loading...

بازرگانی سایناویژن

b.gholami بازدید : 93 سه شنبه 07 آبان 1398 نظرات (0)

خرید روغن رازیانه و فواید آن برای کودکان شیرخوار

احتمالاً با طعم سیاه رازیانه آشنا هستید ، و با اینکه همه افراد شیرین بیان را دوست ندارند ، با این وجود می توانید با استفاده از روغن اساسی رازیانه تمام مزایای رازیانه را بدست آورید.

اسانس رازیانه بیشتر به عنوان یک ماده قدرتمند برای هضم غذا شناخته شده است. مانند گیاه ریشه ای آن ، دارای طعمی مانند طعم شیرین بیان و عطری است که از خرد کردن دانه گیاه رازیانه و طی کردن فرایند تقطیر بخار بوجود می آید.

روغن رازیانه ضد عفونی کننده است ، می تواند به کاهش و احتمالاً از بین بردن اسپاسم روده کمک کند ، از جلوگیری از گاز و نفخ جلوگیری می کند ، دارای اثرات پاک کننده و سم زدایی است ، مواد منعکس کننده ای دارد و ، می تواند به افزایش جریان شیر مادر کمک کند و یک ملین طبیعی و حتی یک معطر کننده دهان باشد

 

فواید روغن اساسی رازیانه

1. به بهبود زخم ها کمک می کند

در ایتالیا مطالعات مختلفی در مورد روغنهای اساسی و تأثیرات آنها بر روی عفونتهای باکتریایی، به ویژه روی حیوانات انجام شده است. یافته ها حاکی از آن است که ، روغن اسانس رازیانه و روغن دارچین ، به عنوان مثال ، فعالیت ضد باکتریایی تولید کرده و به همین ترتیب ، راه های ممکن برای مقابله با برخی از گونه های باکتریایی را نشان می دهند. علاوه بر این ، روغن رازیانه دارای ترکیبات خاصی است که به محافظت در برابر آلودگی زخم ها کمک می کند

علاوه بر جلوگیری از عفونت ، این روغن می تواند سرعت زخم را نیز بهبود بخشد ، بنابراین اگر به عنوان مثال به دنبال بریدگی هستید ، روغن رازیانه یک گزینه طبیعی طبیعی است.

خرید روغن رازیانه

2. جلوگیری از اسپاسم روده

اسپاسم در روده میتواند بسیار دردناک باشند و باعث سرفه ، سکسکه ، گرفتگی در ناحیه روده و تشنج شوند. روغن رازیانه می تواند تأثیر آرامش بخشی بر روی بدن شما از جمله عضلات ناحیه روده داشته باشد. این آرامش روده در صورت تحمل یک حمله اسپاسم در واقع می تواند تغییری ایجاد کند و به شما درجلوگیری از اسپاسم عضلات روده کمک کند.

طبق تحقیقات جدیدی که روی گروه کودکان در آکادمی آموزش پزشکی فوق دکتری سن پترزبورگ در روسیه انجام شده است ، نشان داده است که روغن رازیانه باعث کاهش اسپاسم روده و افزایش حرکت سلولهای روده کوچک در نوزادان ، بویژه از طریق بررسی نوزادانی می شود که قولنج دارند استفاده از امولسیون روغن رازیانه قولنج را از بین برد ،

این یافته ها ، که در درمان های جایگزین در بهداشت و پزشکی منتشر شده است ، به پیشرفت چشمگیر کولیک در گروه درمانی اشاره کرد و نتیجه گرفت که امولسیون روغن دانه رازیانه به کاهش شدت کولیک در نوزادان کمک می کند.

3. محتوای آنتی اکسیدانی و خاصیت ضدمیکروبی

اسانس رازیانه یک ترکیب آنتی اکسیدانی بالا است که خصوصیات ضد میکروبی دارد. یک مطالعه منتشر شده در مجله Flavor and Fragrance ، فعالیت روغنهای اساسی بذور بومی تا پاکستان را مورد بررسی قرار داد. تجزیه و تحلیل اسانس رازیانه نشان داد که حدود 23 ترکیب با مقادیر چشمگیر کل محتوای فنلی و بیوفلاونوئید وجود دارد.

این بدان معنی است که روغن رازیانه ازآسیب رادیکالهای آزاد مبارزه می کند و فعالیت ضد میکروبی را در برابر برخی گونه های باکتری ها و قارچ های بیماری زا فراهم می کند.

4. تسکین گاز و یبوست

در حالی که بسیاری از سبزیجات می توانند باعث گرفتگی شکم شوند و باعث نفخ معده شود ، به ویژه هنگام خوردن آن بصورت خام ، ممکن است برعکس عمل کند. روغن رازیانه می تواند به پاکسازی روده ها ، رفع یبوست و خلاص شدن از شر گاز و نفخ ، کمک کند. حتی این روغن می تواند به از بین بردن تشکیل گازهای اضافی کمک کند

اگر مشکل گاز مزمن دارید ، روغن رازیانه میتواند به بهبود این مشکل کمک کند. برای استفاده می توانید یک یا دو قطره روغن رازیانه را به چای مورد علاقه خود اضافه کنید تا نتیجه آن را ببینید

5. به هضم غذا کمک میکند

گیاهان بی شماری وجود دارند که به هضم و سندرم روده تحریک پذیر (IBS) کمک شایانی کنند. زنجبیل ، نعناع ، انیسون و بابونه علاوه بر رازیانه چند نمونه دیگر هستند که میتوانیم ازآن برای درمان روده تحریک پذیر استفاده کنیم.

رازیانه در این گروه به دلیل روغن فرار کمی عمیق تر می رود ، این بدان معنی است که به سرعت تبخیر می شودو به راحتی به صورت بخار درمی اید و در نتیجه ، زودتر از موعد تسکین می یابد. این فرایند بخشی از مواردی است که به هضم و علائم IBS کمک می کند. همانطور که در بالا ذکر شد ، روغن رازیانه به رفع گاز ، نفخ و یبوست کمک می کند ، اما می تواند به درمان اسهال نیز کمک کند.

به طور خلاصه ، روغن فرار اصلی رازیانه به عنوان آنتول شناخته می شود. آنتول یک ماده بسیار شگفت انگیز است ، که میتوانیم از آن به عنوان یک مبارز سرطان احتمالی نیز استفاده کنیم

روغن رازیانه این کار را با جلوگیری از فعال شدن یک "مولکول محرک التهاب (محرک مرتبط با سرطان معروف به NF-kappaB") انجام دهد

شما می توانید برای تسکین سریع دل درد هایتان دو قطره روغن رازیانه را همراه با روغن حامل بر روی شکم خود بمالید.

6. کاهش وزن

رازیانه دارای سابقه طولانی در استفاده به عنوان یک ماده کاهش وزن است. گفته شده است که مصرف دانه های رازیانه برای رفع گرسنگی و تحریک حرکت در دستگاه گوارش استفاده میشود . روغن رازیانه می تواند به کاهش وزن نیز کمک کند زیرا در ضمن سرکوب اشتهای شما باعث افزایش متابولیسم بدن شما می شود.

رازیانه همچنین با استفاده از منابع انرژی ذخیره شده ، می تواند با به حداقل رساندن چربی در جریان خون کمک کند. خوردن یک رژیم متعادل بهترین روش برای هرگونه کاهش وزن است

بنابراین ، توصیه می کنیم مقادیر کمی رازیانه را به همراه سایر غذاها و چای ها به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

فروش روغن رازیانه

نحوه استفاده از روغن رازیانه

اکنون که برخی از بزرگترین فواید روغن رازیانه را می دانید ، در اینجا روش های استفاده روغن رازیانه را به تقضیل بیان میکنیم

برای تسکین دردهای گوارشی روغن رازیانه را روی معده یا کف پای خود مالش دهید. استفاده از روغن حامل به جلوگیری از تبخیر سریع آن کمک می کند.

هنگام مسواک زدن یک قطره از عصاره این محصول را روی مسواک خود قرار دهید تا به مبارزه با باکتری های دندانی کمک کند و از مزایای ضد میکروبی برای لثه ها استفاده کنید.

یک تا دو قطره را در یک لیوان آب گرم یا چای بابونه برای معده ناراحت شده اضافه کنید.

برای استراحت ، یک قطره روغن اساسی رازیانه را با یک یا دو قطره روغن اسطوخودوس و روغن حامل ترکیب کنید و هنگام تنفس آرام و عمیق ، گردن ، سینه را روی دهان خود مالش دهید.

یک روش قطره روغن رازیانه اساسی و یک قطره پرتقال وحشی را به هشت اونس آب اضافه کنید تا یک روش عالی برای آبرسانی و احتمالاً در رفع گرسنگی باشد.

اگر معده ناراحت کننده ، اسهال یا هر نوع مشکل گوارشی دیگری دارید ، می توانید یک یا دو قطره روغن اساسی رازیانه را به یک فنجان چای نعناع اضافه کرده و به آرامی بنوشید. این عامل می تواند به سرعت در رفع مشکلات گوارشی کمک کند.

تاریخچه روغن رازیانه و واقعیتهای جالب

گیاه رازیانه چند ساله ، گیاه رازیانه دارای گلهای زرد است و در سراسر جهان یافت می شود ، اگرچه بومی مدیترانه است. برخی از رازیانه ها به دلیل داشتن طعم دهنده های مشابه. معمولاً در پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرد ، و روغن رازیانه متشکل از هسته رازیانه رسیده اغلب برای تهیه دارو نیز استفاده می شود.

رازیانه (Foeniculum vulgare) بخشی از خانواده هویج یا جعفری است و مربوط به زیره ، شوید ، کارواش و آنیس است.

رازیانه دارای سابق of کاملی است که در مصریان باستان به عنوان غذا و داروی مورد استفاده قرار می گرفت در چین باستان به عنوان یک داروی نیش مار تصور میشد.همچنین از آن برای رهایی ارواح شیطانی نیز استفاده میشده است ،

رازیانه در حالت اولیه خود به عنوان روغن رازیانه دارای مصارف بسیار زیادی مانند پخت ، تهیه بستنی ، چاشنی ها ، سالاد و چای است. با این حال ، عطرها ، صابونها ، داروها و مواد آرایشی نیز به طور معمول اضافه می شوند. روغن رازیانه را می توان در لیکورهایی مانند سمبوکا ، نوشیدنی های غیر الکلی و خمیر دندان نیز استفاده کرد

فروش روغن رازیانه

اقدامات احتیاطی روغن رازیانه

واکنش های آلرژیک به رازیانه ممکن است اما به ندرت اتفاق می افتد. اسانس رازیانه به طور کلی بی خطر شناخته می شود - با این حال زنان باردار و کودکان خردسال باید از مصرف آن خودداری کنند زیرا این امر می تواند بر میزان استروژن آن تأثیر بگذارد.

لازم به ذکر است که عنصر ارگانیک معروف به ترانس آنتول تولید هورمون استروژن را تقویت می کند. این عامل ممکن است برای زنان باردار و زنان مبتلا به سرطان پستان ، سرطان رحم یا تومورها مضر باشد. مصرف زیاد این روغن، می تواند باعث تشنج ، توهم و عدم تعادل روانی شود.

پیشنهاد میشود هر کسی که مبتلا به صرع است ، باید از مصرف روغن رازیانه خودداری کند. اسانس این محصول می تواند باعث حالت تهوع و استفراغ شود ، بنابراین با احتیاط استفاده کنید.

سخن نهایی در مورد روغن رازیانه

محققان دریافتند که اسانس رازیانه ای که از گیاه رازیانه جدا شده است میتواند زخم ها را بهبود بخشد ،همچنین باعث کاهش و جلوگیری از اسپاسم در روده می شود ، دارای ویژگی های آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی ، تسکین گاز و یبوست ، رفع مشکلات گوارشی و دارای مزایای کاهش وزن میباشد

پیشنهاد میکنیم در مورد روغن اسطوخودوس مطالعه کنید.

برای خرید روغن رازیانه از بهترین برند های جهانی توسط شرکت بازرگانی ساینا ویژن با ما تماس بگیرید.

به لینک زیر مراجعه کنید:

اسانس رازیانه| خرید اسانس رازیانه| فروش اسانس رازیانه

b.gholami بازدید : 63 شنبه 04 آبان 1398 نظرات (0)

خرید روغن پسته یک محصول شگفت انگیز برای فشان خون شما

روغن پسته جز یکی از روغن های خوراکی میباشد،اسانس پسته معمولا برای سالاد مورد استفاده قرار میگیرد

از پسته بو داده، روغن پرس سرد به دست می آید و دارای ارزش غذایی  بسیار قوی و عطر مغذی و طعم بی نظیری می باشد

همچنین می توانید  از آن برای مراقبت از پوست و آرایش مو نیز استفاده کنید.

این اسانس از ارزش غذایی قابل توجهی برخوردار است زیرا نه تنها چربی های سالم (مانند امگا 9 و امگا 6) بلکه ویتامین E ، کاروتنوئیدها و کلروفیل را نیز را شامل می شود

 

 روغن پسته یک منبع عالی برای اضافه وزن

همانطور که میدانید پسته یکی از محبوب ترین آجیل هاستت

پسته در واقع یک دروپ است. نام بیولوژیکی آن Pistacia vera است و متعلق به همان خانواده بادام زمینی Anacardiaceae می باشد

درخت پسته بومی آسیای میانه است. گونه های فرعی زیادی از این محصول وجود دارد ، اما تنها یکی از این گونه ها را میتوان استفاده کرد برخی دیگر جز گونه های وحشی هستند که از آنها برای استخراج روغن استفاده نمی شود.

این درخت به دلیل مقاومت در برابر خشکسالی و شوری درطول  تاریخ مشهور شده است. هم اکنون در ایران ، کالیفرنیاو در ایالات متحده ، و بیشتر کشورهایی که با اقیانوس مدیترانه هم مرز هستند ، مانند ایتالیا ، اسپانیا ، تونس و غیره رشد می کنند.

فروش روغن پسته

9 مورد از فواید روغن پسته

پسته ها نه تنها بسیار خوشمزه و سرگرم کننده هستند بلکه به عنوان یکی از سالم ترین آجیل ها مورد استفاده قرار میگیرد

از نظرپزشکی این محصول حاوی چربی های سالم بوده و منبع خوبی از پروتئین ، فیبر و آنتی اکسیدان ها هستند.

همچنین حاوی چندین ماده مغذی اساسی هستند و فوایدی برای کاهش وزن و سلامت قلب و روده را دارا می باشند.

جالب است بدانید که مردم از 7000 سال قبل از میلاد مسیح پسته می خورند

1. سرشار از مواد مغذی

پسته بسیار مغذی است و دارای یک اونس (28 گرم) حدود 49 پسته

می باشد که از موارد زیر تشکیل میشود:

پروتئین: 6 گرم

فیبر: 3 گرم

کربوهیدرات: 8 گرم

کالری: 156

چربی: 12 گرم (90٪ چربیهای سالم)

پتاسیم: 8٪

فسفر: 14٪

ویتامین 24٪

تیامین: 16٪

مس: 18٪

منگنز: 17٪

پسته یکی از غذاهای سرشار از ویتامین B6 در اطراف است.

ویتامین B6 برای عملکردهای مختلفی از جمله تنظیم قند خون و تشکیل هموگلوبین ، (مولکولی که اکسیژن را به سلولهای قرمز خون منتقل می کند بسیار مهم است).

2. فراوانی آنتی اکسیدان ها

این آنتی اکسیدان ها برای سلامتی انسان ها بسیارحیاتی هستند.

آنها از آسیب سلولی جلوگیری می کنند و نقش مهمی در کاهش خطر ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان دارند.

پسته حاوی آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به دیگر آجیل ها و دانه ها است

در یک مطالعه چهار هفته ای ، شرکت کنندگان که یک یا دو وعده پسته در روز مصرف می کردند ، در مقایسه با شرکت کنندگانی که پسته نمی خورند...

سطح بالاتری از لوتئین و γ-توکوفرول داشتند.

