loading...

بازرگانی سایناویژن

دستگاه بسته بندی قند به لینک مربوطه مراجعه کنید. یادتان هست در سال های گذشته که قند مادر و مادربزرگ ما تمام شد؟ نیشکر بزرگ می خریدند و در گوشه ای از ایوان یا حیاط خانه، پارچه بزرگی پهن می کردند و نیشک

b.gholami بازدید : 47 چهارشنبه 17 خرداد 1402 نظرات (0)

دستگاه بسته بندی قند به لینک مربوطه مراجعه کنید. یادتان هست در سال های گذشته که قند مادر و مادربزرگ ما تمام شد؟ نیشکر بزرگ می خریدند و در گوشه ای از ایوان یا حیاط خانه، پارچه بزرگی پهن می کردند و نیشکر را می شکستند. تکه های زیادی به این طرف و آن طرف می پریدند و بچه ها تکه ها را در دهانشان زمزمه می کردند و کاسه ها پر از تکه های شکر و خاک قند مانده ته قندان شده بود و برای پختن شیرینی عید حرکت می کردند. . .

اما امروزه به دلایلی مانند: ایجاد سر و صدا، مشغله والدین و ... شکر مصرفی در فروشگاه ها به صورت له شده و بسته بندی شده تهیه و وارد قندان منازل می شود.
یکی از کارهایی که می توان به عنوان شغل دوم و درآمدزا در خانه انجام داد خردکردن و بسته بندی شکر است. شغلی شیرین که نیاز به سطح تحصیلات و مدرک خاصی ندارد. همچنین نیازی به دیدن آموزش خاصی ندارید. اما قبل از شروع کار باید با افراد متخصص و با تجربه مشورت کنید.

می توانید کار خود را با قندشکن های دستی و معمولی شروع کنید. اما این راه زمان زیادی می برد و به صرفه نیست. دستگاه های کوچک و بزرگی برای این منظور ساخته می شود که با خرید آن، بزرگترین دستگاه خانگی شکر خردکن تنها دو و نیم متر از فضای خانه را اشغال می کند. این دستگاه با قیمتی در حدود پنج میلیون تومان قابل خرید است که نیاز به سرمایه زیادی ندارد، البته می توانید این مبلغ را به صورت وام از موسسات قرض الحسنه و بسیج سازندگی دریافت کرده و به صورت اقساطی پرداخت کنید.

آموزش کسب درآمد در خانه با خرد کردن و بسته بندی شکر

در هر صورت بهتر است مواد اولیه را از مبدا خریداری و تهیه کنید، زیرا این کار هم مقرون به صرفه تر و هم مطمئن تر است. برخی از کارخانه ها کمتر از چند تن به متقاضیان می فروشند، بنابراین اولین قدم شما تماس و صحبت با کارخانه ها است.
اول از همه، شما با مشکلاتی مانند: کمبود مشتری مواجه خواهید شد. اما با توکل به خدا و استقامت قطعا موفق خواهید شد. پس در اولین مانع توقف نکنید. شما می توانید شکر تولیدی خود را به مغازه ها، رستوران ها و فروشگاه ها، ادارات عرضه کنید. حتماً به دوستان و خانواده خود اعلام کنید که قند خرد شده و بسته بندی تمیز را ارائه می دهید.

بدون شک برای خرید می آیند و می تواند نوعی تبلیغ برای کار شما باشد. در این کار شما در ابتدا خودتان را بازاریابی می کنید و بعد از مدتی که کارتان تمیز و درست شد به شما سفارش می دهند.
بنابراین، تمیزی کار بسیار مهم است، زیرا کار و محصول شما با سلامت انسان مرتبط است. محل قرار دادن دستگاه باید تمیز و بدون آلودگی باشد و افرادی که با دستگاه و مواد قندی در تماس هستند نیز باید اصول بهداشتی را کاملا رعایت کنند. با رعایت اصول بهداشتی بدون شک سازمان های مربوطه و نمایندگان وزارت بهداشت در شهر محل سکونت شما مجوزهای لازم را صادر خواهند کرد.

شکر را هر طور که له کنید ضایعاتی می آورد که می توانید این خاک قند باقی مانده را به قنادی ها، قنادی ها و کارگاه های شیرینی پزی بفروشید. به گفته کسانی که این کار را برای کسب درآمد انجام داده اند، اگر به طور متوسط ​​روزی پنج ساعت برای این کار وقت بگذارید، درآمد و سود شما تقریباً ماهیانه دو تا دو و نیم میلیون تومان می شود.

تایوان و چین شعار "هر خانه یک کارخانه است و هر کارخانه یک خانه است" برای شروع کار در خانه های خود داشتند و این باعث پیشرفت آنها شد. در ایران با بروز مشکلات اقتصادی خوب است که این شعار را سرلوحه کار خود قرار دهیم. خرد کردن و بسته بندی شکر و خاک قند می تواند شروعی برای ساخت یک کارخانه در خانه ما باشد.

درست است که عده ای به زیبایی بسته بندی توجه می کنند، اما خیلی ها هم هستند که با پولی که می پردازند دوست دارند حجم بیشتری از محصول داشته باشند اما بسته بندی شیک نداشته باشند، پس سطح جامعه را در نظر بگیرید. انتظار و این سطح اندازه گیری پس از مدت کوتاهی با پرسش و نظرسنجی از دوستان و همسایگان به دست می آید.

دو نوع بسته بندی قند 

همچنین می توانید دو نوع بسته بندی با حجم و اندازه شکر را ارائه دهید البته با دو قیمت متفاوت که بسته بندی ساده را با قیمت واقعی و بسته بندی شیک تر را با قیمت بالاتر عرضه می کنید، فراموش نکنید. که در صورت بسته بندی شیک و برای داشتن یک کارخانه باید یک برند ثبت کرد و به دنبال کارهای اداری آن رفت. از طرفی برای تولید پاکت باید هزینه جداگانه ای محاسبه و پرداخت کنید. بنابراین در برنامه ریزی خود حتما به این نکته توجه کنید. این شغل سریع و سودآور است و اگر کار شما بر اساس اصول و قواعد باشد، مطمئناً به موفقیت خواهید رسید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1281
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 219
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 377
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 377
  • بازدید ماه : 2,019
  • بازدید سال : 35,055
  • بازدید کلی : 61,558