loading...

بازرگانی سایناویژن

قبل از مطالعه این مقاله آمده است: موسسه حقوقی و داوری امین عدالت بر اساس وظیفه اخلاقی خود نسبت به برقراری عدالت و کمک به نیازمندان اقدام نماید. مایل به ارائه خدمات حقوقی، از جمله وکالت از طرف غیر مشتر

b.gholami بازدید : 35 دوشنبه 17 بهمن 1401 نظرات (0)

قبل از مطالعه این مقاله آمده است: موسسه حقوقی و داوری امین عدالت بر اساس وظیفه اخلاقی خود نسبت به برقراری عدالت و کمک به نیازمندان اقدام نماید. مایل به ارائه خدمات حقوقی، از جمله وکالت از طرف غیر مشتریان. طبق قانون وکیل بگیرید. به عبارت دیگر به دلیل حساسیت این موضوع و این نوع جرایم مرتبط با مواد مخدر. یک وکیل متخصص پزشکی با کمترین هزینه وکالت شما را دریافت خواهد کرد. هم اکنون با موسسه حقوقی و داوری امین عدالت کبریا تماس بگیرید .
وکیل خبره یعنی چه و برای چه جرائمی وکلای خبره تعیین می شوند؟ پاسخ: طبق ماده 190 قانون عدالت کیفری: متهم می تواند در تحقیقات مقدماتی وکیل همراه داشته باشد. ضمناً حق وکیل متهم نیز توضیح داده شود. عدم درک حق نمایندگی تخلف انضباطی برای شخص مسئول است. اگر کسی صلاحیت استخدام وکیل را نداشته باشد چه؟ آیا متهمان می توانند از دادگاه درخواست تعیین وکیل کنند؟ تعیین وکیل در جرایم مربوط به مواد مخدر چگونه است؟ برای اینکه بفهمیم وکیل برای چه نوع جرمی استخدام می شود و چگونه می توان وکیل جرایم مواد مخدر را تعریف کرد، ابتدا باید چند نکته توضیح داده شود. برای ادامه مطلب بهترین وکیل مواد مخدر در اصفهان مسیح قاسمی به لینک مربوطه مراجعه کنید.

چه کسی می تواند وکیل جرایم مواد مخدر شود؟

وکیل ترک اعتیاد چه جنبه ای از پرونده را در نظر می گیرد؟ به عبارت دیگر آیا دادستان می تواند از دادگاه درخواست تعیین وکیل کند؟ یا اینکه فقط از متهم می توان تقاضای دستگیری وکیل داد؟ یک وکیل متخصص مواد مخدر می گوید: به استناد ماده 348 ق.آ.د.م برای جرایم بند. بر اساس ماده 302 الف، ب، پ و ت قانون مارکوم، جلسه رسیدگی بدون حضور وکیل انجام نمی شود. . حال اگر مجازات جرایم مواد مخدر مشمول مقررات این ماده باشد، دادگاه باید وکیل تعیین کند. متهم کتباً به دادگاه اعلام می کند که به دلیل کمبود منابع مالی قادر به استخدام وکیل خاصی نیست. به همین دلیل برای متهم به جرایم مواد مخدر وکیل تعیین می شود.
وکیل کشف مواد مخدر طبق قانون
دادگاه پس از احراز صلاحیت متهم و ایجاد مقررات لازم به انجمن حقوقی ذیربط اعلام می کند که کدام پرونده کیفری نیازمند وکیل جرایم مربوط به مواد مخدر است. سپس کانون وکلای مربوطه، مثلاً در تهران، کانون وکلای مرکز، وکیل متهم را تعیین و مشخصات وکیل را به دادگاه اعلام می کند. وضعیت استخدام وکیل جرایم مواد مخدر نیز به وکیل گزارش می شود. وی پس از اطلاع وکیل تساکیری مبنی بر لزوم اظهار نظر در مورد مدین 387 و 388 به اداره مراجعه و پرونده را مطالعه کرد. از این پس جرایم مواد مخدر بدون وکیل در دادگاه رسیدگی نمی شود و آن وکیل باید حضور داشته باشد.

چگونه وکیل ضبط مواد مخدر را شناسایی کنیم؟

وکیل تسخیری در جرایم مواد مخدر با توجه به میزان جرم و اتهام متهم تعیین می شود. به عنوان مثال، اگر شخصی متهم به حمل و نگهداری یا خرید و فروش 100 گرم شیشه یا هروئین باشد، طبق قانون باید وکیل تعیین شود. زیرا مجازات جرایم مربوط به مواد مخدر که شامل اعدام (محرومیت از زندگی)، حبس ابد یا حبس تعزیری درجه 3 و بالاتر است، مشمول مقررات مربوط به داشتن وکیل جرایم مواد مخدر می باشد.

وکیل مواد مخدر چگونه از طریق اموال دفاع می کند؟

بهترین دفاع وکیل مالکیت در جرایم مواد مخدر چه خواهد بود؟ با توجه به پیچیده بودن پرونده های کیفری مرتبط با جرایم مواد مخدر، دفاع از اتهامات موضوع نیز حساسیت، پیچیدگی و ظرافت خاص خود را دارد. این وکیل مبارزه با مواد مخدر به عنوان مثال گفت: در پرونده کیفری کشف 150 گرم تریاک از مغازه و تحویل آن به متهم بنا به شهادت و اعتراف متهم، متهم هر روز آن را می فروخت. مقدار مواد مخدر به 1 نفر سالها در اوراق بازجویی نزد بازپرس. گذشت
یک وکیل مصادره مواد مخدر با این نظر که اتهام نگهداری و نگهداری 150 گرم تریاک با فروش روزانه یک سال قبل تفاوت زیادی دارد و موکل به مجازات سنگین تری محکوم خواهد شد، به این پرونده رسیدگی و از موکل خود دفاع کرده است. ! با تشکیل دفاع حقوقی صالح می توان از صدور احکام ناعادلانه جلوگیری کرد.
توجه: در صورت عدم اتهام وکیل مربوط به مواد مخدر، توصیه می شود پس از بررسی پرونده از وکیل مواد مخدر مشاوره حقوقی بگیرید.

وکیل با جرایم و محکومیت مواد مخدر

وکیل چه نقشی در صدور حکم جرایم مواد مخدر می تواند داشته باشد؟ بد نیست بدانید که بسیاری از متهمان جرایم مربوط به مواد مخدر برای اولین بار دستگیر شده و در حال گذراندن مجازات هستند. بنابراین استناد صحیح و معتبر به مقررات تخفیف مجازات، تعلیق اجرای حکم و تعلیق مجازات می تواند موجب تخفیف مجازات متهم شود. بهترین راه برای ارائه دفاعیات واجد شرایط، ارائه دفاعیه و استناد به قانون در قالب لایحه دفاعیه است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1281
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 256
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 529
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 529
  • بازدید ماه : 2,171
  • بازدید سال : 35,207
  • بازدید کلی : 61,710