در بین آجیل ها ، پسته بیشترین مقدار لوتئین و زاكزانتین را دارند كه هر دو آنتی اکسیدان های بسیار مهمی برای سلامت چشم هستند

این محصول چشم را در برابر آسیب های ناشی از نور آبی و دژنراسیون ماکولا وابسته به سن محافظت می کنند ، شرایطی که بینایی مرکزی شما دچار اختلال یا از بین رفتن می شود این محصول میتواند بسیار مفید باشد

همچنین دو مورد از آنتی اکسیدان های فراوان موجود در پسته - پلی فنول و توکوفرول - ممکن است به محافظت در برابر سرطان و بیماری های قلبی کمک کنند.

3. دارای پروتئین وکالری کم

در حالی که خوردن آجیل فواید سلامتی زیادی دارد ، اما به طور معمول کالری بالایی دارند.

اما پسته جز آجیل های کم کالری است.

این محصول دارای اسید آمینه بالایی نسبت به دیگر آجیل ها  می باشد

این اسیدهای آمینه ها  به دلیل اینکه بدن شما قادر به ساختن آنها نیست می بایست آنها را از رژیم غذایی خود دریافت کنید.

در ضمن ، سایر اسیدهای آمینه نیز نیمه ضروری به حساب می آیند ، به این معنی که بسته به سلامتی فرد ، در شرایط خاص ممکن است ضروری باشند

با خرید روغن پسته میتوانید این شرایط را حاصل کنید.

یکی از این اسیدهای آمینه نیمه ضروری L-arginine است که 2٪ از اسیدهای آمینه موجود در پسته را تشکیل می دهد. در بدن به اکسید نیتریک تبدیل می شود...

که ترکیبی است که باعث می شود رگ های خونی شما گشاد شود و به گردش خون کمک کند

خرید روغن پسته

4. کاهش وزن

علیرغم اینکه یک ماده غذایی پر انرژی است به عنوان یک ماده در زمینه کاهش وزن می باشد پسته سرشار از فیبر و پروتئین است ،به همین دلیل بعد از مصرف آن شخص احساس سیری میکند

در یک برنامه کاهش وزن 12 هفته ای ، افرادی که روزانه 1.9 اونس (53 گرم) پسته به عنوان میان وعده عصرانه میل می کردند ،

دو برابر کاهش شاخص توده بدنی را نسبت به افرادی که روزانه 2 اونس (56 گرم) میل میکردند داشتند

علاوه بر این ، یک مطالعه 24 هفته دیگر در افراد دارای اضافه وزن نشان داد که افرادی که 20٪ کالری از پسته مصرف می کردند 0.6 اینچ (1.5 سانتی متر) ...

بیشتر از خط کمر خود را نسبت به افرادی که پسته نمی خورند از دست دادند

محققان دریافتند که ممکن است تمام عوامل چربی آن ممکن است جذب بدن نشود

در حقیقت ، مطالعات نشانگر سوء جذب چربی ها از آجیل است. این بدان دلیل است که بخشی از محتوای چربی آنها در داخل دیواره سلولی آنها گیر کرده است و از هضم آن در روده جلوگیری می کند

علاوه بر این ، خوردن پسته برای خوردن غذا مناسب است ، زیرا پوسته پوسته شدن آجیل به زمان نیاز دارد و سرعت خوردن را کاهش می دهد

5. ترویج باکتری های سالم روده

پسته از نظر فیبر سرشار است و یک وعده آن حاوی 3 گرم  می باشد

فیبر از طریق دستگاه گوارش شما غالباً غیر قابل هضم است اما بعضی از انواع فیبرها توسط باکتریهای خوب موجود در روده شما هضم می شوند...

و به عنوان پروبیوتیک عمل می کنند.

باکتری های روده، فیبر را تخمیر کرده و آن را به اسیدهای چرب به زنجیره کوتاه تبدیل می کنند ، که ممکن است چندین فایده برای سلامتی از جمله کاهش

خطر ابتلا به اختلالات گوارشی ، سرطان و بیماری های قلبی داشته باشد

خوردن پسته باعث افزایش تعداد باکتریهای بوتیرات در روده بیشتر از خوردن بادام می شود...

6. کاهش کلسترول و فشار خون

پسته می تواند به طرق مختلف خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد.

علاوه بر داشتن آنتی اکسیدان زیاد ، پسته ممکن است کلسترول خون را کاهش داده و فشار خون را بهبود بخشد ، بنابراین خطر بیماری قلبی شما را کاهش می دهد

در حقیقت ، مطالعات متعددی اثرات کاهش دهنده کلسترول پسته را نشان داده اند

بسیاری از مطالعات در مورد پسته و چربی خون با جایگزینی بخشی از کالری ها در رژیم غذایی با پسته انجام می شود. تا 67٪ از این مطالعات كلسترول LDL  "بد" و كلسترول HDL "خوب" را نشان داده اند

هیچ یک از این مطالعات نشان ندادند که خوردن پسته روی پروفایل لیپید خون تأثیر منفی می گذارد

در یک مطالعه چهار هفته ای در افراد مبتلا به کلسترول بالای LDL ، شرکت کنندگان 10 درصد کالری روزانه خود را از پسته مصرف می کنند.

این مطالعه نشان داد که رژیم غذایی 9 درصد کلسترول LDL را کاهش می دهد. علاوه بر این ، رژیم غذایی متشکل از 20٪ کالری موجود در پسته ، کلسترول LDL را 12٪ کاهش داده

بعد از چهار هفته رژیم ، آنها 23٪ كلسترول LDL كاهش یافته ، 21٪ كلسترول كل و كاهش 14٪ تری گلیسیریدها را تجربه كردند (26Tusted Source).

علاوه بر این ، به نظر می رسد که پسته ها فشارخون کمتری نسبت به سایر آجیل ها دارند.

مطالعات نشان می دهد که خوردن پسته ممکن است به کاهش کلسترول خون کمک کند. همچنین ممکن است فشار خون را بیش از سایر آجیل ها کاهش دهد.

7. گشاد شدن رگ ها

اندوتلیوم پوشش داخلی رگهای خونی است.خطر ناک برای بیماری های قلبی می باشداین محصول میتواند باعث گشاد شدن رگ های خونی شود

اختلال عملکرد اندوتلیال با کاهش عروق کاهش می یابد ، که باعث کاهش فشارخون می شود.

اکسید نیتریک ترکیبی است که نقش مهمی در گشاد شدن عروق دارد. این عامل باعث می شود رگ های خونی با سیگنال کردن سلولهای صاف موجود در اندوتلیوم به آرامش برسند

پسته منبع بسیار خوبی از اسید آمینه L-arginine است که در بدن به اکسید نیتریک تبدیل می شود. بنابراین ، این آجیل های ریز ممکن است نقش مهمی در ارتقاء سلامت رگ های خونی داشته باشند.

یک مطالعه در 42 بیمار که به مدت سه ماه 1.5 اونس (40 گرم) پسته در روز مصرف کرده اند ، نشانگر پیشرفت در نشانگرهای عملکرد اندوتلیال و سفتی عروقی شد

یک مطالعه چهار هفته ای دیگر ، حاکی از آن بود که 32 مرد جوان رژیم غذایی متشکل از 20٪ کالری حاصل از پسته را مصرف می کردند. مشخص شد كه گشادي وابسته به اندوتليوم در مقايسه با رژيم غذايي مديترانه اي 30٪ بهبود يافته است.

گردش خون مناسب برای بسیاری از کارکردهای بدن از جمله عملکرد نعوظ از اهمیت زیادی برخوردار است.

در یک مطالعه ، مردان مبتلا به اختلال نعوظ بعد از خوردن 3/5 اونس (100 گرم) پسته در روز به مدت سه هفته ، بهبودی 50 درصدی در پارامترهای عملکرد نعوظ را تجربه کردند

خرید روغن پسته

8. کاهش قند خون

با وجود داشتن کربوهیدرات بالاتر از اکثر آجیل ها ، پسته از شاخص گلیسمی پایینی برخوردار است به این معنی که باعث ایجاد سنبله زیادی در قند خون شما نمی شود.

شاید جای تعجب نباشد ، محققان دریافتند که خوردن پسته می تواند اثرات مفیدی بر قند خون شما داشته باشد.

یک مطالعه دیگر نشان داد که هنگامی که 2 اونس (56 گرم) پسته به یک رژیم غذایی غنی از کربوهیدرات اضافه شد ، قند خون پس از غذا در افراد سالم 20 تا 30 درصد کاهش یافت

همچنین افراد مبتلا به دیابت نوع 2 پس از خوردن 0.9 اونس (25 گرم) پسته به عنوان میان وعده دو بار در روز به مدت 12 هفته ، 9٪ کاهش قند خون ناشتا را دارا بودند

علاوه بر اینکه روغن پسته سرشار از فیبر و چربی های سالم است ، آجیل پسته سرشار از آنتی اکسیدان ها ، منیزیم ، کاروتنوئیدها و ترکیبات فنلی است که همگی برای کنترل قند خون مفید هستند

بنابراین ، به سادگی اضافه کردن روغن پسته به رژیم غذایی شما ممکن است به کنترل قند خون در طولانی مدت کمک کند.

9. خوشمزه و سرگرم کننده برای خوردن

از پسته به روش های مختلفی می توان لذت برد.

که این موارد شامل یک میان وعده ، چاشنی سالاد ، تاپ پیتزا یا حتی پخت ، اضافه کردن رنگ سبز زیبا یا بنفش به دسرها و غذاهای مختلف می باشدبعضی از دسرهای خوشمزه و به رنگ سبز شامل ژلاتو پسته یا پنیر است

و مانند سایر آجیل ها می توان از آنها برای تهیه کره پوسته یا آجیل استفاده کردنکته آخر اینکه پسته را می توان به تنهایی به عنوان یک میان وعده مناسب ، خوشمزه و سالم میل کرد

برای خرید روغن پسته اصل با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد میکنیم در مورد روغن فلفل سیاه مطالعه کنید

به لینک زیر مراجعه کنید:

فواید روغن پسته و گشاد شدن رگ ها و کلسترل HDL خوب و فشار خون بالا

b.gholami بازدید : 338 شنبه 04 آبان 1398 نظرات (0)

خرید روغن تخم شوید به عنوان یک داروی مهم برای دستگاه گوارش شما

شوید… .. یک گیاه معجزه آسا که شما را از بیماری ها بیرون می کشد. روغن تخم شوید به دلیل داشتن اصطلاح نورانی Dylle به معنای آرامش یا سست شدن است و به دلیل خاصیت بدنی آن که سیستم گوارشی را تسکین می بخشد و در آیورودا برای معالجه زخمها ، تب و بیماری شناخته شده است. همچنین باعث بهبود بیماری های برونشیت ، اسپرماتروه ، سیفیلیس و اختلالات قاعدگی نیز میشود

تخم شوید برای کسانی که از کمبود کلسیم رنج میبرند

تخم شوید یکی از گیاهخوارانی است که در سنت هند به خصوص هنگام زایمان از آن استفاده میکنند ، این گیاه به نام Shatapushpa در آیورودا قرار دارد. از نظر گیاه شناسی به عنوان Anethum sowa شناخته می شود ، روغن اسانس تخم شوید به روش تقطیر بخار از دانه های خشک شده استخراج می شود. این دانه های کوچک جادویی در معالجه آیورودا برای معالجه اسهال ،التهاب و برای اختلالات روانی تجویز می شود

شوید بومی مناطق مدیترانه و دریای سیاه است ، از شوید در سراسر جهان به عنوان ادویه معطر و گیاه دارویی استفاده می شود. یونانیان و رومیان باستان آن را نشانه سلامتی و ثروت می دانستند و شاخه این گیاه را با این عقیده حمل می کردند که باعث محافظت از آنها در برابر نفرین ها می شود. منابع اندکی اظهار داشتند که خرافات زیادی در دوره قرون وسطایی حاکم بود که از شوید برای تهیه طلسم و محافظت از یکی از اثرات بد جادوگری و ارواح شیطانی استفاده میشود

خرید روغن تخم شوید

بقراط از دانه های شوید در داروهای خود برای تمیز كردن دهان استفاده میكرد.

جنگجویان باستان برای بهبودی سریع سوختگی های خود از عصاره گیاه تخم شوید به منظور تسریع در بهبود آن استفاده میکردند.

دانه های شوید دارای خواص مزمن انحصاری هستند. کل گیاه شامل دانه ها ، برگ ها و شاخه های آن به همان اندازه مهم است و همان عطر و طعم را به همراه دارد.

خواص ضد میکروبی شناخته شده این گیاه استفاده از تخم شوید برای حفظ مواد غذایی و تهیه ترشی بسیار کاربرد دارد

دانه های شوید یکی از داروهای بی خطر برای درمان بی خوابی ، سرماخوردگی ، تب ، بیماری های تنفسی ، اسهال ، دیسنتری و نفخ شکم است همچنین یک مطالعه جدید ثابت کرده است که به جلوگیری از سرطان کمک می کند.

مزایای سلامتی آیورودای روغن تخم شوید:

دانه های شوید و چند عصاره دیگر از این گیاه از جمله روغن اساسی آن بسته به نوع بیماری آنها به افراد در هر سنی در آیورودا تجویز می شود. آیورودا به معنای "آگاهی از زندگی" است و هدف آن ماندگاری از طریق پیشگیری از بیماری ها و همچنین بهبودی آن است.

فلسفه آیورودا بیان می کند که طبیعت از پنج عنصر حیاتی به نام های آب ، زمین ، آتش ،فضا و هوا شناخته می شوند.

هر عنصر قسمت های مختلفی از سیستم انسان را تشکیل میدهد، خون و مایعات دیگربدن را آب تشکیل میدهد ، هوا را در حال تنفس نگه می دارد ، آتش نیرو داخلی است که برای حرکات و عملکردهای مختلف بدن مورد استفاده قرار میگیرد و فضا یا انرژی کیهانی روح رادر بدن ایجاد می کند

بدن انسان معبدي در آيورودا محسوب مي شود كه روح در آن زندگي مي كند و آيورودا توصيه مي كند كه بدن خود را درست مانند يك معبدي كه منجر به يك زندگي سالم و هماهنگ مي شود تميز و مرتب نگه دارید

فروش روغن شوید

هر فرد از نظر آیورودا بی نظیر است و این فردیت با قانون اساسی متمایز فردی متشکل از سه انرژی بیولوژیکی معروف به دوشا ، یعنی کاپا ، پیتا و واتا شناخته می شود.

واتا مسئول حرکت ، عملکردهای عصبی ، گردش خون ، خلاقیت و انتقال هوا و سایر عناصر حیاتی است. انرژی پیتا با عملکردهای متابولیکی ، مهارت تصمیم گیری و دمای بدن سروکار دارد

کفا دوزا از ساختار ، حرکت سیال ، عشق و نگهداری آن مراقبت می کند.

داروهای آیورودایی مانند یوگا ، گیاهان دارویی ، مراقبه ، روغنهای اساسی ، تمرینات بدنی ، Abhyanga و Ayurvedic به طور روزمره بر تقویت توازن مطلق بین این دوشها تمرکز می کنند.

فواید روغن تخم شوید

1. شریک عالی شما برای سلامتی در آشپزخانه:

دانه های شوید دارای رایحه ای بی نظیر هستند که میتوان به سادگی به طعم غذاهای مختلف اضافه کرد. این گیاه یکی از گیاهان برجسته در تعدادی از آشپزخانه ها در سراسر جهان از جمله اروپا ، آسیا و خاورمیانه است. همچنین به دلیل غلظت بالا و خاصیت ضد میکروبی که دارد به عنوان گیاهی به نام گشنیز لائوس معروف است ، این گیاه اغلب در ترشی و در غذاهای ماهی مورد استفاده قرار می گیرد.

