loading...

بازرگانی سایناویژن

برای اجرا گذاشتن مهریه چه مدارکی لازم است ؟ اینجا کلیک کنید . پروسه تالاگ 3 تا 6 ماه تا تول توریت است. البته افراد با ملاحظه سوجو در رست طلاکی طلاکی صبحید! بسیاری از غیر وکلا با آگهی ها

b.gholami بازدید : 44 شنبه 27 خرداد 1402 نظرات (0)

برای اجرا گذاشتن مهریه چه مدارکی لازم است ؟ اینجا کلیک کنید . پروسه تالاگ 3 تا 6 ماه تا تول توریت است. البته افراد با ملاحظه سوجو در رست طلاکی طلاکی صبحید! بسیاری از غیر وکلا با آگهی های کذب، زمان بسیار کوتاه (2 تا 3 روز) و هزینه بسیار کم و نفوذ در مراجع قضایی اقدام به شکایت می کنند که منجر به تضییع حقوق موکل می شود. موسسه حقوقی اصفهان از تصمیم گیری موکل با استفاده از وکیل طلاق خرسند است.

طلاق توافقی بدون وکیل

طلاق توافقی بدون وکیل زمان زیادی نمی برد اما اگر بین هر یک از مراحل وقفه ایجاد شود حدود شش تا نه ماه به تاخیر می افتد.

مراحل طلاق توافقی بدون وکیل:

ثبت نام در سامانه ثنا

ثبت نام در سامانه تصمیم گیری

درخواست طلاق با توافق طرفین

در جلسات دادگاه شرکت کنید

صدور گواهی عدم سازش

صدور حکم طلاق

مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی بدون وکیل

مدارک لازم برای طلاق توافقی بدون وکیل عبارتند از:

شناسنامه طرفین

کارت ملی آقایان و بانوان

برگه شرکت در جلسات مشاوره و غربالگری

قرارداد عروسی

گواهی عدم بارداری

گواهی باکرگی

هزینه طلاق توافقی در اصفهان چقدر است؟

آیا می دانید زوج های اصفهانی چقدر باید برای جدایی متقابل هزینه کنند؟ هزینه های قانونی، هزینه های رفت و آمد، هزینه های آزمایشگاهی و غیره. تمام هزینه هایی است که در طلاق با توافق مشترک محاسبه می شود. در صورت تمایل زوجین به وکیل، حق الوکاله به سایر هزینه ها اضافه می شود. هزینه های پرونده به عهده مراجعین است و می توانند بین خود تقسیم کنند.

قانون جدید طلاق توافقی 1400

به گفته بهترین وکیل طلاق در اصفهان: می دانید که هر قانونی با گذشت زمان ممکن است تغییر کند و این به این دلیل است که قوه قضائیه و مجریه و تصمیم گیری با تجربه فراوان در پرونده های مختلف قضایی، نقاط ضعف و قوت قوانین را تشخیص می دهند. اجرا شده و سعی کنید آن را بهبود بخشید.

پیش از این فرآیند طلاق توافقی بر اساس قانون حمایت از خانواده مصوب 1390 انجام می شد، اما در بخشنامه جدید طلاق توافقی که عملاً در سال 1396 با بخشنامه جدید قوه قضائیه ابلاغ شد، اساسی است و تغییرات مهم در قالب و روش های ثبت نام و مراحل جداگانه ای وجود دارد که طبق قوانین جدید در مراحل بعدی بررسی خواهیم کرد.

سیستم تصمیم گیری (حل و فصل طلاق دوستانه)

پس از تصویب قانون جدید طلاق توافقی، قبل از طلاق، زوجین باید گواهی عدم سقط جنین را از مراکز غربالگری و یا مراکز مشاوره بهزیستی دریافت کنند و سپس در سامانه تصمیم گیری که سامانه ثبت طلاق متقابل است، ثبت نام کنند. رضایت و برای یک بار از مراکز مداخله طلاق وقت ملاقات آنلاین بگیرید.

در سیستم تصمیم گیری می توانید لیستی از مراکز مشاوره شهر خود را مشاهده کنید و هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید و برای شرکت در جلسات مشاوره به آن مرکز مراجعه کنید.

طلاق توافقی چقدر طول می کشد؟

یک وکیل طلاق در اصفهان می گوید: با توجه به اینکه در طلاق توافقی زن و شوهر بر سر مسائل مالی و غیر مالی مربوط به ازدواج توافق کرده اند و با رضایت و رضایت دیگری حاضر به جدایی هستند، بدیهی است که دادگاه ها نیز از طولانی و خسته کننده اجتناب می کنند.

اما در خصوص مدت زمان طلاق توافقی نکته مهم این است که در شهرهای مختلف ایران رویه واحدی وجود ندارد و نمی توان زمان دقیق آن را پیش بینی کرد. در شهر محل زندگی خود توصیه می شود مدت زمان تقریبی این نوع طلاق را از وکلای آن شهر جویا شوید.

توافقات مهم در طلاق متقابل

ویژگی مهم طلاق توافقی و تفاوت اصلی آن با طلاق عادی این است که زن و شوهر در مورد حقوق مشترک خود به توافق کامل می رسند.

هزینه طلاق توافقی چقدر است؟

هزینه های طلاق توافقی شامل هزینه های مشاوره، هزینه های پرونده های خانوادگی، هزینه های صدور طلاق در دفاتر رسمی طلاق که در مجموع حدود 1 میلیون تومان خواهد بود. بدیهی است در صورت ارائه وکالت طلاق به وکیل، هزینه این کار به هزینه های فوق اضافه می شود. اولاً زوجینی که قصد طلاق دارند باید در کلیه امور مالی از قبیل مهریه، نفقه، مخارج زندگی، نفقه و حضانت فرزند به توافق برسند. اگر یکی از آنها حتی با یکی از موارد فوق موافق نباشد، طلاق توافقی عملا غیر ممکن است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1281
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 237
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 442
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 442
  • بازدید ماه : 2,084
  • بازدید سال : 35,120
  • بازدید کلی : 61,623