم بافر برای خمیر در محدوده pH 7.3-7.5 فراهم می کند ، که بر رنگ محصول پخته شده تأثیربسزایی می گذارد.

تغذیه

21 گرم سدیم و 28 گرم فسفر در 100 گرم SAPP.1 موجود است

تولید تجاری

SAPP با خنثی سازی جزئی اسید فسفریک درجه مواد غذایی با هیدروکسید سدیم یا کربنات سدیم برای تشکیل مونو سدیم فسفات تولید می شود. کمبود آب مونو سدیم فسفات در دمای 250 درجه سانتیگراد SAPP را تشکیل می دهد

در حال حاضر ، هیچ روش طبیعی شناخته شده ای برای تولید SAPP وجود ندارد

کاربرداسید سدیم پیرو فسفات

از آنجا که SAPP با کندی عمل می کند و به سرعت با جوش شیرین واکنش نشان نمی دهد ، متداول ترین ماده حاوی اسید افزایش دهنده برای افزایش نانوای خانگی است. در هر 21 C.F.R. 7 137.180 (الف) 2018 ، آرد رو به رشد باید حاوی اسید برگ کافی برای خنثی کردن جوش شیرین باشد ، اما ترکیب هر دو ممکن است از 4/5 قسمت در 100 قسمت آرد تجاوز نکند.

مقدار اسید پودر مورد نیاز به مقدار خنثی کننده آن (NV) وابسته است و به عنوان مقدار جوش شیرین مورد نیاز برای خنثی سازی 100 قسمت از اسید برگ تعریف می شود. برای SAPP ، NV 70 است.

از آنجا که SAPP می تواند طعم تلخی کمی داشته باشد ، استفاده از جوش شیرین کافی در برنامه ها و همچنین استفاده از این اسید برگ در ترکیب با کالاهای قندی مانند دونات و کیک مهم است. دونات کیک یک برنامه مهم برای SAPP است ، جایی که تولید اولیه گاز برای شناور شدن در یک سیستم سرخ کن ضروری است. همچنین ، SAPP برای کیکها مفید است ، جایی که تولید اولیه گاز برای استحکام پرکن تابه ضروری می باشد.

سایر کاربردهای غذایی غیر نانوایی SAPP شامل استفاده به عنوان یک عامل کلات ،برای سیب زمینی های فرآوری شده ، یک عامل امولسیون کننده در پنیرها و یک تسریع کننده در پخت گوشت در گوشتهای فرآوری شده است.

مقررات FDA

در ایالات متحده ، SAPP بعنوان یک ماده غذایی چند منظوره که معمولاً به عنوان ماده غذایی ایمن (GRAS) شناخته می شود تأیید می شود که مطابق با شیوه های تولید خوب مورد استفاده قرار گیرد

مورد استفاده در مواد غذایی

دیسیدیم پیرو فسفات یک ماده ترکیبی محبوب است که در پودرهای پخت یافت می شود. این ترکیب با بی کربنات سدیم برای انتشار دی اکسید کربن ترکیب می شود:

Na2H2P2O7 + NaHCO3 → Na3HP2O7 + CO2 + H2O

این محصول در رده های مختلفی وجود دارد که بر سرعت عمل آن تأثیر می گذارد. از آنجا که باقیمانده فسفات حاصل از آن طعم بی نظیری دارد ، معمولاً از SAPP در کیک های بسیار شیرین استفاده می شود و آن را مزه دار میکند

پیروفسفات دی سدیم و دیگر پلی فسفات سدیم و پتاسیم به طور گسترده ای در فرآوری مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. در ایالات متحده ، این طبقه بندی به طور کلی به عنوان یم محصول ایمن (GRAS) برای استفاده از مواد غذایی طبقه بندی می شود. این محصول اغلب در پودر ، به عنوان افزودنی غذایی E450 شناخته می شود. در گوشت های درمان شده ، با تشکیل اسید نیتروژن متوسط ​​(HONO) ، وتبدیل نیتریت سدیم به نیتریت (NO2−) می تواند ظرفیت نگه داشتن آب را بهبود بخشد. لازم به ذکر است که پیرو فسفات دیسیدیم در قهوه های یخ زده و سایر محصولات سیب زمینی نیز یافت می شود ، که از آن برای جلوگیری از تیره شدن رنگ سیب زمینی استفاده می شود.

در شیمی ، پیروفسفاتها oxyanions فسفر هستند که در یک پیوند P-O-P شامل دو اتم فسفر می باشند. تعدادی نمک پیرو فسفات مانند Na2H2P2O7 وجود دارد. غالباً پیروفسفات ها را دیفسفات می گویند. پیروفسفاتهای والد از خنثی سازی جزئی یا کامل اسید پیروفسفریک حاصل می شوند. نمکهای مهم شامل پیرو فسفات دی سدیم و تتراسودیوم پیروفسفات است. پیوند پیروفسفات ، همانطور که در ATP یافت می شود ، در بیوشیمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

پیروفسفات

پیروفسفات آنیون.png

آنیون پیروفسفات

نامهای دیگر

دی فسفات یا دیپولیفسفات

شناسه ها

مدل سه بعدی (JSmol)

خصوصیات

فرمول شیمیایی

P2O74−

جرم مولی

173.943 گرم

اسید کونژوگه

خریداسید سدیم پیرو فسفات

اسید پیرو فسفات سدیم با گرم کردن فسفاتها تهیه می شوند ، از این رو نام پیرو فسفات (از یونان باستان: πῦρ ، آتش ، رومی سازی شده  است به طور دقیق تر ، آنها با گرم کردن اسیدهای فسفریک به حدی که واکنش تراکم ایجاد می شود ، تولید می شوند.

اسید پیرو فسفات سدیم عموماً سفید یا بی رنگ هستند. آنها ترکیبات خوبی برای یون های فلزی (مانند کلسیم و بسیاری از فلزات در حال گذار) می باشند و کاربردهای زیادی در شیمی صنعتی دارند. پیروفسفات اولین عضو از یک سری کامل از پلی فسفات ها است.

اصطلاح اسید پیرو فسفات سدیم همچنین نام استرهایی است که توسط میعان یک ترکیب فسفریله بیولوژیکی با فسفات معدنی تشکیل شده است ، همانطور که برای دی متیلالیل پیروفسفات نیز وجود دارد. از این پیوند به پیوند فسفات پرانرژی نیز یاد می شود.

دی سدیم دی فسفات چیست؟

دی سدیم دی فسفات یک ماده افزودنی شیمیایی و نگهدارنده است. این نام مستعار زیادی دارد. دی سدیم دی فسفات همچنین به عنوان دی سدیم دی هیدروژن دی فسفات ، دی سدیم دی هیدروژن پیرو فسفات و دی سدیم پیروفسفات شناخته می شود. همچنین دارای اسید سدیم پیروفسفات است. این ماده شیمیایی یک پودر بی بو سفید است و به دلیل داشتن ارزش بیش از دو ، می تواند به بسیاری از مواد شیمیایی دیگر پیوند یابد.

تبدیل

این محصول می تواند نیتریت سدیم را در دی اکسید نیتروژن پنهان کند. نیترات سدیم نوعی نمک آبگریز بی رنگ یا زرد است که یک ماده نگهدارنده و یک پادزهر برای مسمومیت با سیانید است. همچنین می تواند رگ های خونی را گسترش دهد. دی اکسید نیتروژن یک گاز اکسید کننده و سمی قرمز قهوه ای مایل به قرمز است. این یک منطقه است که در آن تبدیل به ماده دیگر موردنیاز نیست

برای خریداسید سدیم پیرو فسفات از بهترین برند جهانی با ساینا ویژن تماس بگیرید.

پیشنهاد میکنیم برای خرید سوربیتول پودری به لینک مربوطه مراجعه کنید.

به لینک زیر مراجعه کنید:

خریداسید پیرو فسفات سدیم،فروش اسید پیرو فسفات سدیم

b.gholami بازدید : 65 شنبه 18 آبان 1398 نظرات (0)

خریدسوربیتول پودری و فواید آن برای سلامت دهان و دندان 

سوربیتول پودری برای درمان یبوست استفاده می شود.

همچنین ممکن است برای مقاصد داروئی نیز مورد استفاده قرار گیرد که در این مقاله به تفضیل در مورد آن توضیح میدهیم

سوربیتول که به صورت یک ملین مورد استفاده قراتر میگیرد ممکن است مصرف آن عادت ایجاد کند و باید تا زمانی که عادت روده شما به حالت عادی برگردد ، استفاده شود. هرگز سوربیتول را با شخص دیگری به خصوص با شخصی که سابقه اختلال در خوردن غذا را ندارد به اشتراک نگذاریدوداروها را در مکانی نگه دارید که دیگران قادر به دریافت آن نیستند.

اگر حساسیت دارید ، قبل از مصرف این دارو از پزشک یا داروساز سؤال کنید ، اگر عادت روده شما در 2 هفته گذشته به طور ناگهانی تغییر کرده است ، یا دچار حالت تهوع ، استفراغ یا درد معده هستید که توسط پزشک معالجه نشده است،از مصرف سایر ملین ها یا نرم کننده های مدفوع خودداری کنید مگر اینکه طبق دستور پزشک باشد

 

موارد منع مصرف سوربیتول پودری

هرگونه آلرژی؛

تهوع ، استفراغ یا درد معده كه توسط پزشك معاینه نشده است.

مشخص نیست که آیا سوربیتول به یک نوزاد متولد نشده آسیب می زند یا خیر. اگر باردار هستید از این دارو بدون توصیه پزشکی استفاده نکنید.

مطالعات در مورد اینکه سوربیتول به شیر مادر منتقل می شود یا می تواند به یک کودک شیرده آسیب برساند یا خیر هنوز در حال انجام است بنابراین تا اطلاع ثانوی از مصرف این دارو بدون اطلاع پزشک در هنگام شیر ​​دادن به نوزاد خودداری کنید.

همچنین بزرگسالان مسن ممکن است نسبت به تأثیرات این دارو حساس باشند.

فروش سوربیتول پودری

نحوه مصرف سوربیتول پودری ؟

دقیقاً مطابق دستورالعمل برچسب یا مطابق پزشک خود استفاده کنید. در مقادیر بزرگتر یا کوچکتر یا بیشتر از مقدار توصیه شده از آن استفاده نکنید. سوربیتول معمولاً فقط برای مدت کوتاهی مصرف می شود تا زمانی که علائم شما روشن شود.

توصیه میشود بدون دستور پزشک از این دارو بیش از 1 هفته استفاده نکنید.

همچنین پیشنهاد می شود که این محصول را در دمای اتاق و به دور از رطوبت ، گرما و نور نگهداری کنید.

اطلاعات دوز سوربیتول:

دوز معمولی بزرگسالان برای یبوست:

خوراکی: 30 تا 150 میلی لیتر (محلول 70٪) یک بار.

رکتال: 120 میلی لیتر (محلول 25٪ تا 30٪) به عنوان یک ورم ​​رکتال یک بار.

دوز معمول کودکان برای یبوست:

2 تا 11 سال:

خوراکی: 2 میلی لیتر / کیلوگرم (محلول 70٪) یک بار.