به عنوان یک ترکیب معطر ، دارای خواص ضد میکروبی ، ضد قارچی و ضد باکتریایی است که به حفظ مواد خوراکی برای مدت طولانی کمک می کندو به عنوان یک عامل طبیعی کاهش گلیسیرید خون می باشد

بیشتر کشورهای اروپایی ، به ویژه آلمان از روغن تخم شوید برای حفظ خیار و ترشی استفاده می کنند که از لحاظ هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه است. ظروف متنوعی از قبیل سوپ ، سس ، سالاد ، ترشی ، سرکه ، ماهی و برنج با لمس این گیاه جذاب بسیار خاص شده اند. همچنین در شیرینی پزی ، کیک ، نان و پای سیب نیز استفاده می شود.

2. نیروگاه کلسیم طبیعت:

روغن تخم شوید ، منبع خوبی برای کلسیم ، فیبر غذایی ، منگنز ، آهن و منیزیم است. وجود آرژینین باعث تقویت استخوان ها ، دندان ها شده و به جلوگیری از ریزش استخوان که پس از یائسگی و حتی بعد از برخی مشکلات شدید مانند روماتیسم منجر می شود ، کمک می کند

برخی منابع معتبر حتی تصریح می کنند که روغن تخم شوید به دلیل دارا بودن کلسیم زیاد برای معالجه سکسکه موثر است

پوست بزرگترین عضو بدن است و هر دارویی که بر روی پوست استفاده می شود به راحتی در پوست نفوذ می کند. خواص درمانی اسانس دانه دیل وقتی به صورت موضعی اعمال می شود ، به پوست نفوذ می کند و به جریان خون می رسد و سیستم طبیعی را بهبود می بخشد

بهترین راه برای به دست آوردن کلسیم و سایر مواد مغذی انرژی از روغن تخم شوید این است که 3 قطره از این روغن را به حمام آب خود اضافه کنید و بدن خود را با 6 قطره روغن مخلوط شوید به همراه 3 میلی لیتر روغن زیتون ماساژ دهید. اینها در تهیه کلسیم ، آهن ، فیبر ، منیزیم و سایر مواد مغذی به بدن کمک می کنند.

3. به عنوان یک داروی مغذی برای گوارش

nene و سایر مواد تشکیل دهنده روغن تخم شوید به جلوگیری از تشکیل گاز در روده شما و همچنین کمک به اخراج گاز کمک می کند ،همچنین این ماده به ترشح صفرا نیز کمک شایانی می کندهمچنین مایعی که توسط کبد ساخته شده و در هضم غذا نیز مداخله می نماید

روغن تخم شوید نیز از نظر طبیعت معده است و به درمان دردهای معده که در دوره های قاعدگی اتفاق می افتد کمک می کند. این محصول برای نفخ ، یبوست ، سکسکه و کولیک در نوزادان بسیار مفید است

همچنین به عنوان یک روغن ضد میکروبی ، ضد اسپاسمی و ضد قارچِ منحصر به فرد ، برای درمان بیماریهای اسهال ، و مسمومیت غذایی توصیه می شود. با میکروب های عفونی می جنگد ، دستگاه گوارش را تسکین می دهد و در برابر عفونت ها و سوء هاضمه محافظت می کند

تحقیقات اخیر در مورد "اختلافات فصلی در ترکیبات اسانس روی روغن دانه شوید و روغن جعفری" ثابت کرده است که ترکیبات ضد میکروبی مانند α-پینن ، سینول و لیمونن موجود در روغن تخم شوید در برابر پاتوژنهای ناشی از مواد غذایی مانند استافیلوکوکوس اورئوس اثبات شده است ، روغن تخم شوید به بهترین وجه در برابر میکروبهای آسپرژیلوس نیجر و مخمرهای ساکارومایسسس سرویزیا و کاندیدا آلبیکنس می جنگد.

2 قطره روغن شوید را با 1 میلی لیتر روغن کنجد مخلوط کنید و معده و شکم را به آرامی برای معالجه اسهال ، اسهال ، نفخ شکم ، سکسکه و یبوست ماساژ دهید. در صورت استفاده شیرخوار ، 1 قطره روغن شوید را با 2 میلی لیتر روغن کنجد مخلوط کرده و در حرکات دایره ای آرام آن را به آرامی روی شکم آنها ماساژ دهید. برای رفع اختلالات گوارشی همچنین می توانید 1 تا 2 قطره روغن شوید را در آب گرم حمام یا دستگاه پخش کننده اضافه کنید.

فروش روغن تخم شوید

4. مبازره با رادیکال های آزاد و پیشگیری از سرطان

روغن تخم شوید بسیار غنی از مونوترپن ها است که ترشح آنزیم گلوتاتیون-S- ترانسفراز را فعال می کند. این آنزیم به جمع آوری مولکول آنتی اکسیدان گلوتاتیون به آنهایی که اکسیده می شوند کمک می کند بنابراین به جلوگیری از سرطان کمک می کند. این ماده همچنین یک ماده خنثی کننده عالی مواد سرطان زا مانند بنزوپیرن ها است که در دود سیگار ، دود کوره ذغال سنگ و دود تولید شده توسط دستگاه های زباله سوز زباله وجود دارد.

خاصیت آنتی اکسیدانی روغن بذر شوید برای تقلید از چین و چروک اطراف چشم اعمال شده است زیرا در برابر رادیکال های آزاد که مسئول علائم مختلف پیری از جمله چین و چروک هستند ، مبارزه می کند. 2 قطره روغن دانه شوید را با 1 میلی لیتر روغن جوجوبا یا با کرم یا لوسیون منظم برای مراقبت از پوست خود مخلوط کرده و آن را به آرامی روی صورت و سایر چین و چروک های اطراف آن بمالید تا نتایج قابل مشاهده باشد. این ماساژ در طراوت و تسکین سطح پوست کمک می کند.

5. کاهش کلسترول بدن

دریک مطالعه جدید در مورد تخم شوید دارای اثرات ضد فشار خون بالا است. این بیماری در برابر هیپرلیپیدمی است که توصیف یک وضعیت بالا از سطح تشکیل لیپیدها و کلسترول خون است ، که چیزی جز افزایش سطح کلسترول در بدن نیست.

حفظ سطح مولکولهای محلول در چربی به نام لیپیدها و کلسترول در استانداردهای سالم ، تناسب اندام را در همه سنین به خصوص با افزایش سن ، باز می دارد.

6. باعث تسکین بی خوابی

اثرات تسکین دهنده ، آرامش بخش و طراوت بخشنده های فلاونوئیدها و ویتامین های گروه B موجود در روغن دانه شوید ، به تنظیم ترشح هورمون ها و آنزیم ها در بدن ما کمک می کند تا سیستم عصبی را آرام کند. به طور کلی برای افرادی که از بی خوابی و اختلالات عصبی رنج می برند توصیه می شود.

همچنین می توانید برای تقویت خواب آرام در طول شب ، 2 قطره روغن شوید را در دیفیوزر ، مشعل یا بخار خود اضافه کنید.

7. درمان آلرژی و التهاب

روغن دانه شوید با التهاب و آلرژی مبارزه می کند. افراد مبتلا به التهاب دهان و گلو با از این روغن استفاده میکنند. مونوترپن ها و فلاونوئیدها در صورت حساسیت به پاکسازی دستگاه تنفسی کمک می کنند. 2 قطره روغن شوید را در استنشاق بخار اضافه کنید

استنشاق این عطر دارویی به کاهش عفونتهای تنفسی و آلرژی کمک می کند.

دوز تشدید شده عامل ایجاد التهاب به دلیل رسوب بیش از حد آب ، نمک ، اسید اوریک و سایر مواد سمی موجود در سیستم است. روغن اسانس شوید دارای اثربخشی در کاهش کاپه دوز است و خاصیت آنتی هیستامین آن به فرد کمک می کند تا از التهاب و سایر عفونت های مرتبط با آن خلاص شود. قسمتهای ملتهب و دردناک را با 2 قطره روغن شوید و 1 میلی لیتر روغن زیتون مخلوط شده ماساژ دهید تا درد ، تورم و التهاب کاهش یابد.

8. مبازره با میکروب ها

از آنجا که روغن تخم شوید بسیار غنی از خواص ضد میکروبی ، ضد قارچی و ضد باکتریایی است ، به عنوان ضد عفونی کننده عمل می کند و در کشتن این بیماری باعث ایجاد میکروب ها و میکروارگانیسم ها می شود. این روغن همچنین با کشته شدن میکروب ها و مبارزه با رادیکال های آزاد که بر اثر لایه های لثه و دندان با اثرات آنتی اکسیدانی آن تأثیر می گذارند ، به عنوان یک نرم کننده کننده دهان عمل می کند. 1 قطره روغن شوید را در یک فنجان آب گرم اضافه کنید و از آن به عنوان دهانشویه برای مقابله با میکروبهای مضر که باعث عفونت دهان می شود استفاده کنید.

باکتری ها ، قارچ ها ، ویروس ها و سایر میکروارگانیسم ها عامل اصلی بسیاری از بیماری ها هستند. روغن تخم شوید از شما در برابر این عفونت ها محافظت می کند و یک داروی ارزشمند برای سرماخوردگی ، سرفه ، آنفولانزا ، تب ، برونشیت ، اسپاسم ، بیماری های دستگاه تنفسی و بهبود زخم ها است.

سایر مزایای سلامتی روغن تخم شوید:

خاصیت دیورتیک این روغن در درمان عفونت های ادراری کمک می کند و دفع ادرار را بدون هیچ مشکلی تنظیم می کند. از آنجایی که باعث ترشح برخی آنزیم ها و هورمون ها می شود ، از روغن تخم شوید برای تنظیم چرخه قاعدگی ، افزایش مقدار شیر مادر و جلوگیری از تخمک گذاری زود هنگام با عمل به عنوان یک داروی ضد بارداری طبیعی استفاده می شود. روغن تخم شوید نیز در صنایع عطر و لوازم آرایشی نیز استفاده می شود.

سلب مسئولیت:

پاین مقاله فقط برای اهداف آموزشی است و به منظور تشخیص یا جایگزینی هیچ داروی تجویز شده یا مشاوره پزشکی حرفه ای نیست. همیشه از روغنهای ضروری خارجی به صورت رقیق استفاده کنید ، زیرا روغنهای اساسی و آلی ماده بسیار غلیظ هستند و در صورت استفاده مستقیم روی پوست ، می توانند عوارض جانبی ایجاد کنند.

هرگز روغنهای ضروری را مصرف نکنید ، مگر اینکه توسط پزشک متخصص شما توصیه شود. به یاد داشته باشید که قبل از انتخاب روغن ضروری مناسب برای قانون اساسی فردی و وضعیت سلامتی خود ، با پزشک خود مشورت کنید.

روغن دانه شوید چیست؟

روغن دانه شوید از Anethum graveolens ، گیاه سالانه متعلق به خانواده Apiaceae استخراج می شود. نام جنس Anethum از کلمه یونانی aneeson یا aneteton گرفته شده است ، که به معنی بوی قوی است.

این گیاه معطر در انگلیس ، مجارستان ، فرانسه ، اسپانیا و فنلاند تولید می شود.

این گیاه تا 90 سانتی متر رشد می کند. روغن ضروری از طریق تقطیر با بخار دانه های شوید تهیه می شود. دانه های گیاه شیزوکارپس است. شیزوکارپس میوه های خشکی است که هنگام رسیدن به قسمت های تک بذر تقسیم می شوند.

این ماده یک عنصر اساسی برای آب گندم است. برای رفع نفخ شکم و قولنج به نوزادان داده می شود. شوید حتی تاکنون بخشی از پروسه تولید مواد مخدر در اروپا نیز می باشد گونه ای از این گیاه به نام آنتومو سووا در هند یافت می شود. این نوع به عنوان یک محصول هوای سرد در هند ، مالزی و ژاپن پرورش می یابد.خرید روغن شوید

تاریخچه روغن دانه شوید

منشاء این گیاه نامشخص است ، اما تحقیقات حاکی از آن است که 5000 سال پیش در تمدن مصر مورد استفاده قرار گرفته است همچنین از این گیاه برای القاء خواب استفاده شده است.

بقراط ، پدر طب مدرن نیز به عنوان ضد باکتری برای تمیز کردن زخم ها در نبرد مورد استفاده قرار گرفته است. در بابل گیاه شوید در باغات پرورش یافته و از آن برای شستشوی دهان نیز استفاده می شود.

این گیاه در مناطق اوراسیا یافت شده است و گمان می رود این گیاه را رومیان معرفی کرده است. این علف هرز مهاجم است که به صورت خودبخود در هر دو مناطق معتدل و گرم رشد می کند. در بسیاری از کشورها مانند برزیل ، اتریش ، فنلاند ، لیتوانی ، ایالات متحده ، کانادا و اسپان ، این گیاه گونه ای بیگانه محسوب می شد.

  • رنگ ، قوام و بوی روغن دانه شوید
  • رنگ روغن دانه شوید تا زرد کم رنگ روشن است.
  • قوام روغن دانه شوید آبکی است.
  • بوی روغن دانه شوید ، تازه ، چمن ، شیرین و کمی تند است.

خواص درمانی روغن اسانس دیل شامل موارد زیر است:

ضد درد - احساس درد را کاهش می دهد

ضد التهاب - التهاب را کاهش می دهد

ضد قارچ - از رشد قارچ جلوگیری می کند

ضد میکروبی - از رشد میکروارگانیسم جلوگیری می کند

ضد باکتریایی - از رشد باکتری ها جلوگیری می کند

ضد پوسیدگی - اعمال ضد جوش

ضد عفونی کننده - میکروب ها را از بین می برد و از پیشرفت آنها جلوگیری می کند

ضد اسپاسم - اسپاسم ، تشنج یا انقباضات را جلوگیری یا تسکین می دهد

آنتی اکسیدان - اکسیداسیون را مهار می کند

آرام بخش - آرام بخش ، آرام بخش

تسکین درد - نفخ شکم را تسکین می دهد ، درد شکم و نفخ را تسکین می دهد

Cholagogue - تخلیه صفرا از کیسه صفرا و مجاری را تقویت می کند

ادرار ملایم - باعث از بین رفتن آب اضافی از بدن می شود

Decongesti- احتقان مانند مخاط را کاهش می دهد

دفع کننده بدن - بدن را پاک و سم زدایی می کند

هضم کننده - در هضم غذا کمک می کند

Galactogogue - باعث جاری شدن شیر مادر می شود

هیپولیپیدمیک - سطح لیپیدها و لیپوپروتئین ها را در خون به حداقل می رساند

سیستم ایمنی بدن - باعث تحریک عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود

آرام بخش - فعالیت روحی و جسمی را آرام می کند

اسپاسمولیتیک - اسپاسم عضلات صاف را تسکین می دهد

محرک - عملکرد کلی بدن را افزایش می دهد

چگونه می توان از روغن دانه شوید استفاده کرد؟

کاربرد موضعی: همیشه اطمینان حاصل کنید که روغن را قبل از استفاده موضعی روغن با روغن حامل مناسب رقیق کنید. هیچ گونه سمیت پوستی در مورد روغن دانه آهک مورد مطالعه قرار نگرفته است. با این حال ، توصیه می شود قبل از استفاده ، آزمایش پچ را انجام دهید.

آروماتراپی: برای پخش روغن آروماتراپی از بخار یا دیفیوزر استفاده کنید. از روغن برای مدت طولانی استفاده نکنید.

مصرف: مصرف خوراکی روغنهای اساسی معمولاً توصیه نمی شود. بهتر است با متخصص آروماتراپیست حرفه ای و پزشک خود قبل از استفاده مشورت کنید.

اثرات جانبی روغن تخم شوید

برخلاف روغن تخم شوید هند ، روغن تخم گیاه شوید اروپا غیر سمی است زیرا حاوی اپیل آهنی نیست.

زنان باردار باید از مصرف روغن بذر شوید به دلیل تحریک قاعدگی خودداری کنند.

برای خرید روغن تخم شوید از بهترین برند جهانی میتوانید با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد میکنیم در مورد روغن پسته مطالعه کنید.

