loading...

بازرگانی سایناویژن

قیمت مخزن آب 500 لیتری تک لایه اینجا کلیک کنید. مخزن بلند 500 لیتری تک لایه عمودی قابل استفاده در صنایع کشاورزی، دارویی، بهداشتی و خانگی می باشد. توصیه می شود آب آشامیدنی را در مکانی تاریک و کم نور ذخ

b.gholami بازدید : 38 پنجشنبه 18 خرداد 1402 نظرات (0)

قیمت مخزن آب 500 لیتری تک لایه اینجا کلیک کنید. مخزن بلند 500 لیتری تک لایه عمودی قابل استفاده در صنایع کشاورزی، دارویی، بهداشتی و خانگی می باشد. توصیه می شود آب آشامیدنی را در مکانی تاریک و کم نور ذخیره کنید. از آنجایی که مخازن تک لایه قابلیت جلوگیری از تابش نور خورشید را ندارند و امکان رشد جلبک در داخل مخزن وجود دارد. یا می توانید از مخزن سه لایه عمودی 500 لیتری برای ذخیره آب آشامیدنی در فضای باز استفاده کنید

اجرای مخزن 500 لیتری زیر پله

مخزن پلی اتیلن زیر پله معمولاً برای ذخیره آب آشامیدنی در ساختمان ها استفاده می شود. به دلیل بی اثر بودن طیف وسیعی از مواد شیمیایی بر روی پلی اتیلن، امکان نگهداری مواد شیمیایی زیادی در این مخزن در زیر پله ها وجود دارد. برای اطمینان از مکانیسم ماده ای که می خواهید در این مخازن ذخیره کنید، لطفا با ما مشورت کنید. همچنین باید در نظر داشته باشیم که از این نوع مخزن برای نگهداری مخزن آب جهت اطفای حریق نیز استفاده می شود.

مخزن 500 لیتر مکعبی

مخزن پلی اتیلن مکعبی یا تانکر مکعبی مانند مخازن آسانرو و مخازن بیضی شکل هندسی خاصی دارد و برای مکان هایی با فضای محدود بسیار مناسب است.

مخزن مکعبی به راحتی از هر درب ورودی عبور می کند. مخازن مکعبی خوابیده نیز برای فضای زیر پله ها استفاده می شود. اما مناسب ترین مخزن برای این منظور مخزن زیر پله است.

ساخت مخزن مکعبی به صورت یکپارچه باعث شده تا مخزن تقریباً تخریب ناپذیر باشد. استفاده از روش قالب گیری چرخشی که در روش تولید مخزن آب استفاده می شود، مخزن آب مکعبی پلی اتیلن را بدون درز، ضد آب و نشتی می کند.

این  مخازن برای استفاده در پشت بام ساختمان نیز بسیار مناسب هستند. از آنجایی که سطح مقطع زیادی دارند و فشار ناشی از وزن مایع را در سطح و سطح بزرگتری پخش می کنند، فشار کمتری به ساختار و سطح زیرین مخزن وارد می شود.

در مخازن مکعبی سه لایه به دلیل وجود لایه تیره امکان نفوذ نور خورشید به مخزن آب وجود ندارد و در نتیجه شرایط برای رشد جلبک ها فراهم نمی شود.

بنابراین برای ذخیره آب شرب مخزن آب پلی اتیلن سه لایه توصیه می شود که به خوبی می تواند آب مورد نیاز 6 تا 8 واحد مسکونی را تامین کند. مزیت اصلی مخزن مکعبی ابعاد و شکل هندسی آن است، می توان آن را در مکان هایی نصب کرد که مخازن دیگر قابل نصب نیست و فضای کمی را اشغال می کند.

این مخازن به صورت پیش فرض فاقد اتصالات ورودی و خروجی (اتصالات) می باشند لذا مشتریان محترم می توانند در هنگام سفارش تمایل خود را جهت نصب این اتصالات به کارشناسان فروش شرکت اطلاع دهند.

کاربرد مخزن 500 لیتری مکعبی

در این بخش به برخی از خصوصیات مخازن مکعبی می پردازیم:

برای ذخیره آب آشامیدنی
برای ذخیره آب لازم برای اطفای حریق
برای نگهداری مایعات صنعتی و شیمیایی

مخازن انبساط پلی اتیلن مورد استفاده در ساخت و ساز و جایگزین منابع فلزی

منبع انبساط مخزنی است که فشار اضافی مایعات گرم شده را متعادل می کند و کمبود آب در گردش در سیستم های گرمایش مرکزی را جبران می کند. منابع انبساط معمولاً برای دو منظور در سیستم های گرمایش منطقه ای استفاده می شوند:

کاهش فشار آب در اثر گرم شدن و افزایش حجم بخار آب در دیگ ها و پکیج ها
جبران افت فشار ناشی از اتلاف آب در سیستم های حرارت مرکزی

منبع چیست؟

پس از تشخیص گرمای مخزن، برای جلوگیری از خروج حجم اضافی از مدار و همچنین کنترل فشار سیستم گرمایش ساکن ساختمان، آب در مدار تجهیزات ساختمان منبسط شده و حجم آن افزایش می یابد. منبعی استفاده می شود که منبعی را که می گویند بسط می دهد

در سیستم های گرمایش مرکزی آب گرم، شبکه خطوط لوله بسته است و در صورت عدم پیش بینی لازم، تغییرات دما و در نتیجه تغییر حجم آب می تواند تغییرات قابل توجهی در فشار در سیستم ایجاد کند. بنابراین از چشمه های انبساط برای جذب انبساط آب و ثابت نگه داشتن فشار در سیستم استفاده می شود. این سیستم فضای لازم را برای افزایش حجم در اثر انبساط آب فراهم می کند و در نتیجه فشار سیستم را در مقدار تنظیم شده ثابت نگه می دارد.

انواع منابع افزودنی

1. Open Expansion Source: این نوع سورس به open متصل شده و بالای تمامی تجهیزات سیستم نصب می شود.
2. منبع انبساط بسته: این نوع مخزن انبساط به هوای آزاد دسترسی ندارد و معمولاً در موتورخانه نصب می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1281
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 58
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 272
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 600
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 600
  • بازدید ماه : 2,242
  • بازدید سال : 35,278
  • بازدید کلی : 61,781