رکتال: 30 تا 60 میلی لیتر (محلول 25٪ تا 30٪) به عنوان یک ورم ​​رکتال یک بار.

بزرگتر از یا مساوی 12 سال:

خوراکی: 30 تا 150 میلی لیتر (محلول 70٪) یک بار.

رکتال: 120 میلی لیتر (محلول 25٪ تا 30٪) به عنوان یک ورم ​​رکتال یک بار.

چه داروهای دیگری روی سوربیتول پودری تأثیر می گذارد؟

در مورد تمام داروهای دیگری که استفاده می کنید ، به خصوص سایر ملین ها ، نرم کننده های مدفوع یا سدیم پلی استایرن سولفونات ،با پزشک خود مشورت کنید.

سوربیتول نوعی کربوهیدرات به نام الکل قند یا پلیول است.

این محصول حاوی حدود یک سوم کالری کمتری از قند و 60 درصد شیرین است.

خریدسوربیتول پودری

سوربیتول به طور طبیعی در انواع توت ها و میوه ها (به عنوان مثال سیب و توت سیاه) مشاهده می شود.

سوربیتول همچنین از نظر تجاری تولید می شود و رایج ترین پلیول در ایالات متحده است.

سوربیتول ، هنگامی که به مقدار زیاد خورده شود ، می تواند باعث ناراحتی دستگاه گوارش شود.

سوربیتول (تلفظ شده با شدت زیاد) نوعی کربوهیدرات بنام الکل قند یا پلیول است که این ترکیبات محلول در آب هستند که به طور طبیعی در بسیاری از میوه ها و سبزیجات یافت می شود. سوربیتول همچنین از گلوکز برای استفاده در مواد غذایی و نوشیدنی های بسته بندی شده برای تهیه شیرینی ، بافت و حفظ رطوبت بصورت تجاری تولید می شود.

ایمنی سوربیتول توسط مقامات بهداشتی در سراسر جهان ، از جمله سازمان بهداشت جهانی ، اتحادیه اروپا ، و کشورهای استرالیا ، کانادا و ژاپن بررسی و تأیید شده است. ایالات متحده سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) سوربیتول را یک محصول بی خطر می داند.

در حالی که ایمنی سوربیتول و سایر الکل های قندی به خوبی ثابت شده است ، برخی از الکل های قند ، در صورت خوردن به مقدار زیاد ، می توانند باعث ناراحتی دستگاه گوارش از جمله گاز ، نفخ و اسهال شوند. در نتیجه ، غذاهای حاوی الکلهای قندی سوربیتول یا مانیتول باید یک هشدار درباره اثرات احتمالی ملین آنها باشند.

ارتباط سوربیتول با سلامت

برخلاف اکثر الکل های قند ، سوربیتول مانند قند شیرین و دارای کالری نیست. سوربیتول حدود 60 درصد به اندازه قند شیرین است و حدود 35 درصد کالری کمتری در هر گرم دارد (2.6 کالری برای سوربیتول در مقایسه با 4 کالری برای قند).

اما سهم سوربیتول در سلامتی فراتر از کالری است. مطالعات مربوط به متابولیسم سوربیتول به دهه 1920 باز می گردد ، هنگامی که محققان آزمایش سوربیتول را به عنوان یک جایگزین بالقوه کربوهیدرات در افراد مبتلا به دیابت شروع کردند. از آن زمان ، فواید الکلهای قندی و نحوه استفاده بدن آنها بهتر درک شده است. دو منطقه که الکل های قند به دلیل اثرات مثبت آنها شناخته شده است ، سلامت دهان و دندان و تأثیر آن بر قند خون است.

بهداشت دهان و دندان

جمله سوربیتول ، به چندین دلیل برای سلامت دهان و دندان به ویژه به دلیل عدم بیماری زا بودن آن استفاده می شود: به عبارت دیگر ، آنها در تشکیل حفره روی دندان نقش بسزایی دارند. .

عمل جویدن همچنین با ترویج جریان بزاق ، دندان ها را از باکتری های ایجاد کننده حفره محافظت می کند. به دلیل افزایش خاصیت بزاق و غیر بیماری زا (همراه با شیرینی) به همین دلیل از الکلهای قندی (سوربیتول و زایلیتول) در آدامس های بدون قند استفاده می شود.

برخی از الکلهای قند مانند اریتریتول و زایلیتول مانع از رشد باکتریهای دهانی می شوند که می توانند باعث ایجاد حفره شوند. برخی از باکتریهای خوراکی ، اما نه با سرعت کمتری از قند ، سوربیتول را می توان تخمیر کنند. بنابراین ، سوربیتول به عنوان برخی از الکل های قندی محافظت در برابر حفره ها نیست ، اما نشان داده شده است که حفره ها را در مقایسه با قند کاهش می دهد. به این دلیل ، FDA سوربیتول و سایر الکل های قندی را برای سلامت دهان مفید می داند.

فروش سوربیتول پودری

سوربیتول پودری برای کاهش قند خون

مانند سایر الکلهای قند (به استثنای اریتریتول) ، سوربیتول حاوی کالری به شکل کربوهیدرات است. سوربیتول به آرامی از روده کوچک ما جذب می شود و باقیمانده آن به روده بزرگ منتقل می یابد ، جایی که متابولیسم آن کالری کمتری دارد. به همین دلیل ، مصرف سوربیتول (در مقایسه با مقدار مساوی قند) ترشح انسولین را کاهش می دهد ، که در نتیجه به حفظ سطح قند خون کمک می کند.

پیشنهادات

هیچ توصیه رسمی برای مصرف سوربیتول وجود ندارد. تخمیر سوربیتول در روده بزرگ می تواند ناراحتی دستگاه گوارش از جمله نفخ ، گاز و اسهال را ایجاد کند. اما این تأثیرات برای همه یکسان نیست. بنابراین ، FDA به یک بیانیه برچسب در مورد اثرات احتمالی ملین برای غذاهایی که ممکن است منجر به خوردن 50 گرم سوربیتول در یک روز شود ، نیاز دارد.

برای کسانی که تحت رژیم غذایی کم تخمیر ((Oligosaccharides Disaccharides Monosaccharides And Polyols (FODMAP) قرار دارند ، منابع غذایی سوربیتول مورد بررسی قرار می گیرند زیرا سوربیتول نوعی پلیول است.

منابع غذایی سوربیول پودری

الکلهای قند به طور طبیعی در گیاهان مختلف با فتوسنتز تولید می شوند. سوربیتول به طور طبیعی در انواع توت ها مانند تمشک و توت فرنگی و سایر میوه ها مانند سیب ، زردآلو ، آووکادو ، گیلاس ، هلو و آلو یافت می شود.

برای خرید سوربیتول پودری با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد میکنیم برای خرید مالتودکسترین به لینک مربوطه مراجعه کنید.

به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید سوربیتول پودری،فروش سوربیتول پودری،واردکننده سوربیتول پودری

b.gholami بازدید : 70 چهارشنبه 15 آبان 1398 نظرات (0)

خرید مالتودکسترین و عوارض و مزایای آن

مالتودکسترین یکی از عناصر موجود در بسیاری از غذاها مالتودکسترین است و به عنوان یک افزودنی رایج در بسیاری از غذاهای فرآوری شده می باشد

مالتودکسترین چگونه ساخته می شود؟

مالتودکسترین یک پودر سفید است که از ذرت ، برنج ، نشاسته سیب زمینی یا گندم تهیه می شود.

اگرچه از گیاهان به دست می آید ، اما بسیار فرآوری می شوند. برای ساختن آن ابتدا نشاسته ها پخته می شوند و سپس اسیدها یا آنزیمی هایی مانند آلفا آمیلاز باکتریایی با ثبات در گرما اضافه می شوند تا بیشتر تجزیه شود. پودر سفید حاصل از آن محلول در آب است و طعم خنثی ای دارد

مالتودكسترین ها با مواد جامد شربت ذرت ،ارتباط نزدیكی دارند ، وتفاوت آن ها در میزان قند آنها است. هر دو تحت هیدرولیز قرار می گیرند ، پس از هیدرولیز ، مواد جامد شربت ذرت حداقل 20 درصد آن را قند تشکیل می دهد ، در حالی که مالتودکسترین کمتر از 20 درصد قند است.

آیا مالتودکسترین بی خطر است؟

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) مالتودكسترین را به عنوان یك افزودنی غذایی بی خطر تصویب كرده است. همچنین در ارزش غذایی غذایی به عنوان بخشی از کل کربوهیدرات ها می باشد

طبق دستورالعملهای رژیمی برای آمریکایی ها ، کربوهیدرات ها باید بیش از 45 تا 65 درصد منبع اطمینان کالریهای کلی شما را تشکیل دهند. در حالت ایده آل ، بیشتر این کربوهیدرات ها باید کربوهیدرات های پیچیده ای باشند که فیبر زیادی دارند ، نه غذاهایی که به سرعت قند خون شما را بالا می برند.

خریدمالتودکسترین

اگر به دیابت یا مقاومت به انسولین مبتلا هستید ، یا اگر پزشک شما رژیم کم کربوهیدرات توصیه کرده است ، باید هر مالتودکسترین را در کل کربوهیدراتهای خود در برنامه روزانه خود بگنجانید.

با این حال ، مالتودکسترین معمولاً فقط در مقادیر کمی وجود دارد. این تأثیر قابل توجهی در مصرف کلی کربوهیدرات شما دارد.

مالتودکسترین از نظر شاخص قند خون بسیار بالا می باشد ، به این معنی که می تواند باعث افزایش سن در قند خون شود. مصرف آن در مقادیر بسیار اندک ایمن است ، اما افراد مبتلا به دیابت باید بسیار مراقب باشند.

رژیم های غذایی متشکل از غذاهای دارای GI بسیار کم ، برای همه مفید است ، نه فقط افراد مبتلا به دیابت.

چرا مالتودکسترین در غذای شما وجود دارد؟

مالتودکسترین معمولاً به عنوان ضخیم کننده یا پرکننده برای افزایش حجم مواد غذایی فرآوری شده استفاده می شود. همچنین بع عنوان مواد نگهدارنده ای که ماندگاری غذاهای بسته بندی شده را افزایش می دهد.

این محصول ارزان و مراحل تولید آن بسیلار آسان است، بنابراین برای محصولات غلیظ مانند پودینگ فوری و ژلاتین ، سس و سالاد مفید می باشد. همچنین می توان آن را با شیرین کننده های مصنوعی ترکیب کرد تا محصولاتی مانند میوه کنسرو ، دسر و نوشیدنی های پودری شیرین شود.

حتی به عنوان یک ضخیم کننده در وسایل مراقبت شخصی مانند لوسیون و محصولات مراقبت از مو نیز استفاده می شود.

ارزش غذایی مالتودکسترین چیست؟

مالتودکسترین در هر گرم 4 کالری را دارا می باشد مانند شکر ، بدن شما می تواند مالتودکسترین را به سرعت هضم کند ، بنابراین در صورت نیاز به افزایش سریع کالری و انرژی بسیار مفید است. با این حال ، GI مالتودکسترین بالاتر از قند جدول است ، از 106 تا 136. این بدان معنی است که می تواند قند خون شما را خیلی سریع بالا ببرد.