به لینک زیر مراجعه کنید:

روغن تخم شوید و فواید بی نظیر و تاثیر آن بروی نفخ شکم و ضد اسپاسم

b.gholami بازدید : 65 یکشنبه 28 مهر 1398 نظرات (0)

خرید روغن تخم کدو و فواید آن

روغن تخم کدو که به آن روغن پپیتا نیز گفته می شود - روغنی است که از دانه های کدو تنبل یا Cucurbita maxima استخراج می شود. روغنی به رنگ نارنجی قرمز که به عنوان روغن پخت و پز و یک مکمل سلامتی در کارخانه جات تولید و به فروش میرسد.

فواید روغن تخم کدو برای مو و علائم یائسگی

تحقیقات نشان می دهد که روغن تخم کدو می تواند از ریزش مو جلوگیری کرده وآن را متوقف کندهمچنین میتواند علائم یائسگی را بهبود بخشد ،در سلامت پروستات و قلب تاثیر بسزایی بگذارد و مثانه بیش فعال را درمان کند.

محققان دریافتند که روغن تخم کدو شامل کاهش کلسترول ، کاهش علائم هیپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH) در آقایان ، کاهش گرگرفتگی و سردردهای مرتبط با هورمون در خانمها میشود

کاهش کلسترول

روغن تخم کدو تنبل حاوی فیتواسترول ها است که از نظر ساختاری مشابه کلسترول بدن هستند. به گفته کلینیک Cleveland ، فیتواسترول ها برای جذب در سیستم گوارش با کلسترول رقابت می کنند ، این عامل می تواند مانع از جذب کلسترول و کاهش کلسترول شود

فروش روغن تخم کدو

ریزش مو

مطالعه ای نشان داد که وقتی آنها 400 میلی گرم روغن تخم کدو (به شکل کپسول) به مدت 24 هفته در روز مصرفه می کردند ، شاهد افزایش رشد مو بودند.

افرادی که روغن بذر کدو تنبل مصرف می کردند ، 40 درصد موهایشان نسبت به قبل رشد کرد، در حالی که مردانی که دارونما مصرف می کردند ، 10 درصد از موهای سرشان بازگشت

تسکین علائم یائسگی

در یک مطالعه مقدماتی که بر روی 35 زن یائسه انجام شد ، مشخص شد افرادی که روغن بذر کدو تنبل مصرف می کنند (به جای روغن جوانه گندم) ، افزایش کلسترول HDL ، کاهش فشار خون دیاستولیک و علائم یائسگی کمتری مانند گرگرفتگی ، سردرد و درد مفاصل را تجربه کرده اند. . نویسندگان مطالعه پیشنهاد کرده اند که تحقیقات بیشتری برای تأیید نتایج آنها مورد نیاز است.

سلامت ادراری

تحقیقات نشان داده است که مصرق روغن تخم کدو به منظور بهبود سلامت پروستات و رهایی از مثانه بیش فعال شده است.

مطالعه ای که در مجله طب سنتی و مکمل منتشر شده است ، نشان داد که وقتی شرکت کنندگان 12 هفته روغن بذر کدو تنبل را به عنوان عصاره مصرف می کردند ، باعث تاثیر بسزایی در مشکل بیش فعالی مثانه شد

در مقایسه ای که روی دو روغن،دانه کدو تنبل و روغن پالتو در درمان هایپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH) انجام شد نشان داد که هر دو روغن برای بهبود حداکثر سرعت ادرار مؤثر هستند. در ارتباط با هم ، دانه کدو تنبل و روغنهای نخل اره باعث کاهش سطح آنتی ژن اختصاصی پروستات (PSA) سرم می شوند.

خرید روغن تخم کدو

درمان بیماری متابولیک

مطالعه ای که در مجله علوم غذایی و کشاورزی منتشر شد مبنی بر استفاده از روغن دانه کدو تنبل بر بیماری متابولیک روی موش ها که دریافتند ،روغن دانه کدو تنبل ممکن است در جلوگیری یا معالجه اختلالات متابولیک در موشهایی که رژیم غذایی پرچرب دارندتاثیر بگذارد

درمان احتمالی فشار خون و پیشگیری از بیماری قلبی

یک مطالعه منتشر شده در ژورنال Medicinal Food نشان داد که روغن دانه کدو تنبل ممکن است پتانسیل کاهش فشار خون را داشته باشد و مزایای دیگری را برای جلوگیری از بیماری های قلبی فراهم کند. این مطالعه روی موش ها نیز انجام شد ، بنابراین مشخص نیست که آیا انسان این مزایا را تجربه خواهد کرد یا خیر.

عوارض جانبی احتمالی

بانک اطلاعات پزشکی مرکز تحقیقات درمانی دریافت که روغن دانه کدو هنگام مصرف خوراکی و مناسب احتمالاً بی خطر است.

مقدار مصرف و آماده سازی

به عنوان یک مکمل ، روغن تخم کدو در دوزهای مختلف از 100 میلی گرم تا 2000 میلی گرم فروخته می شود

روغن تخم کدو نیز به عنوان روغن پخت و پز موجود است که در انواع مختلفی از دستور العمل های مختلف از جمله سس سالاد ، ماریناد و تاپینگ قابل استفاده است. برخی حتی توصیه می کنند مقدار کمی روغن تخم کدو تنبل را روی بستنی ریخته و ازآن استفاده کنند عطر و طعم مغذی این اسانس باعث می شود که غذای موجود یک غذای خوشمزه باشد.

یک وعده معمولی روغن دانه کدو تنبل 2 قاشق چایخوری است که 80 کالری و 9 گرم چربی دارد. بیشتر چربی های موجود در روغن تخم کدو چربی اشباع نشده است به ویژه اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6

تحقیقات نشان داده است که این اسیدهای چرب ضروری می توانند به کاهش LDL (بد) کلسترول شما و جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی کمک کنند.

هنگام مصرف روغن دانه کدو تنبل نیز مقدار کمی چربی اشباع نشده دریافت خواهید کرد. چربی های اشباع نشده به عنوان چربی های خوب در نظر گرفته می شوند زیرا می توانند به افزایش سطح کلسترول HDL یا "خوب" شما کمک کنند

روغن تخم کدو را از کجا بخریم؟

هنگام خرید روغن تخم کدو برای پخت و پز یا به عنوان مکمل ، روغن فشرده را انتخاب کنید. این بدان معنی است که روغن با استفاده از فشار و نه حرارت از دانه کدو تنبل استخراج می شود. این عامل باعث حفظ بیشتر مزایای سلامتی و آنتی اکسیدان های ناشی از گرما می شودبرای خرید روغن تخم کدو میتوانید با ما تماس بگیرید

ارزش غذایی

این اطلاعات تغذیه ای توسط USDA برای یک قاشق غذاخوری (14 گرم) روغن تخم کدو تهیه شده است.

کربوهیدرات: 0 گرم

چربی: 14 گرم

سدیم: 0 میلی گرم

کالری: 120

پروتئین: 0 گرم

شکر: 0 گرم

فیبر: 0 گرم

خرید روغن تخم کدو

کربوهیدرات موجود در روغن تخم کدو

حتی اگر کربوهیدرات در کدو و دانه کدو وجود داشته باشد ، هیچ روغن کربوهیدرات در روغن دانه کدو تنبل وجود ندارد. مانند همه روغن ها ، شاخص گلیسمی روغن دانه کدو تنبل صفر است.

چربی های موجود در روغن دانه کدو

بیشتر چربی های موجود در روغن دانه کدو تنبل چربی اشباع نشده به ویژه اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 هستند. تحقیقات نشان داده است که این اسیدهای چرب ضروری می توانند به افزایش کلسترول HDL (خوب) ، بهبود HDL به کلسترول LDL و جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی کمک کنند. متخصصان تغذیه توصیه می کنند 3 تا 10 درصد کالری روزانه خود را از چربی اشباع نشده اشباع کنید همچنین باید بدانید که پروتئین در روغن دانه کدو تنبل وجود ندارد.

فواید سلامتی

روغن تخم کدو به عنوان فیتواسترول ها شناخته شده است. طبق گفته کلینیک Cleveland ، "از آنجا که فیتواسترول ها از نظر ساختاری شبیه به کلسترول بدن هستند ، هنگام مصرف آنها در ترکیب با کلسترول برای جذب به سیستم گوارش احتیاج دارند. در نتیجه ، جذب کلسترول مسدود شده و سطح کلسترول خون کاهش می یابد." به همین دلیل ، برخی از افراد برای کاهش کلسترول و تقویت سلامت قلب ، روغن تخم کدو رامصرف می کنند.

روغن تخم کدو را چگونه نگهداری کنیم؟

برای ذخیره روغن تخم کدو، آن را در یک کمد خنک به دور از نور خورشید نگه دارید پس از باز شدن درب آن میتوانید آن را در یخچال نگهداری کنید

روغن بذر کدو تنبل را چه مدت میتواینم نگهداری کنیم؟

اگر محصول را در یخچال نگهداری می کنید ، قبل از استفاده آن را به

دمای اتاق بیاورید. هنگامی که به درستی ذخیره شود ، اسانس این محصول می تواند تا دو سال دوام داشته باشد.

با این حال ، طبق تحقیقاتی که انجام شده روغن پخت و پز در دماهای بالاتر پایدار نیست. روغن دانه کدو تنبل دارای دمای دود 320 درجه فارنهایت یا پایین تر است ، بنابراین نباید از آن برای سرخ کردن ، سس ویا یا سایر اشکال پخت و پز استفاده شود.

روغن تخم کدو برای مو

روغن کدو به صورت مستقیم می‌تواند برای استفاده از پوست سر شما به کار رود

این عامل به عنوان یک درمان در هفته فقط یکبار استفاده میشود در غیر این صورت ممکن است مو سرتان چربی بیش از حد بگیرد

همچنین شما میتوانید روغن آووکادو را به سادگی جایگزین روغن تخم کدو کنید

نحوه استفاده از روغن تخم کدو برای مو

روغن دانه کدو را به آرامی با یک ظرف بخارگرم کنید . چند قطره روغن را در روی مچ خود تست کنیدتا مطمئن شوید که روغن خیلی داغ نیست . سپس روغن گرم را به پوست سر خود ماساژ دهید . باید دمای روغن بصورت معتدل باشد (لازم به ذکر است که باید یک‌باردر هفته از آن استفاده کنید) سپس موهایتان را در یک حوله گرم به مدت 20 دقیقه بپوشانید و بعد از آن به خوبی شست و شو دهید.

برای خرید روغن تخم کدو با ساینا ویژن تماس بگیرید.

پیشنهاد میکنیم در مورد روغن زنجبیل مطالعه کنید.

به لینک زیر مراجعه کنید:

روغن تخم کدو برای مو و یائسگی و خواص و طریقه مصرف آن چگونه است

b.gholami بازدید : 61 چهارشنبه 24 مهر 1398 نظرات (0)

خرید روغن آووکادو یا روغن زیتون؟!

روغن آووکادو یک میوه غیرمعمول است. برخلاف بیشتر میوه ها ، سرشار از چربی های سالم است و اغلب برای تولید روغن مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که  این روغن  به اندازه روغن زیتون معروف نیست ، اما به همان اندازه خوشمزه است

 9 مورد از فواید روغن آووکادو و تاثیر آن بروی پوست صورت

همچنین  این روغن فواید بیشماری دارد ، که تا حد زیادی به محتوای آنتی اکسیدان ها و چربی های سالم مربوط می شود.

1. سرشار از اسیداولئیک می باشدو به عنوان یک چربی سالم میباشد:

این محصول روغن طبیعی فشرده شده از خمیر یک آووکادو است. تقریبا 70٪ روغن از اسید اولئیک سالم قلب تشکیل شده استعلاوه بر این ، حدود 12٪ آن دارای چربی اشباع و حدود 13٪ چربی غیر اشباع میباشد .

2. کلسترول را کاهش داده و سلامت قلب را بهبود می بخشد :

مطالعات متعددی در مورد حیوانات انجام شد که حاکی از فواید سلامت قلب بود .طی مطالعه ای روی خرگوش ها  روغن آووکادو را با روغن نارگیل ، زیتون و روغن ذرت مقایسه کردندو دریافت که روغن آووکادو بر روی کلسترول خون اثرات مفیدی دارد علاوه بر این ، روغن مذکور و روغن زیتون در افزایش HDL ، کلسترول "خوب" مؤثرتر هستند...

همچنین محققان طی مطالعه ای روی موش ها،دست یافتند که این روغن ممکن است تری گلیسیرید خون و کلسترول LDL خون و همچنین فشار خون را پایین بیاورد

خرید روغن آووکادو

3. از نظر لوتئین ، یک آنتی اکسیدان مفید برای چشم ها است :

محققان دریافتند که منبع نسبتاً خوبی از لوتئین است ، یک کاروتنوئید به طور طبیعی در چشمان شما یافت می شود و به عنوان ماده ای آنتی اکسیدانی عمل می کند که برای سلامتی چشم مفید است  .خوردن مقدار زیادی لوتئین ممکن است خطر ابتلا به آب مروارید و دژنراسیون ماکولا را کاهش دهد ، که بیماریهای چشم مربوط به سن هستند ،لازم به ذکر است که بدن شما لوتئین تولید نمی کند ، بنابراین باید آن را از رژیم غذایی خود بدست آورید

4. باعث جذب مواد مغذی میشود:

برخی از مواد مغذی برای جذب بدن به چربی احتیاج دارند.از جمله این آنتی اکسیدان های کاروتنوئید است که رنگدانه هایی است که در بسیاری از غذاهای گیاهی یافت می شود.با این حال ، میوه ها و سبزیجات سرشار از کاروتنوئیدها دارای چربی کم می باشندیک مطالعه کوچک نشان داد که اضافه کردن روغن آووکادو به سالاد همراه با هویج ، کاهو رومیایی و اسفناج باعث افزایش جذب کاروتنوئیدها می شود

5. علائم آرتورز را کاهش دهد:

آرتروز نوعی بیماری است که شامل التهاب دردناک مفاصل است و به عنوان یک بیماری رایج میباشد و میلیون ها انسان در سراسر جهان را مبتلا به این بیماری میباشند.

6. ممکن است به جلوگیری از بیماری لثه کمک کند:

استئوآرتریت شایعترین نوع آرتروز است که با شکسته شدن غضروف در مفاصل همرا است.

7.  پوست و زخم را بهبود می بخشد:

به نظر می رسد که اسیدهای چرب موجود در روغن آووکادو برای پوست شما مفید هستند.یک مطالعه روی 13 بیمار نشان داد که یک کرم حاوی روغن و ویتامین B12 علائم پسوریازیس را پس از 12 هفته درمان بهبود می بخشد.

همچنین به دلیل توانایی آن در درمان آسیب های پوستی مورد مطالعه قرار گرفته است ، و مطالعات انجام شده روی موش ها نشان داده است که ممکن است بهبود زخم را تسریع کند...

مطالعات بیشماری نشان داده اند که عصاره های روغن آووکادو و سویا ، به نام های غیرقابل توصیف آووکادو-سویا ، ممکن است باعث کاهش درد و سفتی ناشی از آرتروز شوند

به نظر می رسد این عصاره برای افرادی که آرتروز مفصل ران و زانو دارند مفید باشد.برخی شواهد نشان می دهد که این ترکیب همچنین ممکن است به جلوگیری از بیماری پریودنتال ، که به آن بیماری لثه نیز گفته می شود ، کمک کند...

این بیماری التهابی می تواند شامل علائمی مانند لثه های قرمز و خونریزی ، بوی بد دهان و شکستن استخوان و بافت اطراف دندان ها باشد .که در بدترین حالت ممکن است باعث ریزش دندان شود

این پروتئین باعث ایجاد التهاب می شود و عامل اصلی تخریب بافت ها و ریزش استخوان در بیماری لثه است

فروش روغن آووکادو

8. رادیکال های آزاد را خنثی می کند

آنتی اکسیدان ها با آسیب سلولی ناشی از رادیکال های آزاد ، که زباله های متابولیسم هستند ، مبارزه می کنند. مقادیر بالای آنها می تواند منجر به استرس اکسیداتیو شود ... که می تواند در بیماری هایی مانند دیابت نوع 2 و بیماری های قلبی  نقش بسزایی داشته باشد آنتی اکسیدان ها با دادن الکترون به رادیکال های آزاد ، می توانند آنها را خنثی کرده و از آسیب دیدن آنها جلوگیری کنند...

