loading...

بازرگانی سایناویژن

امروزه ساکنان شهرهای بزرگ معمولا برای فرار از هرج و مرج و دوری از محیط شهری به ویلاهای خود می روند. اما دوری صاحبان ویلا مشکلاتی را ایجاد می کند که نگهداری ویلا را با مشکل مواجه می کند. کلبه هوشمند را

b.gholami بازدید : 26 دوشنبه 30 مرداد 1402 نظرات (0)

امروزه ساکنان شهرهای بزرگ معمولا برای فرار از هرج و مرج و دوری از محیط شهری به ویلاهای خود می روند. اما دوری صاحبان ویلا مشکلاتی را ایجاد می کند که نگهداری ویلا را با مشکل مواجه می کند. کلبه هوشمند راه حل بسیار خوبی برای حل این مشکلات است.ویلای

هوشمند چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ویلای هوشمند راه حلی پیشرفته و یکپارچه برای تغییر سبک زندگی افراد برای داشتن آینده ای زیبا و مجلل و در عین حال کاملا کاربردی است. سیستم هوشمند ویلا یک سیستم BMS است که امکان کنترل از راه دور ویلا و نظارت بر امنیت آن را فراهم می کند.در ویلای هوشمند کارها با کمک کنترلر و اینترنت انجام می شود. کنترلر ترکیبی از چندین سخت افزار است و از طریق نرم افزارهای قدرتمند نقش مهمی در کل سیستم ایفا می کند. به عبارت ساده، همه چیز توسط یک واحد کنترل مرکزی که معمولا یک سیستم کامپیوتری است انجام می شود.

به عنوان صاحب  ویلای هوشمند می توانید با تلفن همراه خود همه چیز را از راه دور کنترل کنید. به این ترتیب تلفن همراه دستوراتی را به دستگاه مرکزی ارسال می کند و این دستورات دقیقاً با کمک چندین دوربین و سنسور اجرا می شود.در ویلای اتوماتیک می توانید روشنایی چراغ ها را به دلخواه تغییر دهید و یا اگر در ویلا نیستید می توانید چراغ ها و پرده ها را از راه دور کنترل کنید و در صورت روشن ماندن آن را خاموش یا پرده را ببندید.با کمک سیستم آبیاری هوشمند، حتی اگر برای مدت طولانی از کلبه بازدید نکنید، باغ و گل های شما آسیب نمی بینند و نیازی به صرف هزینه و زمان زیادی برای تعمیر باغ و گرفتن باغ ندارید. هر بار از گلدان ها مراقبت کنیدبا هوشمند سازی ویلا از امنیت ویلا نیز اطمینان دارید و می توانید آن را از هر نقطه ای با تلفن همراه خود کنترل کنید. در واقع، هوشمندی کار تمیزکننده را دقیق تر، قابل اطمینان تر و حتی ارزان تر می کند.

کاربردها و امکانات برای هوشمندسازی کلبه ها

سیستم آبیاری هوشمند باغات و گیاهان:

زمانی که صاحب کلبه حضور نداشته باشد مانند یک باغبان حرفه ای با حسگرهای حساس به نور، رطوبت خاک و ... رفتار می کند و در مصرف آب نیز صرفه جویی زیادی خواهد داشت.

مانیتورینگ کامل ویلا از راه دور:

دور شدن از ویلا دیگر مشکلی ندارد زیرا با دوربین های نظارتی هوشمند می توانید در هر زمان و هر مکان از وضعیت آن مطلع شوید.

سیستم آبیاری هوشمند هزینه های نگهداری فضای سبز را کاهش داده و با رفع خطاهای انسانی عمر پوشش گیاهی ویلای شما را افزایش می دهد. در روزهای بارانی، گیاهان شما با توجه به میزان بارندگی آبیاری می شوند، به عنوان مثال، اگر درخت نخل شما به 4 لیتر آب در روز نیاز داشته باشد و امروز نیمی از آن بارندگی داشته باشد، سیستم هوشمند به طور خودکار به میزان مورد نیاز آبیاری می کند. گیاه، یعنی 1 لیتر آب می دهد. همین امر در مورد بافت های مختلف گیاهی در باغ نیز صدق می کند.

کنترل سیستم روشنایی هوشمند یکی از مهمترین موارد در یک ویلای هوشمند است که به دلیل بزرگ بودن ویلا و عدم استفاده از بسیاری از فضاهای ویلا، کنترل سیستم روشنایی در ویلا بسیار سخت و دشوار است. به روش سنتی، بنابراین استفاده از یک سیستم هوشمند برای روشنایی باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. شادی می آورد.  گوزن وزن علاوه بر همه اینها، راحتی و راحتی را برای کاربر فراهم می کند. با فشردن یک دکمه می‌توانید سناریوی شب را در جایی شروع کنید که همه چراغ‌ها خاموش هستند، پرده‌ها بسته می‌شوند و سیستم امنیتی فعال می‌شود. اصولاً ویلای هوشمند شما به شما شب بخیر می گوید. از دیگر خدمات شرکت گوزن زرد می توان به هوشمند سازی ساختمان اشاره کرد.

هوشمندسازی ویلا از طریق کنترل درب ورودی

سیستم کنترل دسترسی یا مدیریت درب ورودی ویلا یکی از موارد مهمی است که در ویلاهای هوشمند اجرا می شود. جدا از راحتی و آسایش کاربر، مسئله امنیت را نیز افزایش می دهد. تصور کنید درب ویلا به روی شما باز می شود، به محض نزدیک شدن ماشین شما به ویلا، چراغ ها روشن می شود و ویلا پذیرای شما خواهد بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1282
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 57
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 316
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 946
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 946
  • بازدید ماه : 2,588
  • بازدید سال : 35,624
  • بازدید کلی : 62,127