فروش مالتودکسترین

چه زمانی باید از مالتودکسترین خودداری کرد؟

ضریب هوای بالای مالتودکسترین بدین معنی است که می تواند باعث ایجاد سنبله در سطح قند خون شما شود ، به خصوص اگر در مقادیر زیادی مصرف شود.

به همین دلیل باید در صورت ابتلا به دیابت یا مقاومت به انسولین از مصرف آن خود داری کنید. همچنین اگر مستعد ابتلا به دیابت هستید ، باید از مصرف آن جلوگیری کرد. یکی دیگر از دلایل محدود کردن مالتودکسترین ، سالم نگه داشتن باکتری های روده است.

طبق یک مطالعه درسال 2012 که در PLoS ONE منتشر شد ، مالتودکسترین می تواند ترکیب باکتری های روده شما را به شکلی تغییر دهد که شما را مستعد ابتلا به این بیماری کند. این ماده می تواند رشد پروبیوتیک ها در دستگاه گوارش شما را مهار کند ، که برای عملکرد سیستم ایمنی بدن شما مهم هستند.

همان مطالعه نشان داد كه مالتودكسترین می تواند رشد باكتری هایی از قبیل E. coli را افزایش دهد كه با اختلالات خود ایمنی مانند بیماری كرون همراه است. اگر شما در معرض ابتلا به بیماری خود ایمنی یا هضم هستید ، جلوگیری از مصرف مالتودکسترین ایده خوبی می باشد.

مالتودکسترین و گلوتن

مالتودکسترین و کاهش وزن

اگر سعی در کاهش وزن دارید ، باید از مصرف مالتودکسترین جلوگیری کنید.

در اصل این ماده شیرین کننده و کربوهیدرات بدون ارزش غذایی است و باعث افزایش قند خون می شود. میزان قند موجود در مالتودکسترین می تواند منجر به افزایش وزن شود.

آیا مالتودکسترین برای مبتلایان به دیابت خوب است؟

از آنجا که مالتودکسترین ممکن است باعث افزایش سریع قند خون شود ، افراد مبتلا به دیابت بهتر است تا حد زیادی از مصرف آن جلوگیری کنند.

با این حال ، مالتودکسترین اغلب در دوزهای کوچک ایمن است. تا زمانی که فقط مالتودکسترین را به مقدار کم مصرف کنید

علائم مربوط به مالتودكسترین باعث افزایش قند خون می شود که علائم زیر را در بر دارد:

سردرد ناگهانی

عطش بیشتر

تمرکز کم

تاری دید

خستگی

اگر هر یک از این علائم را تجربه کردید ، قند خون خود را فوراً بررسی کرده و به پزشک مراجعه کنید.

تصور می شود برخی شیرین کننده های مصنوعی گزینه های بهتری برای مدیریت قند خون هستند. با این حال ، تحقیقات جدید نشان می دهد که شیرین کننده های مصنوعی بر باکتری های روده تأثیر می گذارند و به طور غیرمستقیم بر حساسیت به انسولین نیز تأثیر گذار هستند.

آیا مالتودکسترین همیشه برای شما مفید است؟

مالتودکسترین فواید متنوعی دارد.

ورزش

از آنجا که مالتودکسترین یک کربوهیدرات با هضم سریع است ، اغلب در نوشیدنی های ورزشی و میان وعده های ورزشی برای ورزشکاران گنجانده می شود. برای بدنسازان و سایر ورزشکارانی که سعی در افزایش وزن دارند ، مالتودکسترین می تواند منبع خوبی برای کالری سریع در طول یا بعد از تمرین باشد.

از آنجایی که مالتودکسترین به همان مقدار کربوهیدرات به هضم آب احتیاج دارد ، برای بدست آوردن کالری سریع بدون کمبود آب ، راه خوبی می باشد. برخی تحقیقات همچنین نشان می دهد که مکمل های مالتودکسترین می توانند به حفظ قدرت بی هوازی در هنگام ورزش کمک کنند.

هیپوگلیسمی مزمن

برخی از افراد مبتلا به هیپوگلیسمی مزمن ، مالتودکسترین را به عنوان بخشی از درمان منظم خود مصرف می کنند. از آنجا که مالتودکسترین باعث افزایش سریعتر قند خون می شود ، نیاز به درمان موثر برای افرادی که برای حفظ سطح قند خون طبیعی تلاش می کنند ، وجود دارد.

واردکننده مالتودکسترین

اگر سطح گلوکز آنها خیلی کم شود ، به عنوان یک راه حل سریع توصیه میشود

سرطان روده بزرگ

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد تخمیر مالتودکسترین در روده می تواند به عنوان یک عامل موثر در پیشگیری از سرطان روده بزرگ عمل کند.

یک مطالعه جدید نشان داد که فیبرسول -2 ، نوعی مالتودکسترین مقاوم به هضم ، دارای فعالیت ضد توموری است. مانع از رشد تومور بدون عوارض جانبی سمی می شود.

چه گزینه هایی برای مالتودکسترین وجود دارد؟

شیرین کننده های رایج که به جای مالتودکسترین در آشپزی خانگی استفاده می شود عبارتند از:

قند سفید یا قهوه ای

شکر نارگیل

آگاو

عسل

شربت افرا

کنسانتره آب میوه

ملاس

شربت ذرت

اینها همه شیرین کننده هایی هستند که می توانند باعث ایجاد سنبله و افزایش قند خون شما شوند ، درست مثل مالتودکسترین. برای شیرین کردن مواد غذایی برای داشتن فیبر ، شیرینی ، ویتامین ها ، مواد معدنی ، آنتی اکسیدان ها و محتوای آب ، از میوه های کامل پوره شده ، یا خرد شده استفاده کنید.

از دیگر مواد ضخیم کننده مانند آدامس گوار و پکتین می توان به عنوان جایگزین در پخت و پز استفاده کرد.

شیرین کننده هایی که ممکن است در قند خون شما به همان اندازه که در اعتدال مصرف می شود تأثیر نگذارد عبارتند از:

الکلهای قندی مانند اریتریتول یا سوربیتول

شیرین کننده های مبتنی بر استویا

polydextrose

از الکلهای قندی مانند Polydextrose برای شیرین کردن غذاها استفاده می شود و در غذاهای فرآوری شده ای وجود دارد که برچسب آنها "بدون قند" یا "قند اضافه نشده" است.

الکلهای قندی فقط به صورت جزئی جذب بدن می شوند و همین امر مانع از تأثیر آنها بر قند خون مانند سایر شیرین کننده ها می شود.

با این وجود ، آنها هنوز هم باید 10 گرم در روز محدود شوند تا از عوارض جانبی دستگاه گوارش مانند نفخ شکم جلوگیری کنند.

برای خریدمالتودکسترین با ساینا ویژن تماس بگیرید.

پیشنهاد میکنیم در مورد مزایا و خریدرنگ خوراکی طبیعی مطالعه کنید.

به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید مالتودکسترین،فروش مالتودکسترین،واردکننده مالتودکسترین

b.gholami بازدید : 63 سه شنبه 14 آبان 1398 نظرات (0)

خرید اسید فسفریک خوراکی و ترکیب آن با موادی منفجرزا

اسید فسفریک خوراکی چیست؟

اسید فسفریک خوراکی یک مایع بلوری بی رنگ و بی بو است. به نوشیدنی های نرم نوعی طعم تند می بخشد و از رشد قالب و باکتری ها جلوگیری می کند ، این عامل می تواند به راحتی در محلول قندی تکثیر شود. گفتنی است که بیشتر اسیدیته سودا نیز از اسید فسفریک حاصل می شود.

اسید فسفریک از فسفر معدنی ساخته شده است ، که به طور طبیعی در بدن یافت می شود. این اسید با کلسیم کار می کند تا استخوان ها و دندان های قوی ایجاد شود. همچنین به پشتیبانی از عملکرد کلیه و نحوه استفاده و ذخیره انرژی بدن نیز کمک شایانی می کند. استفاده از فسفر بعد از تمرین سخت نیزبرای عضلات شما بسیارمفید است. این ماده معدنی نقش عمده ای در رشد بدن دارد و حتی برای تولید DNA و RNA ، کدهای ژنتیکی موجودات زنده نیز این اسید لازم است.

 

طرزتهیه اسیدفسفریک خوراکی:

فسفر ابتدا از طریق فرآیند ساخت شیمیایی به فسفر پنتوکسید تبدیل می شود. سپس دوباره تحت درمان قرار گرفته تا اسید فسفریک ایجاد شود.

فروش اسید فسفریک

خطرات احتمالی

در حقیقت آنها دارای فسفر بیش از حد نیستند. فسفر به طور طبیعی در بسیاری از غذاها یافت می شود و از اسید فسفریک خوراکی به عنوان یک افزودنی استفاده می شود ، بنابراین بیشتر افراد به اندازه کافی در رژیم غذایی خود قرار می گیرد.

بدن شما به فسفر نیاز دارد ، اما بیش از حد آن می تواند مشکلاتی ایجاد کند منبع مطالعات معتبر نشان می دهد که مصرف بیش از حد فسفر می تواند شما را در معرض پوکی استخوان و بیماری های قلبی قرار دهد. کلسیم و فسفر برای تشکیل و حفظ دندان ها و استخوان های سالم با یکدیگر کار می کنند. برای مؤثر بودن مواد معدنی بایدبین ویتامین های بدنتان تعادل برقرار کنید.

فسفر بیش از حد می تواند مقدار کلسیم بدن را کاهش دهد و منجر به از بین رفتن استخوان شود. همچنین می تواند توانایی بدن شما در استفاده از سایر مواد معدنی مانند آهن ، روی و منیزیم را نیزمختل کند.

در صورت تماس با آن به عنوان ماده شیمیایی ، اسید فسفریک خوراکی  یک ماده خطرناک است. دودهای سمی می توانند پوست ، چشم و سیستم تنفسی شما را تحریک کنند.

ایمنی در اعتدال

مقدار توصیه شده روزانه (RDA) فسفر مورد نیاز برای عملکرد طبیعی بدن 700 میلی گرم است. که البته می توانید این کار را به راحتی از منابع غذایی طبیعی دریافت کنید. غذاهایی که پروتئین بالایی دارند (به عنوان مثال گوشت ، لوبیا ، تخم مرغ ، مرغ و ماهی) نیز از نظر فسفر بسیار سرشار هستند. این بدان معنی است که اسید فسفریک  خوراکی اضافی از غذاهای فرآوری شده و سودا بیشتر از نیاز بدن است.

سودا به رنگ تیره تمایل بیشتری به اسید فسفریک دارد. استثناء این قاعده آبجو ریشه است ، که حاوی فسفرخیلی کمی می باشد

یک سودا ممکن است حاوی 500 میلی گرم اسید فسفریک باشد. افرادی که روزانه 4000 میلی گرم فسفر مصرف می کنند ، از نظر عوارض جانبی سلامتی مرتبط با فسفر در معرض خطر بالا هستند.