انواع مختلفی از رادیکال های آزاد وجود دارد ، اما رادیکال های مشتق از اکسیژن ، که به عنوان گونه های اکسیژن فعال (ROS) شناخته می شوند ، مهمترین آنها هستند.طبق یک مطالعه روی موشهای صحرایی دیابتی ، این روغن می تواند با ورود به میتوکندری در برابر اثرات مضر رادیکالهای آزاد محافظت کند.

9. استفاده بسیار آسان

این روغن بسیار متنوع است و به راحتی در رژیم غذایی شما گنجانیده شده است. به عنوان مثال ، می توان آن را سرد مصرف کرد ، اما همچنین یک روغن پخت و پز بی خطر و سالم است زیرا اسیدهای چرب آن در گرمای زیاد پایدار است ...

در اینجا چند روش برای اضافه کردن روغن آووکادو به رژیم غذایی شما وجود دارد: یک قاشق غذاخوری را به یک اسموتی اضافه کنید. یک سالاد را روی آن خرد کنیدواز آن به عنوان ماریناد برای کباب کردن گوشت استفاده کنید...

قبل از سرخ کردن آن را روی سبزیجات خرد کنید. ، روغن آووکادو گاهی در مواد آرایشی و محصولات مراقبت از پوست میباشد.

پیشنهاد میکنیم درمورد روغن آرگانو روغن هسته انار مطالعه کنید.

برای خرید روغن آووکادو اصل از بهترین برند دنیا میتوانید با ما تماس بگیرید.

به لینک زیر مراجعه کنید

خرید روغن آووکادو ،فروش روغن آووکادو و مشخصات آن

b.gholami بازدید : 52 چهارشنبه 24 مهر 1398 نظرات (0)

خرید و فروش روغن جوجوبا

خریدروغن جوجوبا و مخلوط آن با سایر اسانس ها

گیاه جوجوبا گیاهی دلچسب و چند ساله است که در آمریکای شمالی رشد می کند.این گیاه نه تنها در آب و هوای خشن و بیابانی که می تواند اکثر موجودات زنده را نابود کند ، شکوفا می شود ، بلکه دارای بسیاری از خواص درمانی نیز میباشد.روغن جوجوبا به اندازه کافی ملایم است

که به عنوان روغن حامل برای مخلوط کردن با سایر اسانسها مورد استفاده قرار می گیرد همچنین می توان به تنهایی نیز از آن استفاده کنید.

بسیاری از افراد از روغن جوجوبا به عنوان بخشی از کارهای روزمره مراقبت از پوست خود استفاده می کنند و دلایل خوبی برای آن وجود دارد. شواهد زیادی وجود دارد که از استفاده از روغن جوجوبا به عنوان درمانی برای آکنه ، خشکی پوست و بیشماری از شرایط پوستی

برخوردار است.

فواید استفاده از روغن جوجوبا برای پوست

1. مرطوب کننده

این روغن یک منبع ترشح آور منبع اعتماد است. این بدان معنی است که برای جلوگیری از بین رفتن رطوبت ، پوست شما را با یک سد محافظ کار می کند. این ممکن است به جلوگیری از ایجاد عفونت های باکتریایی ، آکنه و شوره سر کمک کند

2. ضد باکتری

این روغن حاوی خواص ضد میکروبی و ضد قارچ است. در حالی که آزمایش های آزمایشگاهی منبع معتبر دریافتند که روغن جوجوبا باعث کشته شدن همه گونه های باکتریایی یا قارچی می شود ، باکتری ها و قارچ های خاصی را که می تواند باعث سالمونلا ،عفونت coli و کاندیدا شود ، از بین می برد

3. مکمل های آنتی اکسیدان

روغن جوجوبا حاوی اشکال طبیعی ویتامین E است. این ویتامین با یک منبع معتبر پوست شما به عنوان یک آنتی اکسیدان کار می کند. این بدان معنی است که روغن جوجوبا می تواند به پوست شما در مقابله با استرس اکسیداتیو ناشی از قرار گرفتن در معرض روزانهآلاینده ها و سایر سموم کمک کند

4. غیرمتداول

اگرچه این روغن یک ماده گیاه شناسی است ، اما آرایش آن به روغن طبیعی که بدن شما تولید می کند بسیار شبیه است .این امر باعث می شود که بر روی پوست خود چسبیده و منافذ خود را مسدود کرده و منجر به شکستگی و آکنه کمتر شود

5. کاملاً حساس است

از نظر مولکولی ، روغن یک موم است. اگرچه می تواند به پوست شما جذب شود ، طبیعت مومی آن اجازه می دهد تا یک مهر و موم تسکین دهنده بر روی سطح ایجاد کند. برخلاف سایر روغنهای اساسی گیاهان دارویی ، روغن جوجوبا به طور معمول غیر منعطف است

6. به کنترل تولید سبوم کمک می کند

روغن جوجوبا ، تولید سبوم را تنظیم می کند .بدن شما به طور طبیعی سبوم تولید می کند. وقتی روغن جوجوبا را روی پوست خود می گذارید ، پوست شما نرم و مرطوب می شود. این سیگنالی را به فولیکولهای مو شما می فرستد

که پوست شما برای هیدراتاسیون نیاز به سبوم اضافی ندارد. این باعث می شود پوست روغنی به نظر نرسد و به جلوگیری از آکنه ناشی از منافذ بسته شده کمک کند

خرید روغن حوحوبا

7. به پیشرفت سنتز کلاژن کمک میکند

آنتی اکسیدان های موجود در روغن جوجوبا ممکن است به بدن شما در تولید کلاژن کمک کند. کلاژن پروتئینی است که در پوست و مفاصل شما و همچنین قسمت هایی از بدن شما از غضروف ساخته شده است

.با افزایش سن، سطح کلاژن کاهش می یابد، این روغن آنتی اکسیدان های اعمال شده در پوست را برای بهبود سنتز کلاژن پیوند می دهد.

8. ممکن است به تسریع در بهبود زخم کمک کند

این اسانس یک منبع امیدوارکننده در تحریک بهبود زخم است. تحقیقات مقدماتی نشان می دهد منبع معتبر که روغن جوجوبا سلول های پوست شما را ترغیب می کند که بعد از جدا شدن توسط یک خراش یا برش ،

به یکدیگر وصل میشوند. این خاصیت بهبود زخم را می توان به غلظت ویتامین E طبیعی روغن جوجوبا متصل کرد.

9. ممکن است به تسکین اگزما ، پسوریازیس و دیگر شرایط خشک شدن پوست کمک کند

این محصول خاصیت ضد التهابی و درمانی دارد. کاربرد موضعی ممکن است به رفع خشکی ، پوسته پوسته شدن ، خارش و علائم مرتبط با آن کمک کند. افرادی که شرایط التهابی پوستی مانند پسوریازیس و اگزما دارند ،

ممکن است روغن جوجوبا را مفید بدانند.

10. ممکن است به تسکین آفتاب سوختگی ها کمک کند

این روغن ماده ای محبوب در برخی ضد آفتاب های طبیعی میباشد. یکی از منابع معتبر مطالعه نشان می دهد که ویتامین E ، هنگامی که با آنتی اکسیدان های دیگر ترکیب می شود ، می تواند به محافظت از پوست در برابر آفتاب کمک کند.

نور خورشید میتواند باعث پوسته پوسته شدن پوست صورتتان شود. روغن جوجوبا ویتامین E را ترمیم می کند ، رطوبت را می افزاید و باعث تسکین این علائم آفتاب سوختگی می شود.

11. ممکن است به درمان آکنه کمک کند

روغن جوجوبا دارای خاصیت تسکین دهنده ضد التهابی ، خاصیت درمانی ، مرطوب کننده و ضد میکروبی طبیعی است. این خصوصیات نشان می دهد که این روغن می تواند به شما در جلوگیری از شکستگی و همچنین بهبودی برای آکنه های خفیف کمک کند..

12. ممکن است به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک کمک کند

محصولات گیاهی با خاصیت آنتی اکسیدانی به منظور بهبود خاصیت ارتجاعی پوست مورد استفاده قرار میگیرد. این بدان معنی است که قدرت آنتی اکسیدانی این روغن ممکن است باعث کند شدن علائم پیری زودهنگام شود

این روغن با وجود ویتامین E میتواند زخم ها را التیام ببخشدو در تسریع بهبود زخم ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

فروش روغن جوجوبا

نحوه استفاده:

بر خلاف برخی دیگر از روغنهای اساسی ، این روغن نیازی به رقیق شدن ندارد و مستقیماً روی پوست شما اعمال می شود.قبل از استفاده از این محصول، یا هر

کالای آرایشی ، برای اولین بار ، باید یک آزمایش پچ را انجام دهید تا مطمئن شوید که حساسیت ندارید.

مراحل تست پچ به صورت زیر می باشد:روی ساعد داخلی خود سه یا چهار قطره روغن بزنید.منطقه را با بانداژ بپوشانید و 24 ساعت صبر کنید.بانداژ را برداشته

و پوست زیر آن را بررسی کنید. اگر نشانه ای از کهیر ، قرمزی یا سوزش وجود ندارد ، روشن است شما به روغن حساسیت ندارید

نحوه استفاده از روغن جوجوبا به نتیجه دلخواه شما بستگی دارد. می توانید از آن به عنوان مومیایی کردن لب برای تسکین لب های خشک و ترک خورده استفاده کنید ،

یا میتوان قبل از خواب به عنوان سرم ضد پیری آن را روی تمام صورت خود مالش دهید. همچنین ممکن است این روغن را با سایر ترکیبات طبیعی ضد آکنه در درمان

ماسک DIY برای بهبود آکنه مخلوط کنید و از آن به منظور بهبود آکنه استفاده کنید

عوارض جانبی و خطرات احتمالی

از آنجا که این روغن ضد حساسیت است ، استفاده از موضعی به طور کلی ایمن تلقی می شود.با این حال ، موارد نادری وجود دارد که روغن جوجوبا باعث واکنش

آلرژیک شده است. علائم این بیماری شامل کهیر و خارش میباشدبرای جلوگیری از این عوارض جانبی ،

قبل از استفاده از این روغن حتماً یک آزمایش پچ (که در بالا توضیح داده شده است) انجام دهید.

گیاهان بالغ جوجوبا بوته های چند ساله چوبی هستند که با تغییر فصل ، برگ های آنها می ریزند هنگام کاشت ، تقریبا سه سال طول میکشد که

گیاهان جوجوبا رشدکند که جنسیت آن را فقط با گل آن میتوان تشخیص داد.گیاهان ماده از گل بذر تشکیل می شوند و گیاهان نر نیز گرده افشانی میکنند

دانه های جوجوبا کمی شبیه به دانه های قهوه هستند ، اما کمی بزرگتر هستند و بصورت یکنواخت نیستند

فروش روغن جوجوبا

ساختار شیمیایی روغن جوجوبا به دلیل داشتن موم غیر اشباع با سایر روغنهای گیاهی تفاوت دارد.

به عنوان موم ، روغن جوجوبا برای صورت و بدن مفید است زیرا از پوست محافظت می کند ، رطوبت پوست را حفظ میکند و باعث تسکین پوست و مو می شود.

در دمای اتاق ، روغن جوجوبا به دلیل داشتن اسیدهای چرب اشباع نشده مایع است. مانند برخی روغنها ، روغن جوجوبا تجزیه و سفت نمی شود.

این عامل در واقع ماندگاری بسیار طولانی دارد و باعث می شود محصولات و کاربردهای آرایشی آن مورد استفاده قرار گیرد.

روغن جوجوبا حاوی ترکیبات مفیدی از جمله ویتامین E ، کمپلکس ویتامین B ، سیلیکون ، کروم ، مس و روی است. همچنین درصد ید بسیار بالایی دارد

که ید 82 درصد را شامل میشود کع باعث خاصیت بهبودی روغن جوجوبا می شود

همچنین حاوی سه اسید چرب است:

اروسیک (13.6 درصد) ،

گادولئیک (71.3 درصد) و اولئیک (2/11 درصد)

روغن جوجوبا ، ساخته شده از موم موجود در گیاه دانه جوجوبا (تلفظ "هو-HO-bah") ، یک مرطوب کننده آزمایش شده و واقعی است که به خشکی پوست و چروک های آن کمک می کند.

گیاه جوجوبا بوته ای وحشی است که در درجه اول در جنوب غربی و مکزیک یافت می شد ، بدین صورت که بذرهای آن جمع آوری و فشرده می شوند تا موم از بین برود ،

معمولاً در هنگام استفاده از مواد آرایشی از آن به عنوان "روغن" یاد می شود

یادگیری چگونگی تهیه روغن جوجوبا یک چالش است ، اما می تواند یک اقدام ارزشمند برای کسانی باشد که مایل به کنترل خلوص روغن جوجوبا خود هستند ، یا امیدوارند

یک تجارت کوچک تولید روغن جوجوبا را آغاز کنند باشد

روغن جوجوبا را چگونه تهیه کنیم؟

در ابتدا منبعی از گیاهان جوجوبا را پیدا کنید. جوجوبا را می توان وحشی یافت یا می توان آن را از مراکز باغ و مهد های مخصوص خریداری کرد.

تخم جوجوبا را پرورش دهید. این دانه ها سخت ، قهوه ای روشن و غلاف مانند هستند و از موم بالایی برخوردار می باشند. بذور جوجوبا بعد از رسیدن ، بطور معمول در تابستان ، برداشت می شوند.

بذور را به مدت یک تا دو هفته خشک کنید. بذر جوجوبا 54 درصد موم است ، بنابراین میزان روغن آن زیاد می باشد ، همچنین میزان رطوبت آن باید تقریبا 10 درصد باشد.

دانه های خشک شده جوجوبا را درون یک پرس سوزن یا پرس بذر بریزید. موم حاصل را که ظاهر یک روغن سبک است ، بردارید.

وعده غذایی را که از بذرها باقی مانده دور کنید ، مواظب باشید که هیچ حیوان یا انسانی غذا را نخورد. این ویتامین دارای پروتئین بالایی است

همچنین حاوی ماده ای به نام Simmondsin است که در صورت مصرف سمی می باشد.

روغن استخراج شده جوجوبا را درون درب های شیشه ای و دارای درب های محکم قرار دهید. در صورت تمایل از ظرف چکه ای چشم استفاده کنید.

روغن جوجوبا را در یک کابینت تاریک و خنک و خشک نگه دارید. جوجوبا برخلاف سایر روغنهای آرایشی ، لکه دار نمی شودو می تواند برای

مدت نامحدودی با خیال راحت ذخیره و استفاده شود.

از روغن جوجوبا به دلخواه ، روی پوست به عنوان مرطوب کننده یا به عنوان پاک کننده آرایش چشم استفاده کنید. روغن جوجوبا توسط افرادی که پوست

روغنی دارند بسیار مفید است زیرا منافذ را مسدود نمی کند و باعث ایجاد آکنه نمی شود. روغن جوجوبا می تواند برای جلوگیری از پوسیدگی به سایر روغنهای اساسی اضافه شود.

جوجوبا دارای pH است که تقریباً مشابه با مرطوب کننده طبیعی سبوم تولید شده توسط پوست انسان است ، بنابراین برای پوست انسان بسیار آرامش بخش می باشد

دانه های خشک جوجوبا که تقریباً 10 درصد رطوبت دارند ، می توانند سالها قبل از استفاده از پرس روغن برای استخراج موم نگهداری شوند.

