loading...

بازرگانی سایناویژن

دستگاه بسته بندی ظروف یکبار مصرف یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین محصولات در بین کالاهای خانگی دستمال کاغذی است. این محصول همیشه فروش بالایی دارد و دائما در معرض دید عموم قرار می گیرد زیرا همه ا

b.gholami بازدید : 44 شنبه 17 تیر 1402 نظرات (0)

دستگاه بسته بندی ظروف یکبار مصرف یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین محصولات در بین کالاهای خانگی دستمال کاغذی است. این محصول همیشه فروش بالایی دارد و دائما در معرض دید عموم قرار می گیرد زیرا همه از آن استفاده می کنند. به همین دلیل بسته بندی دستمال کاغذی هم از نظر محافظت از محصول و هم از نظر زیبایی بسیار حائز اهمیت است. تجارت بسته بندی دستمال کاغذی بازار بسیار خوبی دارد. برای ورود و به دست آوردن سهم خود از این بازار کافیست یک کارگاه بسته بندی راه اندازی کنید و بسته بندی های شیک و مناسب تهیه کنید.

بسته بندی کاغذ دستمال کاغذی

دستمال کاغذی کاربردهای مختلفی دارد. به عنوان مثال در رستوران ها، هتل ها، فست فودها و حتی در خانه استفاده می شود. دستمال کاغذی در اندازه های مختلف و در مقادیر مختلف بسته بندی می شود. در واقع بسته به هدف و محل استفاده از دستمال کاغذی، بسته بندی آنها نیز متفاوت است. بسته بندی دستمال کاغذی باید به اندازه خود محصول کاربردی باشد و طراحی مشتری پسند داشته باشد.

راه اندازی کارگاه بسته بندی پارچه

شما می توانید با سرمایه کمی یک مغازه بسته بندی راه اندازی کنید. این شغل به مهارت و تجربه خاصی نیاز ندارد و هر کسی می تواند از عهده آن برآید. می توانید این کار را به عنوان یک کارگاه کوچک خانگی یا یک کارگاه بزرگ راه اندازی کنید و از آن درآمد کسب کنید. با توجه به اینکه این شغل نیاز به سرمایه کمی دارد یکی از مشاغل پردرآمد محسوب می شود و به همین دلیل حتی برای خانم های خانه دار، میانسال، دانشجو و یا افرادی که به دنبال شغل دوم هستند مناسب است.

انواع بسته بندی دستمال کاغذی

 همانطور که گفته شد، دستمال کاغذی در بسته بندی های مختلفی عرضه می شود. هر یک از بسته بندی های ذکر شده نیاز به نوع خاصی از دستگاه بسته بندی دارد. در زیر به معرفی پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی دستمال کاغذی در منزل و صنعت می پردازیم.

دستگاه های بسته بندی دستمال کاغذی در منزل

در این قسمت به ارائه دستگاه هایی می پردازیم که برای بسته بندی در شرایط خانگی یا کارگاه های کوچک مناسب هستند. این دستگاه ها معمولا ارزان هستند و به راحتی می توانید آنها را تهیه کنید. برای آشنایی بیشتر با انواع دستگاه های بسته بندی می توانید به قسمت دستگاه های بسته بندی سایت صنعتگران مراجعه نمایید.

دستگاه دوخت دستی

 چرخ خیاطی دستی که به پرس پلاستیک نیز معروف است برای دوخت انواع بسته بندی پلاستیکی استفاده می شود. نحوه کار این دستگاه به این صورت است که لبه بسته بندی پلاستیکی را بین دو فک دستگاه قرار می دهید. سپس با پایین آوردن فک بالا، المان های دستگاه گرم شده و لبه های کیف دوخته می شود. برای مشاهده انواع این چرخ می توانید به صفحه چرخ خیاطی دستی مراجعه نمایید.

دستگاه دوخت ریلی

 چرخ خیاطی ریلی یکی از انواع چرخ خیاطی پلاستیکی است و یکی از پرکاربردترین چرخ خیاطی های بسته بندی به شمار می رود. این دستگاه برای بسته بندی انواع نایلون، کیسه و پلاستیک کاربرد دارد. این دستگاه در دو نوع عمودی و افقی در بازار موجود است که هر کدام در مناطق خاصی کاربرد دارند. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه می توانید به صفحه چرخ خیاطی ریلی در سایت کاردستی مراجعه کنید.

دستگاه دوخت پدالی

 چرخ خیاطی پدال نیز یک چرخ خیاطی محسوب می شود. از این دستگاه برای بسته بندی محصولات دارویی، مواد غذایی، خشکبار و ... استفاده می شود. چرخ خیاطی پدالی می تواند پلاستیک، آلومینیوم، فویل، پلی اتیلن و پلی استر را بدوزد. برای بسته بندی محصول با این دستگاه باید لبه های بسته را بین دو فک دستگاه قرار دهید و سپس پدال دستگاه را فشار دهید. دستگاه با فشار دادن پدال لبه های بسته مورد نظر را با استفاده از حرارت المنت می دوزد. در صفحه چرخ خیاطی پدال می توانید انواع مختلف این دستگاه را مشاهده کنید.

دستگاه شیرینگ

 اگر متوجه شدید، برای سهولت در حمل بسته های دستمال کاغذی، تعدادی از آنها را در جعبه یا بسته بندی بزرگتر قرار می دهند و آن را با نایلون می پیچند. این عمل توسط دستگاه برش انجام می شود. برای این منظور بسته های بزرگتری در داخل روکش نایلونی قرار می گیرد. سپس گرمای دستگاه باعث می شود که این نایلون در اطراف کیسه جذب شده و آن را به اطراف بپیچد. در این صفحه می توانید انواع دستگاه های بسته اشتراکی را مشاهده کنید.

این دستگاه ها در صنعت و کارگاه های بزرگ کاربرد دارند و برای مصارف خانگی مناسب نیستند. قیمت این دستگاه ها نسبت به دستگاه های خانگی بالاتر است اما تیراژ و سرعت کار بالاتری دارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1281
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 293
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 708
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 708
  • بازدید ماه : 2,350
  • بازدید سال : 35,386
  • بازدید کلی : 61,889