افرادی که مبتلا به بیماری کلیوی نیز هستند توصیه می شوداز مصرف بیش از 800 تا 1000 میلی گرم فسفر در روز نداشته باشند. کلیه ها به بدن کمک می کنند تا از فسفر اضافی خلاص شود ، اما فسفر بیش از حد در صورت عدم کارآمد می تواند در خون ایجاد شود.

نوشیدنی های جایگزین

بعضی از نوشیدنی های موجود در بازار از اسید فسفریک استفاده می کنند

نوشیدنی های گازدار پاک مانند زنجبیل ، سدیم لیمو ، و سلتزرهای طعم دار همگی گزینه های خوبی هستند

خطرات اسید فسفریک

اسید هوسفوریک یا H3PO4 یک ماده شیمیایی با کاربردهای گسترده ای در صنایع و فرآوری مواد غذایی است. این اسید در ساخت کودها ، مومها ، صابونها و مواد شوینده استفاده می کند. همچنین برای اسیدی تر کردن آنها یا طعم بیشتر آنها به غذاها اضافه شده است. به طور کلی ، اسید فسفریک یک ماده شیمیایی خطرناک نیست ، اما موارد احتیاطی وجود دارد که باید در صورت استفاده از آن در آزمایشگاه رعایت کرد.

مصرف

سازمان غذا و داروی ایالات متحده ،اسید فسفریک را که به عنوان یک ماده "بی خطر" می شناسد ،. مولکول هایی مانند DNA ، RNA و ATP دارای گروه های فسفات هستند ، اگرچه FDA خاطرنشان می کند که آمریکایی ها به طور معمول بیش از مقادیر کافی فسفر را از رژیم غذایی خود دریافت می کنند

تهیه محلول اسید فسفریک غلیظ تر ، pH آن را کاهش داده و باعث اسیدی تر شدن آن می شود. اسید فسفریک غلیظ به اندازه کافی اسیدی است که میتواند خطرناک باشد. براساس MSDS ، اسید فسفریک غلیظ بسیار خورنده است و در صورت مصرف ، می تواند صدمات جدی ایجاد کند ، از جمله سوختگی های شدید در دهان و گلو ودر صورت تماس با چشم ، این محلول می تواند باعث آسیب دائمی چشم شود همچنین در صورت تماس پوستی می تواند باعث سوختگی شدیدپوست شود.

واکنش پذیری

مخلوط کردن اسید فسفریک با سیانورها ، سولفیدها ، فلورایدها ، پراکسیدهای آلی و ترکیبات آلی هالوژنه شده می تواند دود سمی را تشکیل دهد. این نوع آزمایشات برای ایمنی باید تحت یک کولر بخاری انجام شوند. واکنش اسید فسفریک با کلریدها و فولاد ضد زنگ ممکن است گاز هیدروژن را آزاد کند که به طور بالقوه قابل اشتعال می باشد.

افزودن اسید فسفریک به نیترومتان مخلوط انفجاری ایجاد می کند و اسید فسفریک نیز ممکن است با سدیم بوروهیدرید به صورت انفجاری واکنش نشان دهد این محصول باید جدا از ترکیباتی که با آن واکنش خشونت آمیز نشان می دهد ، ذخیره شود.

برای خرید اسیدفسفریک خوراکی با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد میکنیم در مورد اسید اسکوربیک مطالعه کنید.

به لینک زیر مراجعه کنید:

فروش اسید فسفریک خوراکی، خریداسید فسفریک خوراکی،طرز تهیه

b.gholami بازدید : 456 سه شنبه 14 آبان 1398 نظرات (0)

خرید رنگ خوراکی طبیعی و تاثیر آن بروی طبخ

 رنگ آمیزی مواد غذایی سنتی مایع (رنگ مایع)

رنگ خوراکی طبیعی ،رنگ آمیزی مایع سنتی برای غذا گزینه ای ارزان است. هنگامی که می خواهید رنگ روشن تری داشته باشید بهترین نوع استفاده از رنگ های خوراکی است

رنگ آمیزی مواد غذایی مایع معمولاً با رنگ مصنوعی در یک پایه آب تهیه می شود. این محصول غالباً در بطری های فشار پلاستیکی کوچک فروخته می شود ، که برای مبتدیان بسیار عالی است زیرا می توانید تا رسیدن به رنگ دلخواه به اندازه دلخواه (یا همان چند) قطره استفاده کنید

رنگ خوراکی طبیعی

رنگ ژل مایع

رنگ ژل مایع شبیه به همتای سنتی خود است زیرا از رنگ آمیزی مصنوعی با پایه آب ، گلیسیرین یا شربت ذرت تشکیل شده است.محتوای درون ژل مایع بسیار غلیظ و مانند ژل است و رنگ آن بسیار غلیظ می باشد ، این نوع رنگ آمیزی مواد غذایی برای ایجاد رنگ های زنده بسیار عالی است. نکته منفی رنگ ژل مایع این است که به راحتی به عنوان رنگ سنتی مایع در دسترس نیست و پیدا کردن آن تا حدی دشوار است. همچنین ، قوام ضخیم آن باعث می شود که به طور یکنواخت در خمیرها پخش نشود. استفاده از آن را برای بستنی ها و شیرینی های خانگی  توصیه میکنیم

رنگ رب ژل

این ژل غلیي درست مثل رنگ ژل مایع ، از رنگ آمیزی مصنوعی با پایه آب ، گلیسیرین یا شربت ذرت ساخته شده است. خمیر در گلدان های کوچک یا کوزه ها بسته بندی می شود. از آنجایی که رنگهای ژل خمیر بسیار ضخیم هستند ، بهتر است از یک خلال دندان برای جمع آوری خمیر استفاده کنید و مقادیر بسیار کمی را به یکباره به آنچه می خواهید رنگ کنید اضافه کنید. اگر نمی دانید رنگ خود را تا چه اندازه استفاده کنید این بهترین انتخاب نیست. این محصول اجازه آزمایش و خطا را نمی دهد. و از آنجا که قوام آن نیمه جامد است ، کار کردن با خمیر نیز می تواند مشکل باشد.

رنگهای غذایی طبیعی

برای هر کسی که بخواهد از رنگهای مصنوعی خودداری کند ، رنگهای غذایی طبیعی وجود خواهد داشت. هر نوع گلیسیرین یا شربت ذرت را در آنها میتوانید پیداکرد .به عنوان مثال ، از زعفران یا زردچوبه برای تهیه رنگ زرد استفاده می شود ، آب هویج باعث ایجاد رنگ نارنجی می شود و چغندرها رنگ قرمز را نیز ایجاد می کنند. این محصولات برای هر کسی که حساسیت به رنگهای مصنوعی دارند بسیار عالی هستند

پودر رنگ

رنگهای پودری از رنگهای مصنوعی ساخته شده و فاقد آب ، گلیسیرین یا شربت ذرت هستند. آنها در کوزه های پودر کاملاً خشک فروخته می شوند. روش های زیادی برای استفاده از آن وجود دارد: یک پودر را به مخلوط خشک خود اضافه کنید یا آن را با چند قطره الکل پاک برای یک قوام مانند رنگ ترکیب کنید. حتی می توانید آن را روی مواد غذایی غبار دهید تا یک آرایش ملایم ایجاد شود.

رنگ پودری به عنوان  بهترین استفاده در دستور العمل هایی است که به هر مایع اضافه شده مانند شکلات اما پیشنهاد میکنیم که از این محصول بسیار کم استفاده کنید ، زیرا پودر می تواند رنگی بسیار تیره ایجاد کند.

فروش رنگ خوراکی طبیعی

رنگ خوراکی طبیعی نقش مهمی در نحوه تصمیم گیری ما برای غذا خوردن دارد. غالباً اولین عنصر که در ظاهر یک محصول غذایی مشاهده می شود

انسان ، از زمان تولد شروع به ارتباط رنگ های خاصی با انواع مختلف مواد غذایی می کند. سپس این رنگها را به سلیقه های خاصی نسبت می دهیم. به عنوان مثال ، اگر چیزی قرمز روشن باشد ، فرض کنید که آن را مانند گیلاس یا دارچین طعم دهد. اگر چیزی به رنگ سبز روشن باشد ، ممکن است انتظار داشته باشیم که محصول غذایی مانند آهک یا سیب مزه دار شود. و وقتی صحبت از غذاهای تازه مانند میوه و سبزیجات می شود ، ما برای تعیین بلوغ یا طراوت به رنگ اعتماد می کنیم. بنابراین گذشته از طعم مورد انتظار ، رنگ دیگر در هنگام غذا به چه معنی است؟

قرمز - اشتها آور

طبق تحقیقات انجام شده ، رنگ قرمز نه تنها چشم نواز است بلکه باعث ایجاد اشتها می شود و در اکثر طرح های بسته بندی استفاده می شود. این احتمالاً به این دلیل است که رنگ ، هنگامی که در غذاهای طبیعی مانند انواع توت ها یافت می شود ، حاکی از بلوغ یا شیرینی است.

آبی - سرکوب کننده اشتها

متخصصان این  رنگ را برای کاهش وزن پیشنهاد می کنند تا افراد از مصرف بیش از حد خوردن غذا جلوگیری کنند.

زرد – خوشبختی

رنگ زرد به عنوان خوشبخت ترین رنگ درک می شود و به طور گسترده در محصولات غذایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به همین ترتیب ، رنگ زرد تمایل به برانگیختن خوش بینی و احساسات خوب عمومی دارد. با این وجود ، گمانه زنی ها و اختلاف نظرهایی در مورد رنگ زرد مصنوعی در محصولات غذایی وجود دارد.

سبز - طبیعی / سالم

سبز با داشتن پایداری و ارگانیسم مورد توجه تعداد زیادی از مصرف کنندگان ، راه خود را برای تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین رنگ ها در زنجیره تأمین مواد غذایی (فکر می کند آب سبز) است. رنگ سبز اکنون تقریباً با سلامتی انسان ها مترادف است.

نارنجی - رضایت بخش / پرانرژی

در یک مقاله بیان شده است که پرتقال با غذاهایی دلچسب و رضایت بخش مانند نان ، سوپ و محصولات سیب زمینی همراه است ، اما می تواند به عنوان منبع انرژی نیز دیده شود.

همانطور که در بالا ذکر شد ، رنگ اولین چیزی است که هنگام ظهور متوجه آن می شویم. در حقیقت ، بیش از 90٪ تصمیمات خرید تحت تأثیر عوامل بصری است و 85٪ خریداران می گویند که رنگ دلیل اصلی خرید یک محصول است. با توجه به این نکته ، درک چگونگی اثبات رنگ از رفتار خرید برای تولید کنندگان مواد غذایی مهم است. در حالی که توضیحات رنگ بالا بیانگر احساس ما در مورد مواد غذایی است ، رنگ خوراکی طبیعی در بسته بندی احساسات کاملاً متفاوتی را نشان می دهد. به عنوان مثال ، دیدن تخم مرغهای آبی روی یک بشقاب در مقابل خرید تخم مرغ در بسته بندی آبی احساسات مختلفی را برانگیخته است. در اینجا نحوه تقسیم برخی رنگ ها از نظر بسته بندی آورده شده است:

فروش رنگ خوراکی طبیعی

قرمز - انرژی

قرمز رنگی بسیار جسورانه است و استفاده از آن در بسته بندی شما به جلب توجه محصول شما کمک می کند. نه تنها باعث ایجاد اشتها می شود بلکه رنگی است که در ابتدا به آن نگاه می کنیم. به همین دلیل قرمز در بین بسته های غذایی بسیار محبوب است.