کشاورزان جوجوبا در ایالات متحده کمتر از 40،000 هکتار به تولیدگیاه جوجوبا اختصاص دارد. بازار روغن جوجوبا برای کسانی که قادر به رشد و تولید روغن هستند ، قوی است.

طبق گفته پژوهشگران بذر جوجوبا از گیاه همیشه سبز درختچه جوجوبا گرفته می شود که بومی آریزونا ، کالیفرنیا و شمال مکزیک است. از این دانه ها برای تولید روغن

جوجوبا استفاده می شود که در بسیاری از درمان های زیبایی و مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن جوجوبا با سایر روغنهای گیاهی تفاوت دارد زیرا حاوی درصد بسیار بالایی استرهای موم (97٪)می باشد که باعث می شود بیشتر از روغنهای گیاهی سنتی به

روغن نهنگ شباهت داشته باشند

همچنین روغن جوجوبا به طور سنتی توسط بومیان آمریکایی و مکزیکی های اولیه به عنوان نرم کننده مو مورد استفاده قرار می گرفت و از آن در مراسم ، آشپزی و

دارو استفاده می شد. دفتر امور هند در ایالات متحده بودجه مطالعه گیاه جوجوبا را تأمین مالی کرده است زیرا این محصول یک محصول نقدی مناسب برای آمریکایی های

بومی آمریکای جنوبی است

در سال 1973 ، پس از ممنوعیت روغن نهنگ اسپرم ، شرکت های آرایشی به جای آن ، از روغن جوجوبا به عنوان ماده تشکیل دهنده استفاده کردند.

فروش روغن جوجوبا

موارد استفاده جوجوبا

روغن جوجوبا برای درمان چندین بیماری پوستی استفاده می شود. محققان دریافتند که اسانس این محصول به از بین بردن پوست خشک و محافظت در برابر ریزش مو کمک می کند

همچنین برای درمان آکنه ، پسوریازیس ، سوزش پوستی ، آفتاب سوختگی و پوسته پوسته شدن نیز بسیار مفید است. روغن جوجوبا نیز اغلب به عنوان روان کننده صنعتی مورد استفاده

قرار می گیرد زیرا وقتی تحت فشار قرار می گیرد یا در معرض دمای زیاد قرار می گیرد ، تجزیه می شود.

تحقیقات منتشر شده در وب سایت PubMed.gov نشان میدهد که اسانس این محصول نه تنها برای استفاده در محصولات آرایشی بی خطر است ، بلکه یک مرطوب کننده موثر برای

پوست است

براساس وب سایت بانک اطلاعات لوازم آرایشی ، این اسانس نباید مصرف شود ، اما وقتی به عنوان ماده ای در مواد آرایشی و محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد ،

کاملاً بی خطر تلقی می شود. اطلاعات لوازم آرایشی همچنین گزارش می دهد که استفاده از روغن جوجوبا در محصولات آرایشی بی خطر محسوب می شود.

خواص روغن بدن انسان

پوست انسان برای محافظت و روانکاری پوست و موها روغن طبیعی معروف به سبوم را ترشح می کند. طبق گزارش سال 2001 محققان داروسازی در دانشگاه راتگر ، "سبوم انسان

ترکیبی از تری گلیسیریدها ، اسیدهای چرب ، استرهای موم ، اسکالن ، کلسترول و کلسترول استر است."

روغن جوجوبا احتمالاً شبیه ترین روغن به بدن انسان است

دانشمندان بعضی وقت ها وقتی می خواهند سبع انسان را در آزمایشگاه کپی کنند به اسانس این محصول روی می آورند. گزارشی در سال 2009 در ژورنال بین المللی علوم زیبایی

بیان کرد: محققان با موفقیت از سبوم مصنوعی استفاده کردند که 25 درصد آن روغن جوجوبا بود. از آنجایی که اسانس این محصول حاوی استرهای موم و اسیدهای چرب مشابه سبوم

انسان است ، یک ماده مورد علاقه در مواد آرایشی و محصولات پوستی می باشد

برای خرید روغن جوجوبا با ساینا ویژن تماس بگیرید.

پیشنهاد میکینم در مورد روغن آووکادو ، روغن زرده تخم مرغ ، روغن کدو مطالعه کنید.

#فروش_روغن_آووکادو#فروش_روغن_فندوق#فروش_هسته_انار#فروش_روغن_هسته_انگور#فروش_روغن_بادام تلخ#فروش_روغن_آرگان#فروش_روغن_سویا#فروش_روغن_درخت_چای#فروش_روغن_ماکادمیا

به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید و فروش روغن جوجوبا

b.gholami بازدید : 74 چهارشنبه 24 مهر 1398 نظرات (0)

خرید روغن هسته انار و مزایای آن

روغن هسته انار دلایل بسیار زیادی برای استفاده از این محصول در محصولات طبیعی وجود دارد ، عموما به دلیل داشتن مزایای شگفت انگیز ...

تغذیه ای و زیبایی به آن "میوه الهی" می گویند. این میوه با داشتن آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مفید برای سلامتی شناخته شده است

روغن هسته انارو تاثیرآن بروی پوست

روغن هسته انار : یکی از فواید این روغن مربوط به بیماری های قلبی و بهبودی عروق کرونر است ، طی چند سال گذشته این روغن واقعاً محبوبیت زیادی یافته است

این روغن سرشار از آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها است که به روغن- خصوصیات محافظت طبیعی را می دهد و باعث محافظت از پوست در برابر

اشعه ماوراء بنفش و آسیب رادیکال های آزاد میشود!

روغن انار باعث ترمیم پوست می شود و به طور موثری باعث کاهش و جلوگیری از چین و چروک اپیدرم می شود همچنین خاصیت ضد میکروبی نیز

دارداین ماده ضد التهاب مؤثر است ...

از قدرت مرطوب کنندگی عالی تغذیه کننده و نرم کنندگی زیادی برخوردار است!

فواید سلامتی و پوست امروزه باعث شده است که انار به عنوان یک منبع غذایی محبوب و قدرتمند غنی از مواد مغذی شناخته شود و دارای ارزش غذایی میباشد ...

این ماده برای مواد مغذی سرشار از ویتامین مصرف می شود و از آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها محافظت می کند!

انارها معمولاً به عنوان شربت طعم دهنده و رنگ آمیزی استفاده می شوند - شربت گرنادین ، ​​به عنوان مثال : از آب انار تهیه شده است!

انارها (یا عصاره های آنها) امروزه به عنوان یک ماده مغذی مؤثر در صنعت بهداشت شناخته شده اند و دارای مزایای مستند برای بیماری های قلبی، سرطان

و بیماران مبتلا به کلسترول بالا است!

خرید روغن هسته انار

علاوه بر این انار به دلیل دارا بودن ترکیب CLA - اسید لینولئیک کونژوگه به ​​عنوان یک ضد التهاب قوی مورد ستایش قرار می گیرد ... میوه یا آب انار به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی آن مصرف می شود ... در حالی که ممکن است روغن دانه برای محافظت از آنتی اکسیدان به صورت موضعی بر روی پوست اعمال شود!

روغن هسته انار دارای مزایای فوق العاده زیبایی پوست است ... این ماده یک مرطوب کننده موثر است و پوست را نرم می کند ... ضمن داشتن خصوصیات ضد التهابی ،

ضد میکروبی ، درمانی و تغذیه ای نیز دارد!

همچنین روغن انار پوست را ترمیم می کند و به طور موثری باعث کاهش و جلوگیری از چین و چروک اپیدرم می شود ... روغن هسته انار دارای قابلیت های محافظت طبیعی ، محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش و جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد میباشد!

توجه داشته باشید که ما روغن انار را به عنوان جایگزینی برای ضد آفتاب توصیه نمی کنیم و پیشنهاد میکنیم که در برابر آفتاب ایمن باشید و همیشه با یک ضد آفتاب SPF با فاکتور بالا از پوست خود محافظت کنید.

اگر می خواهید یک راهنمای کامل برای ساختن محصولات خاص خود از محصولات طبیعی پوست از جمله سرم های صورت ، پاک کننده ها ، تونرها ، لوسیون ها

و کرم های خود استفاده کنید برای خرید روغن هسته انار اصل باما تماس بگیرید.

دلایل بسیار زیادی برای استفاده از روغن انار در محصولات طبیعی پوست خود وجود دارد ، بنابراین بسیاری از این عفونت ها که به دلیل مزایای شگفت انگیز...

تغذیه ای و زیبایی آن ، مردم این میوه را "میوه الهی" می نامند این میوه سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مفید برای سلامتی است...

و به دلیل فواید سلامتی خاص آن در رابطه با بیماری های قلبی و بهبود عروق کرونر طی چند سال گذشته واقعاً محبوبیت زیادی یافته است. انار در صنعت زیبایی

بسیار محبوب است ، جایی که روغن آنتی اکسیدان و غنی از پلی فنول در آن گنجینه است.

فواید روغن انار

1. روغن دانه انار برای پوست صورت

قدرت مرطوب کنندگی فوق العاده ، تغذیه کننده و نرم کنندگی فوق العاده ای را دارا می باشد

روغن هسته انار می تواند به محافظت از پوست در برابر اثرات مضر نور خورشید کمک کند. آنتی اکسیدان های موجود در میوه ، پوست شما را از رادیکال های ...

آزاد محافظت می کنند حاوی مقادیر زیادی اسید الاستیک ، یک آنتی اکسیدان است که مانع از رشد تومورهای پوستی می شود.

2. منبع عالی ویتامین C

خوردن یک عدد انار در روز (تقریباً 100 گرم یک) 17٪ از ویتامین توصیه شده روزانه را برای شما تأمین می کند. ویتامین C یک ماده اساسی است که بدن شما

برای سیستم ایمنی نیاز دارد و به شما در مقابله با سرفه ها یا بهبود سرماخوردگی کمک می کند.

3. آب انار شما را از علائم پیری محافظت می کند

یکی از مزایای مهم سلامتی آب انار این است که می تواند به تقویت پوست شما کمک کند و باعث تاخیرکاهش خطوط و چین و چروک شود. این میوه می تواند

به طولانی تر شدن عمر سلول های بدن شما که باعث تولید کلاژن و الاستین می شوند ، کمک کند

4. روغن هسته انار برای جوانسازی پوست خشک استفاده می شود

روغن ساخته شده از هسته انار باعث ایجاد یک پوست عالی می شود ، این اسانس به راحتی در پوست شما نفوذ می کند ، همچنین دارای خاصیت

ضد التهابی و تسکین دهنده است و به محافظت از آنتی اکسیدان ها ، اسید پونیک (که به آن اسید تریکوزانیک نیز گفته می شود) و اسیدهای چرب امگا 5

کمک میکند که این امر به سرعت باعث جوان سازی پوست شما می شوند

5. آب انار سلولهای سرطانی را از بین می برد

محققان دریافتند که آب انار برای کمک به درمان برخی از انواع سرطان موثر است خصوصاً در موارد سرطان پروستات.

6. می تواند به کنترل دیابت کمک کند

اگرچه این میوه حاوی مقدار زیادی قند طبیعی است ، اما منبع خوبی از فیبر رژیم غذایی است ، که می تواند به کنترل قند خون در بیماران مبتلا به دیابت کمک کند.

7. انار می تواند به جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی کمک کند

انارها می توانند به طور فعال به کاهش سطح کلسترول خون کمک کنند و کلسترول دوستانه ، HDL را اضافه کنند. این عامل می تواند به جلوگیری از فشار خون بالا

کمک کرده و خطر سکته مغزی را کاهش دهد.

8. روغن هسته انار برای التهاب

این میوه شگفت انگیز دارای خواص درمانی و ضد التهابی بسیار خوبی است. این ماده حاوی پلی فنول است و اگر میوه بخورید ، آب بنوشید یا روغن دانه انار

را مستقیماً روی پوست ملتهب بمالید ، باعث تسکین پوست شما شده و به بهبودی هرگونه التهاب کمک می کند.

9. اسانس هسته انار برای بیماران قلبی

یکی دیگر از فواید سلامتی آب انار این است که می تواند به محافظت از قلب شما و حفظ سلامت آن کمک کند. انار منبع غنی و غنی از آنتی اکسیدان ها ،

از جمله تانن ها ، آنتوسیانین ها و پلی فنول ها است که همه آنها به اثبات رسیده اند که به حفظ قلب سالم شما کمک می کنند.

10. از روغن هسته انار برای موهای خشک استفاده کنید

برای اینکه موهای خشک و سرخ شده خود را تحت کنترل داشته باشید ، یک روش درمانی اسانس انار را امتحان کنید کمی روغن گرم شده را روی موهای

خود بمالید و حدوداً یک ساعت قبل از شستن روی موهای خود بگذارید این امر موهای شما را یخ زده و مرطوب می کند. همچنین اگر وقت ندارید

و می خواهید به سرعت با موهای زوزه زده مبارزه کنید ، سعی کنید چند قطره روغن دانه انار را بین دستان خود گرم کنید و حتی آن را روی موهای خود مالش دهید

خرید روغن هسته انار

انار می تواند تعداد اسپرم های مرد را افزایش دهد

یکی دیگر از مزایای بهداشتی شناخته شده آب انار این است که می تواند به افزایش تعداد اسپرم های مرد کمک کند. اگر برای کودک تلاش می کنید ،

روزانه یک لیوان آب انار بخورید. در مطالعات ، نوشیدن منظم آب به میزان قابل توجهی باعث افزایش تعداد اسپرم در افراد مورد آزمایش شده است.

12. جوش و درمان آکنه

علت اصلی جوش و آکنه می تواند مشکلی در دستگاه گوارش باشد. نوشیدن آب انار سیستم گوارشی شما را بهبود می بخشدو منبع خوبی

از ویتامین C را فراهم می کند ، که تولید سبوم ، ماده روغنی تولید شده توسط بدن شما را از ایجاد جوش محاظت میکند

13. پوست را هیدراته می کند

نوشیدن آب میوه یا استفاده از روغن بذر روی پوست شما به سرعت رطوبت را از بین می برد و هرگونه خشکی و زبری پوست را برطرف می کند.

14. انارها می توانند به علائم آلزایمر کمک کنند

یکی دیگر از مزایای سلامتی شگفت انگیز آب انار توانایی آن برای کمک به بیماران آلزایمر است. روزانه از میوه گرفته شده ، گزارش شده است كه این میوه

می تواند پیشرفت بیماری را كند كند و حتی به وظایف روزمره به پلیس كمك كند.

15. انار به سلولهای شما در بازسازی کمک می کند

انار به محافظت از لایه بیرونی پوست شما کمک می کند و می تواند به بازسازی سلول های داخلی پوست کمک کند و از این رو می تواند در روند بهبودی

مفید باشد و به سلامت و جوانی پوست شما کمک کند.

16. انارها در برنامه کاهش وزن کمک می کنند

خوردن انار غالباً هنگام تلاش برای کاهش وزن توصیه می شود. این میوه به تقویت جریان خون سالم کمک می کند ، انرژی را افزایش می دهد و متابولیسم

شما را کاهش می دهد و باعث کاهش وزن می شود.

17. انار منبع طبیعی فوق العاده ای از ویتامین ها است

یک عدد انار در روز طیف کاملی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری را برای شما فراهم می کند تا بدن را در حالت مناسب کار کنید.

آنها ویتامین های C ، B-6 و E را به همراه کلسیم ، آهن ، منیزیم و پتاسیم و همچنین مقدار زیادی فیبر سالم تأمین می کنند.

18. انار برای هضم و شکایت معده مفید است

فواید سلامتی آب انار بیشمار است و یکی دیگر از آنها این است که آب میوه همچنین یک نرم کننده طبیعی معده است. این عامل می تواند به پیشگیری

از اسهال ، درمان تهوع و استفراغ کمک کند و به آرامش و تسکین زخم معده کمک کند. در حقیقت می تواند برای بسیاری از اختلالات معده مورد استفاده

قرار گیرد ، زیرا به راحتی آرام می شود و دستگاه گوارش را تسویه می کند.

