loading...

بازرگانی سایناویژن

بر اساس ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، در صورتی که رئیس قوه قضائیه رأی قطعی یکی از مراجع قضایی را مغایر قانون بداند، پرونده را با قرار ادامه به دیوان عالی کشور ارجاع می دهد. در بخش ویژه ای که از

b.gholami بازدید : 42 دوشنبه 24 بهمن 1401 نظرات (0)
بر اساس ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، در صورتی که رئیس قوه قضائیه رأی قطعی یکی از مراجع قضایی را مغایر قانون بداند، پرونده را با قرار ادامه به دیوان عالی کشور ارجاع می دهد. در بخش ویژه ای که از سوی رئیس دادگاه تعیین می شود، رسیدگی و قاضی این پرونده مورد بررسی، رسیدگی و تصمیم نهایی اتخاذ شد. اگر واقعاً اینطور باشد، تصمیم نهایی قبلی را کنار می گذارند، هم در شکل و هم در ماهیت تجدید نظر می کنند و بر اساس آن تصمیم می گیرند. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل مواد مخدر در اصفهان کلیک کنید.

اعمال ماده 477 دیوان عالی کشور در ایران به چه معناست؟

در ماده 477 قانون اساسی آمده است: در صورتی که رئیس قوه قضائیه در رسیدگی تشخیص دهد که رأی دادگاه خلاف شرع است، آن را برای رسیدگی به مراجع ارجاع می دهد.
ماده 477 وکیل و کارشناس رسمی است
هنگام انتخاب وکیل مناسب برای پرونده بند 477، هنگام انتخاب وکیل باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. وقتی صحبت از استفاده از بخش 477 می شود، باید در فرآیند انتخاب خود دقت کنید تا بهترین نتیجه ممکن را برای پرونده خود تضمین کنید.
در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که به شما در انتخاب وکیل مناسب برای پرونده بخش 477 کمک می کند.
درمان یعنی چه؟
ماده 477 یکی از مهمترین ارکان قانون است. اعاده دادرسی در واقع یکی از راههای فوق العاده اعتراض به تصمیمات دادگاه است. به عبارت دیگر راهی برای بازگشت به دادگاه صادرکننده حکم قبلی است. هدف از اعاده دادرسی بازگرداندن دادگاه از رای قطعی قبلی و شروع مجدد پرونده و اتخاذ تصمیم بر اساس دستورالعمل اعاده دادرسی می باشد. با توجه به اینکه شاکی مدعی است صدور این رأی نادرست بوده یا در هنگام صدور رأی مخفی بوده و یا حتی به دلایل قانونی، قاضی به پرونده رسیدگی نکرده است.

عواقب راه اندازی مجدد فرآیند

اگر دستور دادرسی صادر شود به این معنی است که رأی نقض شده و درخواست تجدیدنظر می شود. در این فرآیند امکان صدور مجدد تصمیم قبلی نیز وجود دارد. اما اجرای حکم تا پایان رسیدگی و رسیدگی به پرونده متوقف می شود. بنابراین برای شروع فعالیت باید شرایط لازم فراهم شود. با شروع محاکمه جدید، به محض اینکه مدارک ارائه شده در آن زمان قوی باشد، دستور تعلیق آثار و عواقب حکم اصلی صادر خواهد شد.
وکلای دادگستری خبره و مجرب، علاوه بر داشتن دانش و تجربه کافی در این زمینه، دارای تکنیک های ارائه قوی و همچنین دارای تجربه فراوان می باشند. افراد می توانند با خیالی آسوده روند کاری 0 تا 100 خود را به این وکلای مجرب و حرفه ای بسپارند و شاهد کسب نتایج دلخواه باشند. لازم به ذکر است مشتریان گرامی می توانند از خدمات مشاوره حقوقی این مجموعه به صورت رایگان بهره مند شوند. همانطور که می دانید ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در دیوان عالی کشور است و در این زمینه وجود وکیل ماده 477 در دیوان عالی کشور می تواند نقش بسیار موثری داشته باشد. مشاوران گروه وکلای ویژه دادگاه در خصوص اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری به صورت تلفنی و آنلاین به شما مشاوره حقوقی می دهند و می توانید برای هرگونه سوال در این زمینه و در صورت لزوم با آنها تماس بگیرید. ، برای توصیه. به صورت حضوری به دفتر مرکزی بازار مراجعه کنید و در صورت تمایل پرونده خود را برای رسیدگی در اختیار آنها قرار دهید.
1. مطمئن شوید که وکیلی که انتخاب می‌کنید متخصص در امور بخش 477 باشد. این مهم است زیرا این حوزه حقوقی پیچیده و حساس است، بنابراین شما به شخصی نیاز دارید که در این زمینه متخصص باشد.
2. یک وکیل با تجربه خوب در پرونده های بخش 477 انتخاب کنید که به پرونده شما شانس بیشتری برای موفقیت می دهد.
3. وکیلی را انتخاب کنید که یک مشاوره رایگان ارائه می دهد تا قبل از تعهد به همکاری با آنها، از تجربه و تخصص آنها ایده بگیرید.
پیروی از این نکات به شما کمک می کند تا وکیل مناسب برای پرونده بخش 477 خود را انتخاب کنید و بهترین شانس موفقیت را به شما می دهد.