آبی - اعتماد

استفاده از رنگ آبی در بسته بندی شما به شما اعتماد و اعتماد به نفس در محصول شما را نشان می دهد. البته لازم به ذکر است که بلوزهای تیره تر حرفه ای تر و جدی تر به نظر می رسند ، در حالی که بلوزهای سبک تر به درک این نرمی و خلاقیت کمک می کنند.

زرد - خوش بین

رنگ زرد در بسته بندی بسیار شبیه به رنگ زرد در رنگ آمیزی مواد غذایی است. این رنگ کمک می کند تا نشان دهد که چیزی اصلی یا ابتکاری است ، یا اینکه این محصول ارزان تر وسرگرم کننده تر است. با انرژی مثبت این رنگ ، معمولاً می بینیم که از آن برای جذب کودکان و نوجوانان استفاده می شود.

برای خرید رنگ خوراکی طبیعی از بهترین مواد تشکیل دهنده با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد میکنیم در مورد اسید فسفریک خوراکی مطالعه کنید.

به لینک زیر مراجعه کنید:

رنگ خوراکی طبیعی ،فروش بهترین رنگ های خوراکی

b.gholami بازدید : 74 یکشنبه 12 آبان 1398 نظرات (0)

خرید اسید اسکوربیک و فوایدو موارد منع مصرف آن

اسید اسکوربیک (ویتامین C) یک ویتامین محلول در آب است که به صورت یک کریستال سفید یا کمی زردو یا پودری با طعم کمی اسیدی ظاهر می شود. این محصول ضد باکتری است. در معرض نور ، به تدریج سیاه می شود. در حالت خشک ، در هوا پایدار است ، اما در محلول به سرعت اکسید می شود. اسید اسکوربیک (ویتامین C) به طور آزاد در آب محلول است.

این محصول به مقدار کمی در الکل محلول است. نامحلول در کلروفرم نام شیمیایی اسید اسکوربیک (ویتامین c) اسید L- آسکوربیک (ویتامین C) است و فرمول تجربی C6H806 است ، و وزن مولکولی آن 176.13 است.

در(ویتامین c) هیچ ماده نگهدارنده ای اضافه نشده است.

ساختاراسید اسکوربیک:

تزریق اسید اسکوربیک (ویتامین C) یک راه حل استریل است.

هر میلی لیتر حاوی: اسید اسکوربیک (ویتامین 250 c میلی گرم و Edetate Disodium 0.025٪ در آب برای تزریق qs است. لازم به ذکر است این محصول با کمک بی کربنات سدیم تهیه شده است که دو ماده هیدروکسید سدیم و یا هیدروکلریک اسید ممکن است برای تنظیم pH مورد استفاده قرار گیرند.

ویتامین C برای پیشگیری و درمان بیماری Scurvy توصیه می شود. تجویز تزریقی آن برای بیمارانی که کمبود حاد دارند یا برای افرادی که بدن آن ها اسید اسکوربیک خوراکی (ویتامین C) را جذب نمی کند ،توصیه می شود.

کمبود خفیف این ویتامین ممکن است شامل ایجاد نقص در استخوان و دندان ، لثه ، خونریزی لثه و شل شدن دندان ها شود. حالات تب ، بیماری مزمن و عفونت (ذات الریه ، سرفه سرفه ، سل ، دیفتری ، سینوزیت ، تب روماتیسمی و غیره) نیاز به اسید اسکوربیک (ویتامین C) را افزایش می دهد.

اختلالات عروقی ، سوختگی ، شکستگی تاخیری و بهبود زخم نشانه هایی برای افزایش مصرف روزانه است.

فروش اسید اسکوربیک

مقدار و نحوه مصرف

اسید اسکوربیک (ویتامین C) معمولاً به صورت خوراکی تجویز می شود. هنگامی که تجویز خوراکی امکان پذیر نیست یا نمیتواند جذب شود و ، ممکن است داروی IM ، IV یا زیر جلدی تجویز شود. در صورت تزریق موقت ، استفاده از ویتامین گزارش شده پس از تجویز IM بهتر است و این مسیر ترجیحی است.

متوسط ​​دوز محافظ ویتامین C برای بزرگسالان روزانه 70 تا 150 میلی گرم است. در صورت وجود اسکوربوت ، دوزهای 300 میلی گرم تا 1 گرم در روز توصیه می شود. با این حال ، به همان اندازه که 6 گرم به صورت ترانزیستونی در بزرگسالان عادی و بدون شواهد سمیت انجام شده است.

برای تقویت بهبود زخم ، دوزهای 300 تا 500 میلی گرم روزانه به مدت یک هفته یا ده روز هر دو قبل از عمل و بعد از عمل بطور کلی کافی تلقی می شوند ، اگرچه مقادیر قابل توجهی بیشتر توصیه شده است. در معالجه سوختگی ، دوزها با توجه به میزان آسیب بافتی توصیه می شوند. برای سوختگی های شدید ، دوزهای روزانه 1 تا 2 گرم توصیه می شود. در شرایط دیگر که نیاز به ویتامین C افزایش یافته باشد

محصولات دارویی آرایشی قبل از تجویز ، هر زمان که محلول و ظرف مجاز باشد باید از نظر بصری مورد بررسی قرار گیرند.

نحوه مصرف اسید اسکوربیک

تزریق اسید اسکوربیک (ویتامین250( c میلی گرم در میلی لیتر در آمپول های 2 میلی لیتری ، در کارتن های 25 در دسترس می باشد.

مقاومت در برابر گرما و نور: در دمای اتاق کنترل شده 15 تا 30 درجه سانتیگراد (59 درجه - 86 درجه فارنهایت) میتوان آن را ذخیره کرد

اثرات جانبی

درد خفیف گذرا ممکن است در محل تزریق عضلانی ایجاد شود. تزریق سریع این محصول به ماهیچه ممکن است باعث ضعف یا سرگیجه موقت شود.

مواد مخدر

شواهد محدود نشان می دهد که اسید اسکوربیک (ویتامین C) ممکن است بر شدت و مدت زمان عمل بیشیدروکسیکوومارین تأثیر بگذارد.

موارد منع مصرف

دیابتی ها ، بیماران مبتلا به حساسیت های مکرر کلیه ، افرادی که تحت آزمایش خون قرار می گیرند ، ونیز کسانی که در رژیم های محدود سدیم یا داروهای ضد انعقاد خون استفاده میکنند نباید در مدت زمان طولانی مقدار زیادی ویتامین C مصرف کنند.

اقدامات احتیاطی عمومی

پیشنهاد می شود از تزریق خیلی سریع این محصول اجتناب شود.

تست های آزمایشگاهی

افراد دیابتی که روزانه بیش از 500 میلی گرم ویتامین C مصرف می کنند ، ممکن است اطلاعات نادرست از آزمایش گلوکز ادرار خود را بدست می آورند. قبل از انجام آزمایش خون ، از استفاده از ویتامین C برای 48 تا 72 استفاده نشود زیرا ممکن است نتایج منفی کاذب حاصل شود.

طریقه استفاده در بارداری

مطالعات روی تولید مثل حیوانات با تزریق اسید اسکوربیک (ویتامین C) انجام نشده است. همچنین مشخص نیست که تزریق اسکوربیک اسید (ویتامین c) در صورت تجویز یک زن باردار می تواند باعث آسیب جنین شود یا ممکن است بر ظرفیت تولید مثل تأثیر بگذارد. لازم به ذکر است که تزریق اسکوربیک اسید (ویتامین C) فقط در صورت نیاز و ضرورت انجام شود

فارماكولوژي كلينيك

در انسان ، یک منبع اگزوژن اسید اسکوربیک (ویتامین C) برای تشکیل کلاژن و ترمیم بافت مورد نیاز است. اسید اسکوربیک (ویتامین c) به طور معکوس اسید دهیدراساسبیک (ویتامین C) در بدن اکسیده می شود. اعتقاد بر این است که این دو شکل ویتامین در واکنشهای کاهش اکسیداسیون مهم هستند. این ویتامین در متابولیسم تیروزین ، تبدیل اسید فولیک به اسید فولیکین ، متابولیسم کربوهیدرات ، سنتز لیپیدها و پروتئین ها ، متابولیسم آهن ، مقاومت در برابر عفونت ها و تنفس سلولی نقش بسزایی دارد.

کمبود اسید اسکوربیک (ویتامین C) باعث ایجاد اسکروبی می شود. ساختارهای کلاژن در درجه اول تحت تأثیر قرار گرفته و ضایعات در استخوان ها و رگ های خونی به وجود می آیند. مصرف اسید اسکوربیک (ویتامین C) علائم کمبود اسید اسکوربیک (ویتامین C) را به طور کامل برعکس می کند.

خرید روغن اسید اسکوربیک

میزان استفاده اسید اسکوریک

دقیقاً مطابق دستورالعمل برچسب یا مطابق پزشک خود استفاده کنید

میزان توصیه شده رژیم غذایی ویتامین C (اسید اسکوربیک) با افزایش سن افزایش می یابد. دستورالعمل ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را دنبال کنید.

توصیه میشود هنگام مصرف اسید اسکوربیک مایعات زیادی بنوشید.

قرص جویدنی قبل از بلع آن باید جویده شود.

آدامس اسکوربیک اسید ممکن است تا حد دلخواه جویده شود و سپس دور ریخته شود.

داروی مایع را با یک قاشق یا فنجان دارویی مخصوص اندازه گیری کنید. اگر دستگاه اندازه گیری دوز ندارید ، از داروساز خود بخواهید که یکی از آنها را انجام دهد.

تا زمانی که آماده مصرف آن باشید ، قرص جداکننده شفاهی را بصورت در بسته نگه دارید. برای جدا کردن قرص و قرار دادن آن در دهان از دست های خشک استفاده کنید. قرص را کامل بلعیدو اجازه دهید بدون جویدن در دهان حل شود

این محصول را در دمای اتاق را به دور از رطوبت و گرما ذخیره کنید.

از مصرف اسید اسکوربیک به طور ناگهانی پس از استفاده طولانی مدت با دوزهای زیاد خود داری کنید

عوارض جانبی اسید اسکوربیک

در صورت وجود هر یک از این علائم واکنش آلرژیک: کهیر؛ تنفس دشوار؛ تورم صورت ، لب ها ، زبان یا گلو

استفاده از اسید اسکوربیک را متوقف کنید و هر زمان که دارید با پزشک خود تماس بگیرید:

  • درد مفاصل ، ضعف یا احساس خستگی ، کاهش وزن ، درد معده
  • لرز ، تب ، افزایش میل به ادرار ، ادرار دردناک یا دشوار
  • درد شدید در قسمت تحتانی یا کمر ، خون در ادرار
  • عوارض جانبی شایع ممکن است شامل موارد زیر باشد:
  • سوزش سر دل ، معده ناراحت؛
  • حالت تهوع ، اسهال ، گرفتگی معده

این یک لیست کامل از عوارض جانبی نیست و سایر موارد ممکن است رخ دهد.