فروش روغن هسته انار

موارد استفاده روغن هسته انار

موارد مصرف روغن هسته انار بیشمار است ، از دارویی گرفته تا مواد آرایشی. اشکال مختلف آن شامل روغنهای ماساژ ، روغنهای صورت ، ژلهای ماساژ ، ژلهای دوش ، لوسیونها ، کرمها ، سرمهای صورت ، صابونها ، موهای زائد لب ، شامپوها و سایر محصولات مراقبت از مو است.

روغن هسته انار یک محصول ایده ال برای مرطوب کنندگی پوست است که نه تنها پوست را آبرسانی میکندبلکه باعث درمان پوست های آسیب دیده می شود.

برای ایجاد یک سرم ضد پیری طبیعی ، 20 قطره از روغن هسته انار ، روغن Frankincense ، روغن اسطوخودوس ، روغن ویتامین E مایع و روغن جوجوبا را در

یک گلدان کوچک مخلوط کنید. قبل از خواب ، 4 قطره از این سرم را به آرامی در سراسر صورت ماساژ داده و بگذارید به مدت 24 ساعت روی پوست شما باشد.

این مخلوط ضمن حفظ تعادل در تولید روغن و pH آن ، باعث افزایش خاصیت ارتجاعی و رنگ پوست می شود و باعث می شود پوست شما جوان ، سالم ،

صاف ودرخشان به نظر برسد. برای به حداقل رساندن ظاهر زخم ها ، و برای رفع لکه ها ، آکنه و شرایط پوستی مانند پسوریازیس ، روزاسه و اگزما ،

نواحی آسیب دیده را به آرامی بشویید. در مرحله بعد ، چند قطره روغن هسته انار را مستقیماً روی مناطق بمالید. پوست کمتر دچار التهاب ،

تحریک و خشک می شود

روغن حمل بار (تصفیه شده)

نام گیاه شناسی: Punica granatum

یافت شده در: هند

تصفیه شده در مایع بی رنگ یا زرد

فواید آن:

داشتن رایحه ای معمولی

مناسب برای استفاده در هر دو نوع صابون و مراقبت از پوست

ایجاد حس رطوبت طبیعی ، نرمی و لطافت بعد از استفاده روی پوست

با سرعت متوسط ​​جذب پوست می شود و مقدار کمی روغن باقیمانده باقی می گذارد ،

روغن حمل و نقل ارگانیک POMEGRANATE

نام گیاه شناسی: Punica granatum

یافت شده در: اسرائیل

سرشار از اسیدهای چرب ضروری است

دارای خاصیت نرم کننده بالا

فواید روغن هسته انار:

مرطوب کننده موثری است که می تواند در جلوگیری از آسیب های پوستی ناشی از استرس زا های محیطی

و جلوگیری از شرایط پوستی ناشی از خشکی

به شما کمک کند

کاهش علائم پیری با محافظت از شادابی پوست و کاهش ظاهر خطوط ریز

کمرنگ به رنگ زرد طلایی

داشتن مشخصات بو و اسیدهای چرب امگا 5 خاص

به دلیل داشتن خاصیت تسکین دهنده طبیعی ، برای استفاده در ماساژ ایده آل است

تسکین دهنده و نرم کننده بافت پوست است و باعث می شود که پوست شما تازه به نظر برسد

تسکین پوست های خشن و خارش دار ناشی از خشکی

مرطوب کننده پوست برای احیای چهره

تغذیه مو

با سرعت متوسط ​​توسط پوست جذب می شود و مانده کمی روغن باقی می ماند

به اندازه کافی ملایم برای استفاده از حساس ترین پوست

خلاصه ای بر روغن انار:

  • موهای خشک را احیا می کند و از آن در برابر آلودگی محیط زیست محافظت می کند.
  • گردش خون را در پوست سر تحریک می کند ، رگ های خونی را تقویت می کند و به رشد مو کمک می کند.
  • به تسکین قرمزی ، خارش و التهاب ناشی از اگزما و پسوریازیس کمک می کند.
  • مو را تغذیه می کند.
  • سرشار از ویتامین C است که بافت همبند موجود در فولیکول های مو را تقویت می کند و رشد مو را تحریک می کند.
  • سطح pH پوست سر را متعادل می کند و به کاهش تولید بیش از حد روغن کمک می کند

روغن بذر انار:

  • سرشار از آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها برای محافظت در برابر آسیب های رادیکال آزاد است
  • از بازسازی سلول پشتیبانی می کند. روغن انار باعث ترمیم پوست می شود و به طور موثری باعث کاهش و جلوگیری از چین و چروک می شود
  • خواص ضد میکروبی
  • خواص ضد التهابی
  • پوست را آبرسانی ، تغذیه و نرم می کند
  • میزان ویتامین C می تواند حتی به تقویت پوست کمک کند

ضد التهاب

مانند سایر قسمت های انار ، روغن هسته انار حاوی آنتی اکسیدان های پلی فنول است. Punicalagin و ellagic acid برخی از شناخته شده ترین

این ترکیبات هستند و نشان داده شده است که آنها به روش های مثبتی مانند مهار التهاب UV ناشی از اشعه ماوراء بنفش و ایجاد مرگ سلول های سرطانی

عمل می کنند. سایر ترکیبات موجود در روغن هسته مانند استرولها نیز در این مناطق وسیع مورد مطالعه پتانسیل نشان داده اند.

با توجه به این مشخصات آنتی اکسیدانی اسانس این محصول که احتمالاً مسئولیت بسیاری از موفقیت این ماده در مطالعات مراقبت از پوست است.

مطالعات سلولی اکنون نشان می دهد كه اسانس این محصول می تواند تولید كراتینوسیت ها را تحریک كند ، كه با فیبروبلاست ها برای بازسازی پوست كار می كنند.

تندرستی بانوان

روغن دانه انار نیز می تواند فواید زنانه ای نیز داشته باشد. این ماده حاوی 17-α-استرادیول ، یک فیتواستروژن است که از نظر فعالیت استروژن ممکن است

از 17 بتا استرادیول ترجیح یابد.

این فیتواستروژن و احتمالاً سایر ترکیبات موجود در روغن دانه انار حتی ممکن است در بهبود علائم یائسگی نقش داشته باشد.

محققان با نوشتن در ژورنال یائسگی در سال 2012 ، 81 زن یائسه را به مدت 12 هفته به روغن هسته انار و دارونما اختصاص دادند. در 12 هفته ،

کاربران انار در مقایسه با مصرف کنندگان دارونما کاهش چشمگیر گرگرفتگی روزانه را نشان دادند اما از نظر آماری معنی دار نبود. این کاهش 12 ماه دیگر پس از پایان مداخله افزایش یافت

روغن هسته اناررا از کجا بخریم؟

بوی ناخوشایند روغن هسته انار ، می تواند ناشی از قندهای تخمیر شده یا میزان آب در اثر خشک شدن بذر نامناسب باشد

بنابراین برای خرید روغن هسته انار اصل از بهترین برند جهانی میتوانید با ساینا ویژن تماس بگیرید

افسانه باستان ، مذاهب جهانی ، تاریخ و طب سنتی همه از زیبایی و سلامتی بی نظیر انار تجلیل کرده اند. بومی مناطق ایران و شمال هند ،

میوه ای از افسانه و قدرت است

فروش روغن هسته انار

فواید روح

میوه ای عرفانی با قدرت شفابخشی به ظاهر جادویی

انارها نشان دهنده باروری ، فراوانی ، امید و زندگی ابدی می باشد

در کتاب مقدس به عنوان یکی از غذاهایی که به بهبود بیماری های بدن کمک می کند ، روغن دانه انار با غلظت بالای مواد مغذی و ویتامین ها باعث

ترمیم بافت اسکار می شود.

علاوه بر کاهش فشار خون برای رفع استرس و اضطراب ، انار می تواند در برابر آسیب های پوستی ناشی از خورشید یا روند پیری طبیعی محافظت کند.

این عامل می تواند کار را با استفاده از کراتینوسیت انجام دهد تا حتی این آسیب را برعکس کند و ظاهر جوانی ایجاد کند.

همچنین از انار برای مقابله با آکنه ، خشکی مو و شرایط پوست سر مانند شوره سر ، خارش و التهاب استفاده می شود.

این ماده طبیعی قدرتمند می تواند در شیر پاک کننده برای زیبایی طبیعی نیز یافت شود

خلاصه ای برفواید روغن بذر انار

ترکیبات اصلی شیمیایی روغن هسته انار عبارتند از: اسید پونیک ، اسید اولئیک ، اسید لینولئیک ، اسید پالمیتیک ، اسید استئاریک ، فیتواسترول ها و توکوفرول (ویتامین E).

اسید پونیک دارای مزایای زیر است:

پس از تجربه التهاب به افزایش مقاومت بدن کمک میکند

تسکین درد عضلانی

کاهش تورم

تولید کلاژن را افزایش داده و تجزیه آن را کاهش می دهد ، بنابراین از علائم پیری روی پوست جلوگیری می کند

باعث جوانی و تقویت مو می شود

اسیدهای اولئیک موجود در هسته انار دارای مزایای زیر است :

نرمی ، لطافت و درخشندگی پوست و مو را حفظ میکند

رشد موهای ضخیم تر ، طولانی تر و قوی تر را تحریک میکند

ظاهر پیری مانند چین و چروک زودرس و خطوط ریز را کاهش میدهد

شوره سر را از بین میبرد و در نتیجه از رشد مو حمایت میکند

باعت افزایش مصونیت میشود

خاصیت آنتی اکسیدانی دارد

از التهاب مفاصل ، سفتی و درد جلوگیری میکند

مزایای اسید لینولئیک در روغن هسته انار:

موها را مرطوب کرده و رشد آن را تقویت میکند

بهبود زخم تسهیل می بخشد

در فرمول صابون ها و روغن های سریع خشک کننده یک امولسیون کننده موثر می باشد

از خاصیت ضد التهابی استفاده برخوردار است

آکنه را صاف کرده و احتمال بروز شیوع آینده را کاهش می دهد

حفظ رطوبت در پوست و مو را تقویت کنید

هنگام استفاده از مخلوط روغن ، روغنها را از نظر قوام رقیق تر کرده ، بنابراین برای استفاده در پوست مستعد آکنه مفید می باشد

مزایای اسید پالمیتیک در روغن هسته انار:

خاصیت نرم کنندگی دارد

موها را بدون اینکه باقی مانده چرب یا چسبنده باقی بماند ، نرم میکند

رایج ترین اسید چرب اشباع شده می باشد

فواید اسید استئاریک موجود در روغن هسته انار:

از خواص تمیز کنندگی که باعث پاک کردن خاک ، عرق و سبوم اضافی از مو و پوست می شود برخوردار است

یک ماده امولسیون کننده ایده آل می باشد که آب و روغن را به هم متصل می کند

بدون کوچک شدن درخشش یا سنگین بودن آن ، موها را از آسیب محافظت کرده و از آن محافظت میکند

خاصیت تمیز کنندگی فوق العاده ای دارد

خاصیت نرم کنندگی نیز دارد

فیتواسترول های موجود در روغن هسته انار:

باعث تولید کلاژن میشود

پوست را از آسیب آفتاب محافظت میکند

رشد پوستهای جدیدتر و محکم تر را تقویت کنید

باعث افزایش مصونیت می شود

ظاهر زخم ها و دیگر لکه های ناخواسته را کاهش می دهد

فروش روغن هسته انار

ویتامین E موجود در هسته انارباعث:

خواص آنتی اکسیدانی در بدن میشود که این امر به کاهش سرعت پیری و افزایش گردش خون کمک بسزایی میکند

پوست زخم و لکه دار را ترمیم میکند

به رطوبت پوست کمک کرده و از ریزش مو جلوگیری میکند

تسکین دهنده پوست که دچار سوختگی شده است

عمیقا منافذ را تمیز کرده و تولید روغن را متعادل میکند

روغن هسته انار به عنوان موضعی در مراقبت از پوست و ماساژ استفاده می شود ، باعث تولید کلاژن می شود و کیفیت ضد التهابی را افزایش میدهد. توانایی آن در ترمیم پوست آسیب دیده ، خشک و پیری باعث شده تا این ماده به عنوان یک ماده ایده آل در لوازم آرایشی برای مراقبت از پوست مورد استفاده قرار بگیرد

روغن هسته انار باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود و باعث تعادل هورمونی در آقایان و خانم ها می شود و از این طریق باعث بهبود بافت پوست نیز می شود.

گذشته از خاصیت مرطوب کننده و محکم کنندگی آن ، پوست را تغذیه می کند

روغن انار با تحریک سلول های لایه بیرونی پوست ، معکوس آسیب پوست را موجب می شود و از این طریق یک لایه جدیدتر از پوست را از بین می برد و با انجام این کار ، ظاهر و جوانی بیشتری را ترویج می کند

در این روش باعث کاهش ظاهر زخم می شود،مناسب برای انواع پوست از جمله پوست های روغنی و آکنه می باشد

روغن هسته انار مورد استفاده دارویی برای نفوذ عمیق در پوست برای کاهش التهاب ضمن محافظت از پوست در برابر آفتاب است. محتوای بالای آنتی اکسیدانی روغن انار به جلوگیری از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند و باعث جلوگیری از چین و چروک شدن پوست می شود

برای افرادی که از شرایط پوستی مانند آکنه ، اگزما و پسوریازیس رنج می برند ، پزشک مربوطه هیدراتاسیون را ارائه می دهد که باعث رفع ناراحتی می شود

روغن هسته انار با هدایت مواد مغذی به سلولهای پوستی ، باعث تسریع در ترمیم پوست و تسریع در بهبود زخم و ایجاد مجدد سلامت پوست می شود.

برای خرید روغن هسته انار میتوانید با بازرگانی ساینا ویژن تماس بگیرید.

پیشنهاد میکنیم در مورد خرید روغن آووکادو و روغن حنا مطالعه کنید.

به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید وقیمت روغن هسته انار و مشخصات آن 

b.gholami بازدید : 88 سه شنبه 23 مهر 1398 نظرات (0)

 شگفت انگیزترین خواص روغن آرگان برای پوست و مو

روغن آرگان که غالباً آن را "طلای مایع" می نامند ، یک محصول ارگانیک است که از هسته درخت آرگان استخراج می شود و بومی مراکش است

این ماده غذایی سرشار از مواد مغذی مفید از جمله اسیدهای چرب و ویتامین E استخواص آن به ویژه برای مو و پوست مفید است ،

و این باعث می شود برای بسیاری از افراد مشهور به یک محصول آرایشی محبوب تبدیل شودنه تنها برای افراد ثروتمند و مشهور بلکه هر کسی

می تواند از مزایای روغن آرگان برای بدن خود استفاده کند.

 

رایج ترین کاربرد روغن آرگان

میوه درخت آرگان کوچک و گرد و بیضی یا مخروطی شکل است که یک پوست ضخیم ، خمیر گوشتی را می پوشاند. پالپ یک مهره سفت و سخت را احاطه کرده است که حدود 25٪ از وزن میوه تازه را نشان می دهد.

این مهره حاوی یک تا سه مغز هسته آرگان است. بسته به روش استخراج ، از 30 تا 50 درصد روغن در هسته حاصل می شود.

برای استخراج هسته ، کارگران ابتدا میوه آرگان را در هوای آزاد خشک کرده و سپس خمیر گوشتی برداشته می شوند. برخی از تولید کنندگان گوشت را بدون اینکه میوه خشک شود ، به صورت مکانیکی گوشت را از بین می برند.

معمولاً مراكشی ها از گوشت به عنوان خوراك حیوانات استفاده می كنند. یک سنت در برخی مناطق مراکش به بز اجازه می دهد تا از درختان آرگان صعود کند و آزادانه از

میوه ها تغذیه کندو بعد از آن مغزها از قطره بزها بازیافت می شوند

مرحله بعدی شامل ترک خوردن مهره آرگان برای به دست آوردن هسته آرگان است. تلاش برای مکانیزه کردن این فرآیند ناموفق بوده است ، بنابراین کارگران هنوز این کار

را با دست انجام می دهند و آن را تبدیل به یک فرایند وقت گیر و پر فشار می کنند. زنان آرایشگر غالباً درگیر این کار دشوار هستند.

