loading...

بازرگانی سایناویژن

مخزن آب 500 لیتری بیضی کلیک کنید . برای نگهداری آب بهداشتی و آشامیدنی مناسب بوده و با توجه به کیفیت و کارایی خود توجه بسیاری از افرادی که قصد خرید منبع پلی اتیلن را دارند به خود جلب کرده است. مخازن پل

b.gholami بازدید : 44 دوشنبه 22 خرداد 1402 نظرات (0)

مخزن آب 500 لیتری بیضی کلیک کنید . برای نگهداری آب بهداشتی و آشامیدنی مناسب بوده و با توجه به کیفیت و کارایی خود توجه بسیاری از افرادی که قصد خرید منبع پلی اتیلن را دارند به خود جلب کرده است. مخازن پلی اتیلن طبرستان در مدل ها و ظرفیت های مختلف تولید و به فروش می رسد تا تمامی نیازهای متقاضیان این محصول برطرف شود. این مشکل باعث شده کسانی که قصد خرید مخزن پلی اتیلن در طبرستان را دارند با سوالات مختلفی مواجه شوند

. تفاوت بین مدل های مختلف تانک مخزن مخزن  چیست؟ چگونه ظرفیت مورد نیاز مخزن پلی اتیلن را محاسبه کنیم؟ چگونه مخازن پلی اتیلن را حمل و خرید کنیم؟ و... این دسته از سوالات معمولا ذهن کسانی را که قصد خرید منبع طبرستان را دارند به خود مشغول می کند و گاهی انتخاب محصول مناسب را با مشکل مواجه می کند. با مطالعه مقاله زیر می توانید به اکثر سوالات خود در مورد مخازن پلی اتیلن در طبرستان پاسخ دهید و خریدی مطمئن و هوشمند را تجربه کنید. با گرام لوکس همراه باشید.

مخزن آب مخزن مخزن 

مخزن پلی اتیلن سه لایه 500 لیتری طبرستان تولید گروه صنعتی طبرستان پلاستیک می باشد که در سال 1375 فعالیت خود را در شهر ساری آغاز کرد.شرکت مجتمع پلاستیک مخزن مخزن همواره اولویت خود را بر کیفیت مخازن تولیدی و جلب رضایت مشتریان قرار داده است و این رویکرد آن را در بزرگترین واحد تولیدی مخازن ذخیره آب بهداشتی قرار داده است.

تمامی مخازن پلی اتیلن در طبرستان دارای استاندارد و گواهی بهداشتی بوده و شما می توانید با خیالی آسوده این محصول ذخیره آب را خریداری نمایید. مخزن پلی اتیلن سه لایه 500 لیتری طبرستان دارای 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش از مجتمع پلاستیک طبرستان می باشد.

ویژگی ها و مشخصات مخزن پلی اتیلن سه لایه بیضی شکل 500 لیتری در طبرستان

مناسب برای نگهداری و حمل و نقل آب آشامیدنی، مواد شیمیایی و مواد غذایی
تمامی مخازن به صورت دو لایه، سه لایه و چهار لایه تولید و به فروش می رسد.
انواع اتصالات لوله کشی را به راحتی روی بدنه محصول نصب کنید.

جنس مخازن پلی اتیلن در مخزن مخزن  دارای استاندارد غذایی می باشد که مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد.
وزن سبک و جلوگیری از تبادل دمای مایع با محیط به دلیل لایه فوم داخل مخزن
مخازن سه لایه و چهار لایه به دلیل جلوگیری از نفوذ نور خورشید ضد جلبک هستند.

مواد پلیمری به کار رفته در تولید مخازن از ورود اشعه فرابنفش نور خورشید به داخل مخزن جلوگیری می کند.
مخازن پلی اتیلن مخزن مخزن  شرایط نگهداری طولانی مدت آب را بدون تغییر رنگ، بو و طعم آن دارند.
سایر مشخصات فنی مخزن پلی اتیلن بیضی شکل 500 لیتری طبرستان را می توانید با مراجعه به قسمت اطلاعات محصول مطالعه فرمایید.

نحوه محاسبه ظرفیت منبع ذخیره آب

آیا مخزن 500 لیتری پلی اتیلن سه لایه بیضی شکل در مخزن مخزن  برای مصرف مورد نیاز من کافی است؟ این سوالی است که بسیاری از افرادی که قصد خرید منبع آب پلی اتیلن را دارند از خود می پرسند. میانگین مصرف آب برای هر ساختمان 250 لیتر (در صورت سکونت در هر ساختمان 4 نفر) می باشد.

. برای این منظور برای محاسبه ظرفیت  منبع ذخیره آب خانگی کافی است تعداد واحدها را در 250 ضرب کنیم تا ظرفیت منبع مشخص شود. البته ظرفیت حاصل تقریبی است.

نحوه خرید و ارسال مخزن پلی اتیلن سه لایه 500 لیتری در مخزن مخزن 

اگر قصد خرید مخزن پلی اتیلن تک لایه بیضی شکل 500 لیتری در طبرستان را دارید، پس از استعلام موجودی و قیمت محصول، سفارش دهید. برای ثبت سفارش می توانید از پنل کاربری سایت استفاده کنید و یا با واحد فروش تماس بگیرید. همکاران گرام لوکس ما پس از دریافت سفارش ثبت شده شما را برای ادامه مراحل خرید و ارسال کالا راهنمایی خواهند کرد. کلیه مخازن پلی اتیلن طبرستان از طریق نمایندگی های معتبر کشور به صورت مستقیم برای شما عزیزان ارسال می گردد. در صورت داشتن سوال یا ابهام در مورد خرید مخزن پلی اتیلن سه لایه 500 لیتری می توانید با کارشناسان گرم لوکس تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1281
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 245
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 1,887
  • بازدید سال : 34,923
  • بازدید کلی : 61,426