برای خرید اسید اسکوربیک از بهترین برند جهانی با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد میکنیم در مورد اسید سیتریک مطالعه کنید.

به لینک زیر مراجعه کنید:

قیمت اسید اسکوربیک ،خرید اسید اسکوربیک ،فروش اسید اسکوربیک

b.gholami بازدید : 61 جمعه 10 آبان 1398 نظرات (0)

خرید اسیدسیتریک و فواید آن

اسیدسیتریک به طور طبیعی در مرکبات به ویژه لیمو و لیموترش یافت می شود این عامل باعث میشود که این محصول طعم ترشی داشته باشد.

یک فرم تولید شده از اسید سیتریک معمولاً به عنوان یک افزودنی در مواد غذایی ، مواد تمیز کننده و مکمل های غذایی مورد استفاده قرار می گیرد

با این حال ، این فرم تولیدی با آنچه که در میوه های مرکبات یافت می شود متفاوت است

در این مقاله تفاوت های بین اسید سیتریک طبیعی و تولیدی توضیح داده شده است و به بررسی فواید آن میپردازیم

اسیدسیتریک چیست؟

اسیدسیتریک برای اولین بار در سال 1784 میلادی توسط یک محقق سوئدی از آب لیمو گرفته شد

این ترکیب بدون بو و بی رنگ تا اوایل دهه 1900 تولید شد که محققان دریافتند که می توان آن را نیز از قالب سیاه تهیه کرد ، Aspergillus niger ، که اسید سیتریک را هنگام تغذیه

اسیدسیتریک به دلیل خاصیت اسیدی که دارد ، عمدتاً به عنوان ماده طعم دهنده و نگهدارنده به خصوص در نوشابه ها و شیرینی ها مورد استفاده قرار می گیرد

همچنین از آنها برای تثبیت یا حفظ داروها و به عنوان ضد عفونی کننده در برابر ویروس ها و باکتری ها استفاده می شود

اسیدسیتریک ترکیبی است که در اصل از آب لیمو گرفته شده است. امروزه از نوع خاصی از قالب ساخته شده و در کاربردهای متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد

فروش اسیدسیتریک

منابع طبیعی مواد غذایی

مرکبات و آب میوه ها بهترین منابع طبیعی اسید سیتریک هستند که درحقیقت کلمه سیتریک از کلمه لاتین مرکبات گرفته شده است

نمونه هایی از میوه مرکبات عبارتند از

لیمو

لیموترش سبز

پرتقال ها

گریپ فروت

نارنگی

سایرمیوه هایی که حاوی اسید سیتریک کمتری نسبت به میوه های بالا هستند شامل:

آناناس

توت فرنگی

تمشک

گیلاس

گوجه فرنگیها

نوشیدنی ها یا محصولات غذایی حاوی این میوه ها نیز مانند سس گوجه فرنگی حاوی اسید سیتریک نیز هستند.

اسید سیتریک در مواد غذایی و مکمل ها تولید می شود - نه آنچه که به طور طبیعی در مرکبات یافت می شود

این امر به این دلیل است که تولید این افزودنی از میوه مرکبات بسیار گران است و تقاضا به مراتب از عرضه بیشتر است.

منابع مصنوعی و موارد استفاده

ویژگی های اسید سیتریک آن را به یک ماده افزودنی مهم برای صنایع مختلف تبدیل می کند.

مواد غذایی و نوشیدنی تقریباً 70٪ از اسید سیتریک تولید شده ، داروهای دارویی و مکمل های غذایی از 20٪ استفاده می کنند و 10٪ باقی مانده جز موادتمزکننده می باشند

صنایع غذایی

اسید سیتریک تولیدی یکی از رایج ترین مواد افزودنی غذایی در جهان است.

این محصول برای تقویت اسیدیته ، تقویت طعم و حفظ مواد تشکیل دهنده استفاده می شود

سودا ، آب میوه ها ، نوشیدنی های پودری ، آب نبات ها ، غذاهای یخ زده و برخی از لبنیات اغلب حاوی اسید سیتریک تولید شده هستند.

همچنین به میوه و سبزیجات کنسرو شده برای محافظت در برابر بوتولیسم ، یک بیماری نادر اما جدی ناشی از باکتری های کلستریدیوم بوتولینوم تولید سم اضافه شده است.

داروها و مکمل های غذایی

اسید سیتریک یک ماده اصلی در داروها و مکمل های غذایی است.

برای کمک به تثبیت و حفظ ترکیبات فعال به داروها اضافه شده و برای تقویت یا طعم داروهای جویدنی و مبتنی بر شربت از آن استفاده می شود

مکمل های معدنی مانند منیزیم و کلسیم ممکن است حاوی اسید سیتریک - به شکل سیترات – باشد و باعث تقویت جذب نیز باشند.

خاصیت ضدعفونی و تمیزکننده

اسید سیتریک یک ضد عفونی کننده مفید در برابر انواع باکتری ها و ویروس ها است

یک مطالعه لوله آزمایش نشان داده است که ممکن است در معالجه یا جلوگیری از نورو ویروس انسانی ، یکی از دلایل اصلی بیماری ناشی از مواد غذایی مؤثر باشد

اسیدسیتریک به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده و تمیز کننده کلی برای تمیز کردن صابون ، لکه های آب سخت ، آهک و زنگ زدگی به صورت تجاری به فروش می رسد.

به عنوان یک جایگزین ایمن تر برای مواد ضد عفونی کننده و تمیز کننده معمولی ، مانند کوات و سفید کننده کلرنیز در نظز گرفته میشود

خرید اسیدسیتریک

فواید سلامتی اسیدسیتریک

این محصول بسیاری از مزایا و عملکردهای چشمگیر را در سلامتی دارا می باشد

انرژی را متابولیزه می کند

سیترات - یک مولکول نزدیک به اسیدسیتریک - اولین مولکولی است که طی فرآیندی به نام چرخه اسیدسیتریک تشکیل می شود.

این واکنشهای شیمیایی در بدن شما به عنوان tricarboxylic acid (TCA) یا چرخه Krebs نیز شناخته می شود و باعث تبدیل غذا به انرژی می شود

بیشترانسان ها و موجودات دیگر نیز انرژی خود را از این چرخه به دست می آورند وباعث جذب مواد مغذی میشود

مواد معدنی مکمل به اشکال مختلفی موجود است اما همه اشکال به طور برابر ایجاد نمی شوند زیرا بدن شما از بعضی موارد به طور مؤثر استفاده می کند.

این محصول افزایش فراهمی زیستی مواد معدنی را افزایش می دهد و به بدن شما اجازه می دهد تا آنها را بهتر جذب کند

به عنوان مثال ، سیترات کلسیم برای جذب، نیاز به اسید معده دارد. همچنين اثرات جانبي از جمله گاز ، نفخ و يبوست كمتري نیز دارا می باشد

بنابراین ، سیترات کلسیم گزینه مناسبی برای افراد مسن برای ترشح اسید معده کمتر می باشد

به همین ترتیب ، منیزیم نیز به شکل سیترات نسبت به اکسید منیزیم و سولفات منیزیم کاملاً جذب میشود و قابل دسترسی تر است

این محصول همچنین جذب مکمل های روی را تقویت می کند و بدن را در برابر مبتلا شدن به سنگ کلیه ایمن میکند

اسیدسیتریک - به شکل سیترات پتاسیم - از تشکیل سنگ کلیه جلوگیری می کند و باعث خرد شدن سنگ کلیه میشود

سنگ کلیه توده های بلوری است که به طور معمول ازکلیه های شما سرچشمه می گیرد.

این محصول با ساختن ادرار کمتر از تشکیل سنگها کلیه جلوگیری میکند

سنگ کلیه اغلب با اسیدسیتریک به عنوان سیترات پتاسیم درمان می شود. با این حال ، مصرف غذاهای پر از این اسید طبیعی - مانند مرکبات - می تواند مزایای مشابهی برای جلوگیری از سنگ را به همراه داشته باشد

ایمنی و خطرات

اسیدسیتریک تولید شده معمولاً توسط سازمان غذا و داروی (FDA) به عنوان یک محصول ایمن شناخته می شود

لازم به ذکر است هیچ مطالعه علمی در مورد ایمنی این محصول تولید شده هنگام مصرف در مقادیر زیاد برای مدت طولانی وجود ندارد.

همچنین گزارش هایی در مورد بیماری و واکنش های آلرژیک به مواد افزودنی گزارش شده است.

در یک گزارش ، درد مفاصل همراه با تورم و سفتی ، درد عضلانی و معده و همچنین تنگی نفس در چهار نفر بعد از مصرف غذاهای حاوی اسیدسیتریک تولید شده مشاهده شده است

این علائم در افرادی که اشکال طبیعی اسید مانند لیمو و لیمو را مصرف می کنند مشاهده نشد.

محققان تصدیق كردند كه آنها باید ثابت كنند كه این محصول تولید شده مسئول این علائم است ، اما توصیه كردند كه مصرف آن در مواد غذایی و نوشیدنی ها بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

در هر دو صورت ، دانشمندان اظهار داشتند كه علائم به احتمال زیاد به قالب مورد استفاده برای تولید اسیدسیتریک و نه خود ترکیب مربوط می شود.

اسیدسیتریک به طور طبیعی در مرکبات یافت می شود ، اما نسخه های مصنوعی - تولید شده از یک نوع قالب - معمولاً به غذاها ، داروها ، مکمل ها و مواد تمیز کننده اضافه می شوند.

در حالی که باقیمانده قالب از فرایند تولید در موارد نادر باعث ایجاد حساسیت می شود ، این محصول به طور کلی بی خطر تلقی می شود.

برای خرید اسید سیتریک با ساینا ویژن تماس بگیرید.

پیشنهاد میکنیم در مورد روغن های داروئی از جمله روغن فندوق مطالعه کنید.

به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید اسیدسیتریک،فروش اسیدسیتریک،فواید اسیدسیتریک

b.gholami بازدید : 62 سه شنبه 07 آبان 1398 نظرات (0)

خرید روغن لمون گرس

خرید روغن لمون گرس

روغن لمون گرس، به صورت گیاهی ، معمولاً برای استفاده در مواد غذایی و نوشیدنی ها بی خطر است. مقادیر بیشتر ممکن است خطر ابتلا به عوارض جانبی را افزایش دهد.

p><!--more

فواید روغن لمون گرس

1. خاصیت ضد باکتریایی دارد

روغن لمون گرس به عنوان یک درمان طبیعی برای بهبود زخم ها و کمک به جلوگیری از عفونت استفاده می شود. تحقیقات انجام شده در سال 2010 نشان داد كه روغن اسانس لیموترش در برابر انواع باكتریهای مقاوم در برابر دارو از جمله مواردی كه ایجاد می كنند مؤثر است: عفونتهای پوستی ذات الریه عفونت خون عفونت های جدی روده

2- خاصیت ضد قارچی دارد

قارچ ها ارگانیسم هایی مانند مخمر و قالب هستند این روغن بیشتر برای بهبود درد پای ورزشکاران و بهبود عفونت های قارچی پا استفاده میشود محققان دریافتند که ، برای تاثیر گذاری بیشتر این روغن، حداقل 2.5 درصد از محلول باید روغن لیموترش باشد.