مشاوره تلفنی با وکیل متخصص اعمال ماده ۴۷۷ دیوان عالی کشور

همانطور که پرونده ها به دسته های مختلف تقسیم می شوند، اعتراض به درمان نیز به دسته های مختلفی تقسیم می شود. دعاوی با توجه به موضوع آنها حقوقی، کیفری، خانوادگی، مدنی، نظامی و ... می باشد.
اگر به دنبال مشاوره تلفنی با وکیلی هستید که در اجرای ماده 477 دیوان عالی کشور تخصص داشته باشد، به جای درستی آمده اید.
در وکلای سرمایه، ما تیمی متشکل از وکلای مجرب داریم که می‌توانند راهنمایی‌های حقوقی مورد نیاز برای اطمینان از محافظت از حقوقتان را به شما ارائه دهند. ما یک مشاوره اولیه رایگان ارائه می دهیم تا بتوانید در مورد خدمات ما و نحوه کمک به شما بیشتر بدانید.
در طول مشاوره، ما در مورد وضعیت خاص شما صحبت خواهیم کرد و به شما در مورد نحوه ادامه پرونده خود توصیه می کنیم. ما همچنین به هر سؤالی که ممکن است در مورد بخش 477 دادگاه عالی و نحوه اعمال آن در پرونده شما داشته باشید پاسخ خواهیم داد.
برای تعیین وقت مشاوره رایگان همین امروز با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظریم که به زودی با شما صحبت کنیم.

چگونه می توان دادخواست اعمال ماده 477 دیوان عالی کشور را داد؟

ثبت درخواست برای درخواست بند 477 دیوان عالی کشور بسیار مهم است. تقاضای ادامه رسیدگی موضوع ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری باید به دفتر یا دبیرخانه رئیس قوه قضاییه تهران به نشانی خیابان ولیعصر (عج) ارائه شود. (عج)، تهران، خیابان پاستور، روبروی کلانتری جامی. و در شهرستان ها در صورت ارسال دادخواست جهت رسیدگی مجدد باید به دفتر دادگاه عالی استان مراجعه و درخواست خود را ارسال نمایید. در درخواست خود باید نام و مشخصات، آدرس، مشخصات تماس و دلیل اعمال ماده 477 را ذکر کنید همچنین باید خود را معرفی کنید. در دادخواست می توانید دلایل خود را در مورد چرایی اعمال ماده 477 در مورد شما بیان کنید. قاضی تصمیم خواهد گرفت که آیا درخواست شما را بپذیرد یا خیر. پس از بررسی غیرقانونی بودن حکم صادره در پرونده، نظر خود را اعلام و پرونده را به رئیس قوه قضائیه ارسال کردند. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی محکوم علیه (از قبیل شرکت ها یا مؤسسات) می توانند از ماده 477 استفاده کنند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1279
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 1,671
  • بازدید سال : 34,707
  • بازدید کلی : 61,210