بعد از بدست آوردن هسته کارگران به آرامی هسته های مورد استفاده خود را برای تهیه روغن آرگان آشپزی استفاده می کنند. بعد از سرد شدن هسته آرگان ، آنها را

خرد کرده و تحت فشار قرار میدهند سپس پودر قهوه ای رنگ روغن آرگان خالص و بدون فیلتر را بیرون می کشد. سرانجام ، آنها روغن آرگان فیلتر نشده را درون رگ ها ر

ها می کنند

روغن آرگان آرایشی نیز تقریباً همانندآشپزی تولید می شود

این روغن جوشانده حدود دو هفته استراحت می کند تا مواد جامد معلق در پایین حل شوند. روغن آرگان شفاف تر بسته به وضوح و خلوص لازم ، فیلتر می شود.

روغن آرگان خالص ممکن است حاوی مقداری رسوب باشد

فروش روغن آرگان

فواید روغن آرگان

1.مرطوب کننده پوست

این روغن بیشتر به عنوان مرطوب کننده پوست برای آبرسانی و نرم کردن پوست استفاده می شود. همچنین با داشتن ویتامین E و اسیدهای چرب زیاد ، محصول مناسبی برای تقویت طبیعی پوست است...

همچنین به راحتی جذب می شود وجزروغن های تحریک کننده نمی باشد و باعث می شود و به عنوان یک مرطوب کننده عالی به شمار می آید.استفاده از آن در تمام بدن

از جمله صورت و گردن میباشد که با استفاده از حرکات مالشی ملایم ، چند قطره را به پوست خود بمالید ، زیرا به عنوان هر نوع لوسیون صورت و بدن از این روغن استفاده میکنند.

2. نرم کننده مو:

تصفیه مو روغن آرگون ثابت می کند که موها نرمتر ، ابریشمی تر و براق تر می شوند. این نرم کننده مو ایده آل است و حتی می تواند به درمان انتهای اسپلیت و کج کردن موهای ریش دار کمک کند. استفاده از روغن آرگان برای تهویه مو بسیار تاثیرگذار است

3. یک ظاهر طراحی شده براق و درخشان

این روغن میتواند باعث درخشندگی موهایتان شود ، روغن آرگان نیز به عنوان یک ماده ظاهر طراحی شده مورد استفاده قرار می گیرد. این باعث می شود مو قابل کنترل تر باشد و درخشش سالم و جذابی را به هر سبک مو می بخشد...

توصیه میکنیم پس از حمام و خشک کردن موهایتان آنها را با روغن آرگان چرب کنیدبدین گونه که چند قطره روغن آرگان را روی کف دست خود مالیده و سپس انگشتان خود را

از طریق موهای خود شانه بزنید تا روغن به همه ی قسمت برسد

4. خاصیت ضد پیری:

روغن آرگان نه تنها به عنوان یک مرطوب کننده مؤثر عمل می کند بلکه می تواند درخشندگی جوانی به پوست ببخشد و چروک های صورتتان را کاهش دهد...

خاصیت آنتی اکسیدانی آن باعث شده روغن آرگان به عنوان یک محصول ضد پیری ایده آل باشد. این حالت خاصیت ارتجاعی را از بین می برد و پوست را نرم و نرم تر

می کند.بهترین راه برای استفاده از روغن آرگان برای برجسته ترین اثرات ضد پیری ، ماساژ چند قطره در صورت و گردن قبل از خواب است.

5. خشکی پوست:

افرادی که از خشکی پوست رنج می برند یا شرایطی مانند اگزما وجود دارد و همیشه پوستشان دارای شرایطی مانند ، پوسته پوسته شدن و خارش  میباشد میتوانند از این روغن استفاده کنند...

ویتامین E و اسیدهای چرب موجود در روغن آرگان برای ترمیم پوست آسیب دیده و تأمین مواد مغذی بسیار عالی هستند که از خشکی و سوزش بیشتر جلوگیری می کند

روغن آرگان همچنین حاوی ترکیباتی است که باعث آرامش پوست می شود

استفاده از مقدار کمی روغن مستقیماً بر روی پوست آسیب دیده و ماساژ دادن به آرامی می تواند موجب تسکین و بهبودی شود.خرید روغن آرگان

6. درمان آکنه:

در جایی که بسیاری از روغن ها و مرطوب کننده ها می توانند شرایط پوستی مانند آکنه را تشدید کنند ، روغن آرگان در واقع پوست آسیب دیده را تسکین داده و باعث بهبودی می شود...

آکنه اغلب نتیجه پوست های چرب است. از آنجا که اسانس این محصول بدون چربی است ، با تهیه رطوبت طبیعی به تعادل پوست کمک می کندو همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به بهبود سلولهای آسیب دیده پوست و کاهش التهاب کمک می کند...

استفاده از چند قطره اسانس این محصول بر روی پوست آکنه پس از تمیز کردن و سپس به ارامی مالش دادن و تکرار دو بار در روز می تواند به پاک کردن آکنه های خفیف و همچنین متعادل کردن پوست های چرب یا خشک کمک کند.

7. محافظت و شفابخشی:

آنتی اکسیدان های موجود در این محصول به طور کلی برای بهبود پوست مفید هستند و برای پوست هایی است که دارای شرایط  تحریک ، ترک خورده است بسیار مفید میباشد.

پیشنهاد میکنیم درمورد  روغن گلرنگ مطالعه کنید همچنین شما میتوانید برای خرید روغن آرگان اصل مراکش با ماتماس بگیرید.

به لینک زیر مراجعه کنید

خرید روغن آرگان و نحوه مصرف آن برای پوست و بیمارهای مربوط به آن

b.gholami بازدید : 66 دوشنبه 22 مهر 1398 نظرات (0)

خرید روغن پنبه دانه

خرید روغن پنبه دانه و تاریخچه آن :

روغن پنبه دانه یک روغن نباتی متداول است که از دانه های پنبه دانه گرفته می شود. یک بذر پنبه ای کامل حاوی 15 تا 20 درصد روغن است. روغن پنبه باید برای تصفیه گوسیپول تصفیه شود. این سم طبیعی که به وجود می آید رنگ زرد آن را به روغن می دهد و گیاه را از حشرات محافظت می کند. از روغن تصفیه نشده پنبه بعضا بعنوان سموم دفع آفات استفاده می شود

 

روغن پنبه دانه به عنوان یک روغن نباتی!

این سموم همچنین با ناباروری و آسیب کبدی مرتبط بوده ومیتواند روی آن اثر بگذارد. روغن پنبه ای در پخت و پز استفاده می شود و همچنین به عنوان داروی خانگی برای شرایط خاص پوستی و بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد...

مانند روغن زیتون  یا روغن پنبه دانه غنی از چربی اشباع نشده است که می تواند به کاهش LDL کلسترول "بد" و افزایش HDL کلسترول "خوب" کمک کند. اما،همچنین دارای چربی اشباع زیاد است که تأثیر متضادی بر کلسترول دارد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد.

این محصول به دلیل توانایی افزایش عمر مفید ، معمولاً در غذاهای فرآوری شده استفاده می شود. برخی از این محصولات عبارتند از:

چیپس سیب زمینی

کوکی ها و کراکرها

مارگارین

سس مایونز

سس سالاد

همچنین یک ماده محبوب برای پخت است. این یک شاخص چربی جامد را برای کوتاه کردن فراهم می کند ، و کالاهای پخته شده را مرطوب و جویدنی می کند. همچنین به دستیابی به یک قوام خامه در شله های یخ زده و شلاق زدن کمک می کند...

روغن پنبه همچنین توسط بسیاری از زنجیره های فست فود برای سرخ کردن عمیق مورد استفاده قرار می گیرد زیرا به جای ماسک کردن آن ، طعم غذا را تقویت می کند. همچنین نسبت به سایر روغنهای گیاهی ارزانتر است روغن پنبه نیز استفاده های غیر غذایی زیادی دارد.

در دهه 1800 ، روغن پنبه دانه در درجه اول در لامپهای روغنی و برای ساخت شمع مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه از این ماده در حشره کش ها ، مواد شوینده لباسشویی و مواد آرایشی استفاده می شود.روغن پنبه دانه ممکن است فواید اقتصادی نیز داشته باشد ، اما محتوای چربی اشباع شده، آن را در مقایسه با روغنهای گیاهی دیگر یک انتخاب ناسالم می کند...

روغن پنبه ای برای پوست نیزمورداستفاده قرارمیگیرد. روغن پنبه حاوی مقادیر زیادی ویتامین E ، اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان ها است که فواید زیادی برای پوست شما دارند ، از جمله: مرطوب کننده ضد پیری خواص ضد التهابی اسیدهای چرب خاص باعث افزایش نفوذپذیری پوست شما می شوند.

این به پوست شما اجازه می دهد تا برای نتیجه بهتر مواد دیگر را بهتر جذب کند. اسید لینولئیک که یکی از اسیدهای چرب موجود در روغن پنبه است ، یک ماده رایج در محصولات مراقبت از پوست است...

همچنین به دلیل خاصیت ضد التهابی از آن در شامپو و کرم های ضد آفتاب نیز استفاده می شود. همچنین بعضی ممکن است به روغن پنبه حساسیت داشته باشند.

نحوه استفاده آن بدین شکل است که مقداری روغن را به اندازه یک سکه روی پوست خود قرار داده و مالش دهید. اگرپوست شما در 24 ساعت هیچ واکنشی نشان نداد میتوانید از آن استفاده کنید و هیچ حساسیتی ندارید شواهد زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه رژیم های غذایی حاوی چربی های اشباع نشده تنها می توانند التهاب را کاهش دهند

به نظر می رسد افرادی که رژیم غذایی مدیترانه ای زیاد در چربی های اشباع نشده را اشباع می کنند ، میزان قابل توجهی از مواد شیمیایی التهابی را در خون خود دارند. التهاب با بیماری مزمن از جمله بیماری های قلبی ارتباط دارد. روغن پنبه حاوی تنها 18 درصد چربی اشباع نشده 18 درصد است ، اما در صورت هیدروژنه شدن بخشی به میزان 50 درصد افزایش می یابد

از نظر تئوری ، روغن پنبه دانه می تواند یک اثر ضد التهابی مشابه روغن زیتون داشته باشد...

این ممکن است به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و بهبود علائم بیماری های التهابی مانند ورم مفاصل کمک کند. اگرچه روغن پنبه هیدروژنه دارای چربیهای اشباع نشده نسبتاً زیاد است ، اما بنیاد آرتریت روغنهای دیگری به عنوان خاصیت ضد التهابی معرفی میکند، مانند: روغن زیتون روغن دانه انگور روغن کلزا ،روغن آووکادوو روغن گردو

این روغن خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد، چربی های اشباع نشده در روغن پنبه ممکن است به کاهش LDL شما و افزایش HDL شما کمک کند. این می تواند فشار خون را بهبود بخشد و خطر بیماری قلبی و سکته مغزی را کاهش دهد، که این امر می تواند اثر متضادی داشته باشد.

تا اواخر دهه 1800 ، هیچ کس به دانه های نخی اهمیت نمی داد. الیاف پنبه مورد تقاضا بود ، ولی دانه های پنبه بی فایده بود و دور ریخته میشد...

اما در اواخر قرن افرادی بنام  پروكتور و گمبل فرصتی برای تجارت پیدا كردند و روغن ارزان قیمت پنبه را در محصولات خود وارد كردند. این تلاش با راه اندازی کریسکو در سال 1911 به پایان رسیددر طول 30 سال آینده ، روغن پنبه دانه در بسیاری از دستور العمل ها جایگزین شیرینی شد و پادشاه روغنهای گیاهی شد.

بنابراین ، به نام قلب سالم ، AHA توصیه کرد كه افراد ،چربی های اشباع شده را با چربی های اشباع نشده جایگزین كنند. و بعد از آن روغنهای گیاهی به عنوان قلب سالم شناخته شدند ، در حالی که چربیهای اشباع شده از جمله یال ، روغن نارگیل ، روغن نخل و تخم مرغ مترادف بیماری های  قلبی بودند روغن پنبه دانه ،امروزه روغن پنبه دانه از دانه های گیاه پنبه برداشت می شود و بسیاری از افراد آن را به عنوان روغن نباتی استفاده میکنند.پیشنهاد میکنیم در مورد روغن اسطوخودوس نیز مطالعه کنید.

روغن هایی که بعد از پردازش مورد استفاده قرار میگیرد به سه دسته تقسیم میشود :

  1. روغن پنبه دانه خام (تولید شده توسط کارخانه فشار دادن روغن پنبه یا کارخانه استخراج حلال)
  2. روغن تصفیه شده پنبه (تولید شده توسط کارخانه پالایش روغن پنبه)
  3. روغن پنبه نهایی (تولید شده توسط کارخانه شکنش روغن)

به لینک زیر مراجعه کنید

خرید روغن پنبه دانه و خواص آن و حشرات موذی

b.gholami بازدید : 73 دوشنبه 22 مهر 1398 نظرات (0)

خرید روغن پرتقال و فواید آن

روغن پرتقال باعث بهبود حال و هوا میشو وتمرکز را بهبود می بخشد دانشمندان طی تحقیقی دریافتندکه استنشاق این محصول باعث کاهش اضطراب می شود.اسانس پرتقال دارای رایحه ای شیرین و روشن است که یادآور باغ شکوفه ی درختان نارنج است.با تنها چند قطره ، می توانید هر فضایی را با احساس آرامش ، هماهنگی و خلاقیت پر کنید

روغن پرتقال به عنوان یک آرام بخش قوی!

پرتقال به خودی خود لذت بخش است ، یا می توانید آن را با روغن های مکمل مانند گریپ فروت ، دارچین ، نرولی و پچولی ترکیب کنید...طبق گفته متخصصان آروماتراپی ، استنشاقمولکولهای اسانس (یا جذب روغنهای اساسی از طریق پوست) پیام ها را به سیستم لیمبیک منتقل می کند (ناحیه ای از مغز که مسئولیت کنترل احساسات و تأثیر بر سیستم عصبی را دارد)

اعتقاد بر این است که این پیامها بر روی عوامل بیولوژیکی مانند ضربان قلب ، سطح استرس ، فشار خون ، تنفس و عملکرد سیستم ایمنی تأثیر می گذارد. طرفداران ادعا می کنند استفاده از اسانس پرتقال در آروماتراپی می تواند مشکلات سلامتی زیر را درمان یا از آن جلوگیری کند:

آکنه ،اضطراب، سرماخوردگی ،آنفولانزا،یبوست، افسردگی ،التهاب وفشارخون،علاوه بر این ،گفته می شود که روغن اسانس پرتقال باعث بهبود خلق و خو و ترویج سم زدایی می شود.

همچنین اسانس پرتقال دارای رایحه ای شیرین و روشن است که یادآور باغ شکوفه ای درختان نارنج است...

هنگام آماده شدن صبح ، روز خود را با یک نور آفتاب مایع در حال بالا آمدن با پرتقال شروع کنید. با تنها چند قطره ، می توانید هر فضایی را با احساس آرامش ، هماهنگی و خلاقیت پر کنید. پرتقال به خودی خود لذت بخش است ، یا می توانید آن را با روغن های مکمل مانند گریپ فروت ، دارچین ، نرولی و پچولی ترکیب کنید.

پیشنهادمیکنیم در مورد روغن پنبه دانه مطالعه کنید.

به لینک زیر مراجعه کنید

خرید روغن پرتقال و تاثیر آن بروی افسردگی و التهاب

تعداد صفحات : 129

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1281
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 253
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 526
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 526
  • بازدید ماه : 2,168
  • بازدید سال : 35,204
  • بازدید کلی : 61,707