3. دارای خاصیت ضد التهابی است

تصور می شود التهاب مزمن باعث ایجاد بسیاری از مشکلات سلامتی می شود. این موارد شامل آرتریت ، بیماری قلبی عروقی و حتی سرطان است.

لیموترش حاوی مرکبات میباشد که به عنوان یک ترکیب ضد التهابی از آن یادمیشود. طبق یک مطالعه در سال 2014 در مورد حیوانات ، روغن اسانس لیموترش خوراکی توانایی های ضد التهابی قدرتمندی در موش های مبتلا به ورم پنجه ناشی از کاراژنین نشان داد

4. خاصیت آنتی اکسیدانی دارد

آنتی اکسیدان ها به بدن شما کمک می کنند تا با رادیکال های آزاد که به سلول ها آسیب می رسانند ، مبارزه کند. تحقیقات نشان داده است که روغن لیموترش به شکار رادیکالهای آزاد کمک می کند.

طبق یک مطالعه سال 2011 ، دهانشویه روغن لیموترش توانایی آنتی اکسیدانی قوی را نشان داد. محققان پیشنهاد می کنند که این یک درمان تکمیلی بالقوه برای اقدامات دندانپزشکی غیر جراحی و لثه است.

5. به جلوگیری از زخم معده یا تسکین حالت تهوع کمک کند

لیموترش به عنوان یک داروی عامیانه برای تعدادی از مشکلات گوارشی ، از معده گرفته تا زخم معده استفاده می شود. طبق مطالعه سال 2012 بر روی موش ها ، روغن اسانس لیموترش به جلوگیری از زخم معده ، که یکی از دلایل عمده معده درد است ، تاثیر بسزایی گذاشت لیموترش نیز یک ماده رایج در چای های گیاهی و مکمل های غذایی برای جلوگیری از تهوع میباشد.

اگرچه بیشتر محصولات گیاهی از برگهای لیموترش خشک استفاده می کنند ، اما استفاده از روغن اساسی برای آروماتراپی ممکن است مزایای مشابهی داشته باشد.

6. ممکن است به کاهش اسهال کمک کند

اسهال باعث کم آبی بدن میشود. داروهای بدون نسخه اسهال می توانند با عوارض جانبی ناخوشایند همراه باشند مانند یبوست !طبق یک مطالعه در سال 2006 ، لیموترش ممکن است به بهبود اسهال کمک کند. این مطالعه نشان داد که روغن لمون گرس باعث کاهش میزان تولید مدفوع در موشهایی که دارای اسهال ناشی از روغن کرچک هستند شود،که این امر با تحریک روده انجام میگیرد

7. ممکن است به کاهش کلسترول کمک کند

کلسترول بالا ممکن است خطر حمله قلبی و سکته مغزی را افزایش دهدبا این کار سطح کلسترول خود را کاهش می دهید . لیموترش به طور سنتی برای درمان کلسترول بالا و مدیریت بیماری های قلبی استفاده می شود...

محققان دریافتند که که روغن لیموترش به طور قابل توجهی کلسترول را در موشهایی که به مدت 14 روز رژیم غذایی کلسترول بالایی داشتند تغذیه کرده است. واکنش مثبت وابسته به دوز بود ، به این معنی که با تغییر دوز اثرات آن تغییر می کرد.

8 ممکن است به تنظیم قند و چربی خون کمک کند

براساس مطالعه سال 2007 بر روی موش ها ، روغن لیموترش ممکن است به کاهش قند خون در مبتلایان به دیابت نوع 2 کمک کند. برای مطالعه ، موشها به مدت 42 روز با دوز خوراکی روزانه 125 تا 500 میلی گرم (میلی گرم) روغن لیموترش درمان شدند...

نتایج نشان داد که روغن لیموترش قند خون را کاهش داده است. همچنین با افزایش سطح کلسترول خوب (HDL) پارامترهای چربی را تغییر داد.

9 ممکن است به عنوان یک مسکن درد عمل کند

مرکبات موجود در اسانس لیموترش ممکن است در تسکین درد به دلیل تسکین التهاب کمک کند. طبق یک مطالعه سال 2017 بر روی مبتلایان به آرتریت روماتوئید ، روغن موضعی لیموترش درد آرتریت آنها را کاهش داده است. به طور متوسط ​​، در طی 30 روز سطح درد به تدریج از 80 به 50 درصد کاهش می یابد.

10 .ممکن است به رفع استرس و اضطراب کمک کند

فشار خون بالا یک عارضه جانبی استرس است. بسیاری از مطالعات نشان داده اند که آروماتراپی استرس و اضطراب را کاهش می دهد. ترکیب آروماتراپی با ماساژ ممکن است مزایای بیشتری به همراه داشته باشد...

یک مطالعه 2015 اثرات لیموترش و روغن ماساژ بادام شیرین را در طول ماساژ بررسی کرد. شرکت کنندگان در مطالعه که ماساژ با استفاده از روغن یک بار در هفته به مدت سه هفته دریافت کرده بودند ، فشار خون دیاستولیک کمتری نسبت به گروه کنترل داشتند گذارد

11. ممکن است به رفع سردرد و میگرن کمک کند

به گفته محققان در استرالیا ، لیموترش بومی استرالیا درد ناشی از سردرد و میگرن را تسکین میدهد. محققان معتقدند كه تركیب موجود در لیموترش به نام اوژنول تواناییهای مشابه آسپیرین را دارد...

تصور می شود که اوژنول از جمع شدن پلاکت های خون جلوگیری می کند. همچنین سروتونین را آزاد می کند. سروتونین هورمونی است که عملکردهای خلقی ، خواب ، و اشتها را تنظیم می کند.

نحوه استفاده

بیشتر تحقیقات علمی در مورد اسانس لیموترش بر روی حیوانات یا در شرایط آزمایشگاهی انجام شده است - نه روی انسان. در نتیجه ، هیچ دوز استاندارد برای درمان هر بیماری وجود ندارد. مشخص نیست که آیا دوزهای حیوانات می توانند اثرات یکسانی بر روی انسان داشته باشند یا خیر.

برای استفاده از لیموترش در آروماتراپی ، حداکثر 12 قطره روغن ضروری را به 1 روغن قاشق چایخوری مانند روغن نارگیل ، روغن بادام شیرین یا روغن جوجوبا اضافه کنید

همچنین می توانید روغن لیموترش را مستقیماً استنشاق کنید. چند قطره را به یک توپ پنبه ای یا دستمال اضافه کنید و در عطر نفس بکشید. برخی از افراد روغن اسانس رقیق شده را در معابد خود ماساژ می دهند تا به رفع سردرد کمک کنند.

خرید ملزومات:

روغن لیمو ترش آلی

روغن نارگیل

روغن بادام شیرین

روغن جوجوبا

توپ های پنبه ای

به یاد داشته باشید که روغنهای اساسی توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) تنظیم نمی شوند. ،بنابراین باید فقط از تولید کننده های مورد اعتماد خود خریداری کنید...

به دنبال روغنهای ارگانیک تولید شده توسط یک مارک تجاری باشید که عضو انجمن ملی آروماتراپی holistic است شرکت ساینا ویژن توالید کننده انواع روغن خوراکی ،دارویی اعم از روغن لمون گریس میباشد برای خرید روغن لمون گریس میتوانید باما تماس بگیرید

عوارض جانبی و خطرات احتمالی

روغن لمون گرس بسیار غلیظ است

لیموترش ممکن است هنگام استفاده موضعی یک واکنش آلرژیک یا سوزش پوستی ایجاد کند.

سایر عوارض جانبی گزارش شده از لیموترش خوراکی عبارتند از:

سرگیجه

خواب آلودگی

افزایش اشتها

افزایش ادرار

روغنهای اساسی ممکن است هنگام مصرف ، سمی باشند. شما نباید روغن ضروری لیموترش را قبل از آزمایش مصرف کنید.

همچنین اگر موارد زیر را دارا هستید قبل از استفاده باید با پزشک خود صحبت کنید:

دیابت یا قند خون کم

بیماری تنفسی مانند آسم

بیماری کبد

شیمی درمانی

باردار

در حال شیر دهی

در این موارد شما نباید از لیموترش به عنوان یک درمان مکمل یا به جای درمان منظم خود برای هر شرایطی استفاده کنید ، مگر اینکه تحت نظر پزشکتان باشید.

برخی تحقیقات نشان داده اند که روغن ضروری لیموترش دارای توانایی های قدرتمند آنتی اکسیدانی ، ضد التهابی ، ضد قارچ و قابض است. با این وجود ، قبل از اینکه بتوان به عنوان یک درمان اصلی توصیه شد ، مطالعات بیشتری در مورد انسان مورد نیاز است.

تا زمانی که روغن ضروری لیموترش بی خطر و مؤثر نباشد ، ممکن است بخواهید چای لیموترش را - با تأیید پزشک خود - به عنوان یک درمان طبیعی برای مشکلات معده و سایر شرایط بنوشید.پیشنهاد میکنیم در مورد روغن حنا مطالعه کنید

به لینک زیر مراجعه کنید

خرید روغن لمون گرس

b.gholami بازدید : 57 سه شنبه 07 آبان 1398 نظرات (0)

خرید روغن سویا ومزایاو فواید شگفت انگیز آن

از فواید سلامتی روغن سویا شامل توانایی آن در بهبود سلامت قلب ، کاهش کلسترول ، بهبود سیستم ایمنی بدن ، کاهش اختلالات شناختی ، جلوگیری از پوکی استخوان و بهبود رشد و در عین حال تقویت سلامت چشم و پوست است.

 

روغن سویا چیست و وفواید آن چگونه است

روغن سویا یک روغن گیاهی است که از سویا استخراج می شود ، که از نظر علمی با نام Glycine max شناخته می شود. این محصول یکی از پرمصرف ترین روغن های گیاهی در جهان است سویا بومی آسیای شرقی است و علی رغم منشا محدود آن ،جز حبوبات محسوب می شود.همچنین این محصول بسیار گران است.

اکثرا روغن سویا بصورت تصفیه شده ، مخلوط شده و بعضاً هیدروژنه تولید میشود و بسته به کاربرد مورد نظر ، می توان آن را به سطوح و قدرت های مختلفی درجه بندی کرد.

روغن سویا نسبت به بیشتر روغنهای گیاهی دیگر سالم تر قلمداد می شود ، به دلیل وجود تنوع خوبی از اسیدهای چرب ضروری در آن ، که بدن برای سالم ماندن به آن نیاز دارد.

همچنین تعدادی از استرولهای گیاهی در روغن سویا وجود دارد که می تواند طیف گسترده ای از فواید سلامتی برای افرادی که به طور مرتب روغن سویا را در رژیم غذایی خود دارند ، داشته باشد. ویتامین و مواد معدنی سویا همان چیزی است که به این حبوبات خوشمزه و پر کاربرد شهرت می بخشد.

خرید روغن سویا

فواید سلامتی روغن سویا

روغن سویا فواید سلامتی زیادی دارد که در اینجا به تفضیل در مورد آن می پردازیم

کنترل سطح کلسترول

روغن سویا می تواند شانس ابتلا به آترواسکلروز و سایر بیماری های قلبی مانند حمله قلبی و سکته مغزی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. همانطور که در بالا گفته شد ، تعادل مناسب اسیدهای چرب موجود در روغن سویا بدان معنی است که بدن می تواند اسیدهای چرب مهم و ضروری را در رژیم غذایی خود از جمله آنهایی که میزان کلسترول را تنظیم می کنند دریافت کند

اسیدهای چرب امگا 3 می توانند سطح کلسترول خطرناک را کاهش دهند علاوه بر این ، اسیدهای چرب دیگر مانند اسید استئاریک ، اسید پالمیتیک و اسید اولئیک نیز در مقادیر متعادل یافت می شوند. ترکیب اسیدهای چرب روغن سویا ، و همچنین استرولهای گیاهی قدرتمند ، مانند β-sitosterol ، در واقع می توانند باعث کاهش میزان ذخیره کلسترول در روده به میزان 10-15٪ شوند

تقویت سلامت استخوان

یکی دیگر از کارکردهای مهم ویتامین K ، پتانسیل پوکی استخوان آن است ، به این معنی که می تواند رشد مجدد را تحریک کند یا باعث بهبودی استخوان ها شود  در حالی که این عامل اغلب با کلسیم همراه است ، ویتامین K (که سویا آن را به وفور دارد) همچنین می تواند رشد استخوانی را به روشی بسیار مثبت تحریک کند. بنابراین ، اگر می خواهید از شرایط خاصی مانند پوکی استخوان جلوگیری کنید روغن سویا مصرف کنید

بیماری های چشم را بهبود میبخشد

اسیدهای چرب امگا 3 که 7٪ کل اسیدهای چرب موجود در روغن سویا را تشکیل می دهند به محافظت از غشاهای سلولی کمک می کنند. این عامل شامل مناطق بسیار شکننده و خطرناک پوست و چشم است که هر دو نقطه ورود مشترک برای باکتریها و سایر مواد خارجی هستند. امگا 3 همچنین با عمل به عنوان آنتی اکسیدان ها و خنثی کردن رادیکال های آزاد که می تواند باعث دژنراسیون ماکولا و آب مروارید شود ، باعث بهبود بینایی بهتر می شود.

مراقبت از پوست

محتوای بالای ویتامین E در روغن سویا نیز به عنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند عمل می کند و در عین حال از پوست در برابر صدمات ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند. ویتامین E به طور مستقیم با بهبود ظاهر لکه ها ، کاهش جای زخم آکنه ، محافظت از پوست در برابر آفتاب سوختگی و تحریک رشد مجدد سلول های جدید پوست برای تقویت سلول های پوستی بسیار مناسب است

ویتامین E همچنین با فعالیت آنتی اکسیدانی عمومی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و به از بین بردن رادیکال های آزاد که باعث ایجاد شرایط خاصی مانند سرطان ، پیری زودرس ، اختلالات شناختی و بیماری های قلبی می شوند کمک می کند.

احتیاط

به یاد داشته باشید ، ممکن است نوعی روغن سالم تر از روغن نباتی باشد ، اما هنوز هم در اسیدهای چرب امگا 6 تا حدودی زیاد است. اگرچه مصرف این روغن "ضروری" است ، اما اگر متعادل نباشد ،میتواند مشکل ساز باشد

عوارض جانبی روغن سویا

به نظر میرسد روغن سویا بی خطر باشد  ، اما مصرف مزمن این روغن ممکن است باعث ایجاد مشکلات جدی در سلامتی شود که رایج ترین آن چاقی مفرط است چاقی اما مطمئناً پایان لیست نیست.

دیابت نوع 2 نتیجه سطح گلوکز خون مزمن و به دنبال آن مقاومت به انسولین یا ترشح انسولین است. تقریباً 90٪ از مبتلایان به دیابت نوع 2 دارای اضافه وزن یا چاقی هستند. محققان عامل چاقی را عامل مهمی در ایجاد دیابت نوع 2 می داند.

به عنوان مثال ، به دست آوردن مقدار زیادی چربی نشانه مطمئنی از عملکرد انسولین است. و هنگامی که انسولین کار را متوقف می کند ، سطح قند خون شما بالا می رود و خطر ابتلا به بیماری مزمن را افزایش می دهد

محققین مطالعه ای را در رابطه با مصرف روغن نارگیل و روغن سویا روی موش ها دریافتند که موش هایی که این دو روغن را مصرف میکردند مقاومت بیشتری به انسولین داشتند ،و موش هایی که از این روغن ها استفاده نکردند چاق تر بوده و قند خون بیشتری نسبت به روغن نارگیل تغذیه شده با موش داشتند که همگی از عوامل

خطر دیابت هستند.

فروش روغن سویا

بهبود بیماری کبد

کبد شما برای تنظیم سطح کلسترول ، سم زدایی از خون ، کمک به هضم ، فرآوری مواد مغذی می باشد

اما یکی از دلایل اصلی اختلال عملکرد کبد در ایالات متحده بیماری کبد چرب غیر الکلی (NAFLD) نامیده می شود و در حال حاضر 30-40٪ آمریکایی ها را تحت تأثیر

قرار داده است و روز به روز درحال افزایش می باشد

این تجمع چربی احشایی کبد همراه با بسیاری از علائم و عوارض از جمله:

  • خستگی
  • درد شکم
  • تورم شکم
  • زردی

همچنین لازم به ذکر است که NAFLD کاملاً قابل پیشگیری است.

البته یکی از دلایل عمده NAFLD چاقی است. و چاقی با مصرف غذاهای فرآوری شده با کربوهیدرات بالا و چربی های امگا 6 بیشتر شیوع پیدا می کند.

به نظر می رسد که روغن سویا به ویژه در NAFLD نقش بسزایی دارد.

نتایج حاصل از همان مطالعه جوندگان نشان می دهد موش هایی که رژیم غذایی روغن سویا زیادی دارند مستعد ابتلا به بیماری متابولیکی از جمله کبد چرب بودند.

سویا هزاران سال بخشی از رژیم های غذایی سنتی آسیا بوده است. در حقیقت ، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد سویا در اوایل 9000 سال قبل از میلاد

در چین رشد یافته است

محصولات سویا و فروش روغن جوجوبا

محصولات سویا کمترین فرآوری شده هستند و شامل سویا و ادمام هستند که سویا نابالغ (سبز) هستند. شیر سویا و توفو نیز از سویا کامل تهیه میشود.

در حالیکه سویا بالغ به ندرت در رژیم های غربی خورده می شود ، ادمام یک غذای مورد علاقه پروتئین بالا در غذاهای آسیایی است.

شیر سویا با خیساندن و خرد کردن سویا کامل ، جوشاندن آنها در آب و سپس فیلتر کردن مواد جامد ساخته می شود. این ماده معمولاً به عنوان یک جایگزین شیر

توسط افرادی که نمی توانند لبنیات را تحمل کننداستفاده می شود

توفو با انعقاد شیر سویا و فشار دادن کشک ها به بلوک ها ساخته می شود. این منبع مشترک پروتئین های گیاهی در رژیم های گیاهی است.

سویا تخمیر شده

محصولات سویا تخمیر شده با استفاده از روشهای سنتی فرآوری می شوند و شامل سس سویا ، تمپه ، میزو و ناتو می باشد

سس سویا نوعی چاشنی مایع است که از سویا تخمیر شده ، غلات بو داده ، نمک یک نوع قالب تهیه می شود.

تمپه یک کیک سویا تخمیر شده است که منشاء آن در اندونزی است. اگرچه به اندازه توفو محبوب نیست ، اما آنها به عنوان منبع پروتئین در رژیم های گیاهی

نیز مصرف می شوند Miso یک خمیر چاشنی سنتی ژاپنی است که از سویا ، نمک و نوعی قارچ ساخته شده است.

غذاهای فرآوری شده سویا

سویا برای تهیه چندین غذای فرآوری شده از جمله جایگزین های گوشتی گیاهی و گیاهی ، ماست و پنیر استفاده می شود.

آرد سویا ، پروتئین گیاهی بافت دار و روغن سویا در بسیاری از غذاهای بسته بندی شده استفاده می شود.

مکمل های سویا

پروتئین سویا یک مشتق بسیار فرآوری شده است که با آسیاب کردن سویا به داخل پوسته ها و استخراج روغن ساخته می شود. سپس پوسته ها با الکل یا ...

آب قلیایی مخلوط می شوند ، سپس گرم شده و کنسانتره سویا حاصل از آن به صورت پودر با پاشش خشک می شود

ایزوله پروتئین سویا در بسیاری از پودرهای پروتئینی موجود است و همچنین به بسیاری از غذاهای فرآوری شده است

از دیگر مکمل های سویا می توان به ایزوفلاون های سویا اشاره کرد که به شکل کپسول موجود است و لسیتین سویا که می تواند در کپسول ها یا به صورت پودر مصرف شود.

سویا منبع خوبی از چندین ماده مغذی مهم است.

به عنوان مثال ، یک فنجان (155 گرم) ادمام حاوی (4) است شامل ویتامین های زیر است:

کالری: 189

کربوهیدرات ها: 11.5 گرم

پروتئین: 16.9 گرم

چربی: 8.1 گرم

فیبر: 8.1 گرم

ویتامین C: 16٪ از میزان مصرف روزانه (RDI)

ویتامین K: 52٪ از RDI

تیامین: 21٪ از RDI

ریبوفلاوین: 14٪ از RDI

فولات: 121٪ از RDI

آهن: 20٪ از RDI

منیزیم: 25٪ از RDI

فسفر: 26٪ از RDI

پتاسیم: 19٪ از RDI

روی: 14٪ از RDI

منگنز: 79٪ از RDI

مس: 19٪ از RDI

سویا مقادیر کمی ویتامین E ، نیاسین ، ویتامین B6 و اسید پانتوتنیک را نیز فراهم می کند

علاوه بر این ، حاوی فیبر پربیوتیک و چندین ماده شیمیایی مفید مانند استرولهای گیاهی و ایزوفلاونهای دائیدین و جنستئین است.

برای خرید روغن سویا از بهترین برند جهانی با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد میکنیم در مورد روغن جوجوبا ، روغن آرگان و روغن ماکادمیا مطالعه کنید.

به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید روغن سویا | نمایندگی فروش روغن سویا | فروش روغن سویا 

تعداد صفحات : 129

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 316
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 945
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 945
  • بازدید ماه : 2,587
  • بازدید سال : 35,623
  • بازدید کلی : 62,126